Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Eftersom du vann 137.50 antar jag att spelet på Luton voidades(ogiltligt). Alltså, 50kr x 2.75 = 137,50. Ta upp din historik, välj avslutade spel och tryck upp detaljer om spelet så ser du om Luton blev ogiltig.
Gällande din andra fråga har jag faktiskt ingen aning, om det inte rörde sig om en lojalitetsbonus eller liknande? Jag brukar få lojalitetsbonusar på just 50 spänn och dessa ska också omsättas 3 gånger, alltså 150 innan ett uttag är möjligt.
Oddset på Lutonmatchen ändrades till 1.0 fick jag jag av en händelse förklarat för mig i en annan tråd!
Ang bonusen har jag villkoren här:
På väg med bet365 bonus
Du behöver bara placera ett spel för minst 10 kr, eller mer, via din mobil eller surfplatta så blir du berättigad en bonus på 100% av din kvalificerande insats, upp till maximalt 500 kr. Vänligen notera att du måste spela igenom din insats och bonus Tre gånger via din mobil eller surfplatta innan ett uttag är möjligt.
Även fast det kan stå 0 vissa dagar på bonussaldot kan det snabbt ändras till t.ex 150 om jag vinner ett bet. Pengarna hamnar alltså på bonussaldot och ej på det uttagbara saldot. Har lagt säkert 15 bet genom mobilen. Om det nu är relevant eller gar jag tolkat villkoren helt fel? För jag fattar inget. Är uppenbarligen inte jättesmart...