2014-01-31, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LnACE
Precis. Känner väl också att jag helst håller mig till en site.

I längden blir en sådan här sak väldigt viktig. Kan t.o.m. vara avgörande för huruvida en spelare är vinnande eller ej. Mitt råd till dig är att sprida ut rullen på olika sajter, du vill ju få så mycket valuta för pengarna som möjligt och då är det nog helt enkelt lägligt att kompromissa bort komforten att spela på enbart en sajt. Visst kan jag förstå att det känns bökigt att spela på en massa olika sajter men en annan fördel med det är ju även bonushorandet.
Citera
2014-02-13, 13:46
Medlem
Berg271s avatar
vad betyder hcp 0-4 råkade tippa snabbt imorse på lången på ryssland slovenien. Så som jag har förstått men vill vara på den säkra sidan så är det så att. Ifall ryssland vinner med 5-0 så läggs 4 mål till på slovenin. Har altså tippat hcp 0-4
Citera
2014-02-13, 13:54
Medlem
Twatssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berg271
vad betyder hcp 0-4 råkade tippa snabbt imorse på lången på ryssland slovenien. Så som jag har förstått men vill vara på den säkra sidan så är det så att. Ifall ryssland vinner med 5-0 så läggs 4 mål till på slovenin. Har altså tippat hcp 0-4

Slovenien börjar matchen med 4-0 ledning, spelar du Asian hcp får du insatsen tillbaka om ryssarna skulle vinna med exakt 4.
Citera
2014-02-13, 15:41
Medlem
Berg271s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twatsson
Slovenien börjar matchen med 4-0 ledning, spelar du Asian hcp får du insatsen tillbaka om ryssarna skulle vinna med exakt 4.

Nu slutade matchen 5-2 Så antar den rätta ställningen vart 6-5 ? med mitt hcp så att säga ifall jag förstått rätt
Citera
2014-04-09, 15:07
Medlem
klettermauss avatar
Hej!
Idag spelade jag en dubbel på 50 kr som löd:
Luton -2 till @2.000
Alfreton Town - Aldershot Town Ö 3.5 till @2.75
Luton vinner sin match med 2-0. Vilket gör att jag bör få insatsen tillbaka. Men med tanke på att det är en dubbel jag spelat fattar jag inte villkoren. Borde jag inte få 25 kr tillbaks då? Vi fortsätter!
Alfreton Town - Aldershot Town Ö 3.5 mål vann jag.
Jag fick en utdelning på 137.50 kronor. Någon som kan förklara för mig hur det gick till?

EDIT: Jag spelar på bet365

En till fråga! Pengarna jag vann hamnade på mitt bonus saldo, som innan matchen stod på 0. Hur gick det till? Har omsatt pengarna 3 ggr redan
Citera
2014-04-09, 15:34
Medlem
Verbal.Kints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klettermaus
Hej!
Idag spelade jag en dubbel på 50 kr som löd:
Luton -2 till @2.000
Alfreton Town - Aldershot Town Ö 3.5 till @2.75
Luton vinner sin match med 2-0. Vilket gör att jag bör få insatsen tillbaka. Men med tanke på att det är en dubbel jag spelat fattar jag inte villkoren. Borde jag inte få 25 kr tillbaks då? Vi fortsätter!
Alfreton Town - Aldershot Town Ö 3.5 mål vann jag.
Jag fick en utdelning på 137.50 kronor. Någon som kan förklara för mig hur det gick till?

EDIT: Jag spelar på bet365

En till fråga! Pengarna jag vann hamnade på mitt bonus saldo, som innan matchen stod på 0. Hur gick det till? Har omsatt pengarna 3 ggr redan

Eftersom du vann 137.50 antar jag att spelet på Luton voidades(ogiltligt). Alltså, 50kr x 2.75 = 137,50. Ta upp din historik, välj avslutade spel och tryck upp detaljer om spelet så ser du om Luton blev ogiltig.

Gällande din andra fråga har jag faktiskt ingen aning, om det inte rörde sig om en lojalitetsbonus eller liknande? Jag brukar få lojalitetsbonusar på just 50 spänn och dessa ska också omsättas 3 gånger, alltså 150 innan ett uttag är möjligt.
Citera
2014-04-10, 00:03
Medlem
klettermauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Eftersom du vann 137.50 antar jag att spelet på Luton voidades(ogiltligt). Alltså, 50kr x 2.75 = 137,50. Ta upp din historik, välj avslutade spel och tryck upp detaljer om spelet så ser du om Luton blev ogiltig.

Gällande din andra fråga har jag faktiskt ingen aning, om det inte rörde sig om en lojalitetsbonus eller liknande? Jag brukar få lojalitetsbonusar på just 50 spänn och dessa ska också omsättas 3 gånger, alltså 150 innan ett uttag är möjligt.
Oddset på Lutonmatchen ändrades till 1.0 fick jag jag av en händelse förklarat för mig i en annan tråd!
Ang bonusen har jag villkoren här:
På väg med bet365 bonus
Du behöver bara placera ett spel för minst 10 kr, eller mer, via din mobil eller surfplatta så blir du berättigad en bonus på 100% av din kvalificerande insats, upp till maximalt 500 kr. Vänligen notera att du måste spela igenom din insats och bonus Tre gånger via din mobil eller surfplatta innan ett uttag är möjligt.

Även fast det kan stå 0 vissa dagar på bonussaldot kan det snabbt ändras till t.ex 150 om jag vinner ett bet. Pengarna hamnar alltså på bonussaldot och ej på det uttagbara saldot. Har lagt säkert 15 bet genom mobilen. Om det nu är relevant eller gar jag tolkat villkoren helt fel? För jag fattar inget. Är uppenbarligen inte jättesmart...
Citera
2014-04-10, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klettermaus
Oddset på Lutonmatchen ändrades till 1.0 fick jag jag av en händelse förklarat för mig i en annan tråd!
Ang bonusen har jag villkoren här:
På väg med bet365 bonus
Du behöver bara placera ett spel för minst 10 kr, eller mer, via din mobil eller surfplatta så blir du berättigad en bonus på 100% av din kvalificerande insats, upp till maximalt 500 kr. Vänligen notera att du måste spela igenom din insats och bonus Tre gånger via din mobil eller surfplatta innan ett uttag är möjligt.

Även fast det kan stå 0 vissa dagar på bonussaldot kan det snabbt ändras till t.ex 150 om jag vinner ett bet. Pengarna hamnar alltså på bonussaldot och ej på det uttagbara saldot. Har lagt säkert 15 bet genom mobilen. Om det nu är relevant eller gar jag tolkat villkoren helt fel? För jag fattar inget. Är uppenbarligen inte jättesmart...
Om allt är rätt så måste du spela för 150 kr totalt. Alltså om du får en bonus på 50 kr måste du totalt spela för 150 kr för att ditt saldo sedan ska vara uttagbara pengar. Om du vill spela 15 bets med 10 kr insats eller 3 st med 50 kr insats är upp till dig.
Citera
2014-04-21, 17:44
Medlem
papa_smurfs avatar
Läst lite om betala skatt osv.

Om jag fattat det rätt så ska man bara betala skatt om bolaget inte är registrerat inom EU. Så om vi då tar Unibet som exempel är registrerat inom EU så är det skattefria vinster där, mao bara spela och vinna och inte behöva bry sig när det är dags att deklarera ?
Citera
2014-04-21, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papa_smurf
Läst lite om betala skatt osv.

Om jag fattat det rätt så ska man bara betala skatt om bolaget inte är registrerat inom EU. Så om vi då tar Unibet som exempel är registrerat inom EU så är det skattefria vinster där, mao bara spela och vinna och inte behöva bry sig när det är dags att deklarera ?
Ja.
Citera
2014-05-07, 21:21
Medlem
papa_smurfs avatar
Bara jag som upplever Spreadsheet som oerhört segt att använda, speciellt på kvällstid. Ibland funkar det hur bra som helst, men oftast är det segt som sirap.
Citera
2014-05-07, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papa_smurf
Bara jag som upplever Spreadsheet som oerhört segt att använda, speciellt på kvällstid. Ibland funkar det hur bra som helst, men oftast är det segt som sirap.

Brukar vara segt när många stora matcher just har avslutats. T.ex runt 18-18.30 på lördagar när PL är över. Just nu verkar det dock vara något annat fel, men bör komma upp igen inom kort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in