Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-12-01, 18:56
Medlem
psychosicas avatar
26 år
203cm
110kg

tränat i fyra år, och kör 5 gånger i veckan. Men nu är det dags att öka lite tycker jag. Jag behöver liksom en skjuts i träningen. Så därför har jag inskaffat dianabol. Men nu behöver jag hjälp med ett par frågar om vad som är bäst i doserings frågan och några andra frågor.

http://img248.imageshack.us/img248/5636/dsc00171z.jpg

Dom här ligger på 60mg i kapsel form. Jag har blivit tillsagd att ta 20-30 gram åt gången, så då tänkte jag dela på dom. Min fråga är det kan jag ta det oralt i pulver form eller måste det vara i kapsel form? för annars måste jag skaffa fram tomma kapslar. Min andra fråga är, när jag ska jag ta dianabolen? på morgonen har jag blivit recomenderad, är det så jag ska göra? ville bara ha åsikter från andra, jag är första gångs kurar och jag har läst manualer om steroider här på flashback och på andra sidor.

min sissta fråga, jag kör med kreatin på morgonen, sedan kör jag med no-explode 40min innan träningen, går det att kombinera? jag har hört att det inte ska vara några som helst problem.

tacksam för svar.

MVH.
Citera
2009-12-01, 19:25
Medlem
Dextuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychosica
26 år
203cm
110kg

tränat i fyra år, och kör 5 gånger i veckan. Men nu är det dags att öka lite tycker jag. Jag behöver liksom en skjuts i träningen. Så därför har jag inskaffat dianabol. Men nu behöver jag hjälp med ett par frågar om vad som är bäst i doserings frågan och några andra frågor.

Dom här ligger på 60mg i kapsel form. Jag har blivit tillsagd att ta 20-30 gram åt gången, så då tänkte jag dela på dom. Min fråga är det kan jag ta det oralt i pulver form eller måste det vara i kapsel form? för annars måste jag skaffa fram tomma kapslar. Min andra fråga är, när jag ska jag ta dianabolen? på morgonen har jag blivit recomenderad, är det så jag ska göra? ville bara ha åsikter från andra, jag är första gångs kurar och jag har läst manualer om steroider här på flashback och på andra sidor.

min sissta fråga, jag kör med kreatin på morgonen, sedan kör jag med no-explode 40min innan träningen, går det att kombinera? jag har hört att det inte ska vara några som helst problem.

tacksam för svar.

MVH.

Hej. Du kan ta de i pulver form om du vill det.

Du kan dela dom, dock kommer du få problem med att dela upp dom, 60 = 30/30 mg kommer bli rätt svårt. Tycker du ska köra 60/50 Så slipper du dela. Fixa lite novla också.

Du kan kombinera med kreation och no-explode. Det är inga problem alls!

Lycka till!
Citera
2009-12-01, 19:45
Bannlyst
Citat:
26 år
203cm
110kg

tacksam för svar.

MVH.
Blev inte riktigt rätt nu va.. Sen är tråden felplacerad.

För övrigt anser jag att du behöver läsa på mer innan du sätter igång. Att du ens behöver fråga om det går att kombinera med kreatin och koffein är löjligt.
Citera
2009-12-02, 10:30
Medlem
psychosicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dextus
Hej. Du kan ta de i pulver form om du vill det.

Du kan dela dom, dock kommer du få problem med att dela upp dom, 60 = 30/30 mg kommer bli rätt svårt. Tycker du ska köra 60/50 Så slipper du dela. Fixa lite novla också.

Du kan kombinera med kreation och no-explode. Det är inga problem alls!

Lycka till!

tack gick faktiskt bra att dela, drog i mig en halv i morsen, sen ska jag dra i mig andra en timme innan träning
Citera
2009-12-04, 19:37
Medlem
psychosicas avatar
känner nu att det börjar hända saker i kroppen. Känns jävligt bra och är jävligt taggad, kan bli lite lös i magen efter en 20min men det är ingenting. Ska nog öka med en hel nu 60mg, 1 timme innan träning.
Citera
2009-12-04, 19:55
Bannlyst
Du verkar ny på det här, du har väl nolvadex?
Citera
2009-12-04, 20:00
Medlem
psychosicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wake-N-Bake
Du verkar ny på det här, du har väl nolvadex?

tål inte laktosmonohydrat som inhåller i det.
Senast redigerad av psychosica 2009-12-04 kl. 20:07.
Citera
2009-12-04, 20:22
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Vad ska du köra PCT på då?
Citera
2009-12-04, 20:48
Medlem
kingsos avatar
Citat:

Vafan då ska du ju inte kura om det nu inte finns någon motsvarighet till nolva som inte innehåller det!
Va fan ska du göra om det börjar klia i tuttarna?
Ringa och boka gyno op eller?
Citera
2009-12-04, 21:05
Medlem
psychosicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingso
Vafan då ska du ju inte kura om det nu inte finns någon motsvarighet till nolva som inte innehåller det!

kör på bara. Orka vara sjuk på grund av sånt, visst skulle jag vilja ta det för att inte få gyno, men nu är det så att jah absolut inte kan ta det. Skrev att jag tänkte öka till 60mg, men för att inte få spendera spar kontot på operation sen så får jag dra ner på dosen lite. Och ha en jävla tur. Nu har jag bara kört i 3 dagar änså länge, så det finns chans att hoppa av och rädda mina vackra "bröst" från att bli invaderade av ugly tits men vetefan.. behöver en skjuts, mina 110 kilo räcker inte längre..
Citera
2009-12-04, 21:08
Medlem
psychosicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingso

eller?
Citera
2009-12-04, 21:12
Medlem
green-miles avatar
Citat:
kör på bara. Orka vara sjuk på grund av sånt, visst skulle jag vilja ta det för att inte få gyno, men nu är det så att jah absolut inte kan ta det. Skrev att jag tänkte öka till 60mg, men för att inte få spendera spar kontot på operation sen så får jag dra ner på dosen lite. Och ha en jävla tur. Nu har jag bara kört i 3 dagar änså länge, så det finns chans att hoppa av och rädda mina vackra "bröst" från att bli invaderade av ugly tits men vetefan.. behöver en skjuts, mina 110 kilo räcker inte längre..

Varför köra dboll då???

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här