2014-11-29, 18:40
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Klappjakten!

Funkar bra!
Citera
2014-11-29, 21:35
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Klappjakten!

Står i min DVD-hylla och redo att plockas fram i december innan julen, barndomsfavorit tillika guilty pleasure.
Citera
2014-11-29, 21:50
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheManWithNoName
... Kan du vissla Johanna? är två julklassiker som ingår i att se varje år!

Den filmen är väl jultradition, men inte fanken är det en julfilm.
Citera
2014-11-29, 21:52
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
A Merry Friggin' Christmas är en ny julfilm men inte bra i min mening, Robin Williams sista film vad jag vet.
Var den jätte, jättedålig eller den gick att ta sig igenom? Tänkte se den nån gång i december då jag har för tradition att se både nya och gamla julfilmer varje julmånad. A Madea Christmas (2013) är också en ny julfilm.
Citera
2014-11-29, 22:01
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Var den jätte, jättedålig eller den gick att ta sig igenom? Tänkte se den nån gång i december då jag har för tradition att se både nya och gamla julfilmer varje julmånad. A Madea Christmas (2013) är också en ny julfilm.

Allt är ju relativt men jag fick lida mig igenom den.
Citera
2014-11-30, 11:20
Medlem
zxcvb45s avatar
Bad Santa är ju en klar favorit hos mig, underbar film.
Citera
2014-11-30, 11:45
Medlem
skrudiss avatar
Jag skulle vilja ranka Ett päron till farsa firar jul och Silent night, deadly night som mina två favoriter kring juletid. Båda roliga – på rätt skilda vis!
Citera
2014-11-30, 12:58
Medlem
psaks avatar
Långfilmer är ju ändå lite trögt att sitta och se om varenda jul, så förutom de eviga staplarna Kalle Anka och Karl-Bertil vill jag se nya bekantskaper, som i år kortfilmerna Min lilla åsna och Santa Claus is coming to town och 80-talsklassikern En julberättelse. God glögg på er.
Citera
2014-11-30, 13:16
Medlem
timoshenkos avatar
Citat:
Står i min DVD-hylla och redo att plockas fram i december innan julen, barndomsfavorit tillika guilty pleasure.
Var en sådan film som jag verkligen älskade som barn, men när jag plockade fram den förra julen för första gången på väldigt många år så blev jag tråkigt nog ganska så besviken. Måste sluta återbesöka mina barndomsfavoriter.
Citera
2014-11-30, 14:19
Bannlyst
Klappjakten med Arnold? Förmodligen hans sämsta film.
Citera
2014-11-30, 14:25
Medlem
Wunderbaum91s avatar
jag brukar inte kolla på så många julfilmer på dvd, brukar se dom när dom kommer på tv istället, dock har det hänt att när man har missat favoriten, Grinchen med Jim Carrey, så kollar jag på den dan efter eller liknande! Ett päron till farsa firar jul är också en klassisk för mig, men att sitta och kolla på Karl-Bertils Julafton typ nu skulle kännas helt fel...
Citera
2014-11-30, 15:37
Medlem
Lotsos avatar
Citat:

Själv har jag ju den på Blu-Ray .
Den ultimata guilty pleasure filmen för mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in