Flashback bygger pepparkakshus!
2009-12-01, 02:46
Medlem
blåhästs avatar
Hej jag har just nu fet ångest och har ingen medicin hemma, brukar äta Atarax när jag mår dåligt men har inte gjort det på ett tag på grund av att jag inte tycker det har hjälp så värst bra!

Har dock ett paket sertalin ranbaxy som är oöppnat på grund av att jag inte har börjat äta kuren än för att jag är skeptisk till det, men i min situation nu mår jag kasst och undrar om jag kan ta en liten nu? eller är det ingen ide att bara ta en? vette fan vad jag ska göra nu.. mår faktiskt riktigt dåligt och det var några veckor sedan sist...

börjar känna mig lite "dissy" som jag brukar känna mig när jag har ångest och såklart de vanliga symtåmerna.. är det risk att jag svimmar har aldrig gjort det men kan det hända?

sorry för min stavning..

Vet att jag postade detta i "behöver du nån att prata med, men detta är mer en fråga så.. provar här då.
Citera
2009-12-01, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blåhäst
Hej jag har just nu fet ångest och har ingen medicin hemma, brukar äta Atarax när jag mår dåligt men har inte gjort det på ett tag på grund av att jag inte tycker det har hjälp så värst bra!

Har dock ett paket sertalin ranbaxy som är oöppnat på grund av att jag inte har börjat äta kuren än för att jag är skeptisk till det, men i min situation nu mår jag kasst och undrar om jag kan ta en liten nu? eller är det ingen ide att bara ta en? vette fan vad jag ska göra nu.. mår faktiskt riktigt dåligt och det var några veckor sedan sist...

börjar känna mig lite "dissy" som jag brukar känna mig när jag har ångest och såklart de vanliga symtåmerna.. är det risk att jag svimmar har aldrig gjort det men kan det hända?

sorry för min stavning..

Vet att jag postade detta i "behöver du nån att prata med, men detta är mer en fråga så.. provar här då.

Ingen idé att ta en Ranbaxy för att lindra. Det händer inte så mycket då. Du skulle ha börjat med dom tidigare och käkat dom regelbundet, då kanske du inte hade behövt må som du gör nu..
Nej, men jag tror säkert att du har lite yrsel i samband med ångesten. Man kan få sånna känslor och det är inte alls farligt. Jag har det med jämna mellanrum. När du börjar känna av det så lägg dig ner och vila och vänta tills det går över för det gör det. Det sitter i skallen.

Jag hoppas verkligen att du ivaf provar att äta Ranbaxy för att se om det eventuellt kan hjälpa. Visst, det kan ta upp till några veckor innan du känner en bättring. Gör ett försök och be om mer Atarax eller liknande om det skulle uppstå jobbiga biverkningar. Hoppas att du har en samtalskontakt också. Rätt värt i samband med medicinering. Lycka till!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in