Har ett Windows XP X64 som envisas med att installera alla program på partition G som inte finns.En del program går att välja vilken plats man vill ha dom på men t.om en del av dessa blir det knas med.Den hittar inte G:\program files [x86] brukar det stå.Går det att ändra default installationsmappen manuellt månne?
En annan sak som är strul med är att jag har ett annat OS på en annan partition men detta kan jag inte välja att starta upp när jag startar om.Går jag in på "system/avancerat/start..inställningar" och startalternativ står det så här i filen "[boot loader]timeout=5
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOW S
[operating systems]multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Windo ws XP Professional x64 Edition" /fastdetect /noguiboot /sos /noexecute=alwaysoff"
alltså inget alls om mitt andra OS som installerades före detta.Kan jag ändra det så jag kan starta även Windows 7?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!