• 1
  • 2
2009-11-30, 16:27
Medlem
yihaas avatar
Hejsan. Vet inte om jag postar rätt, men det åsterstår att se. Jag fick ett piller utav en kompis, helt vitt, runt med enbart 2CB tryckt på ena sidan. Han påstår att det är ecstacy, men jag är inte lika säker och det är därför jag frågar. Vad är det för något jag har fått och vad är det för effekter på det? Samt hur stark tripp/rus får jag utav detta? Utav en tablett då alltså. Tack på förhand.
2009-11-30, 16:30
Medlem
micaeles avatar
Kolla trådarna först, ät pillret efteråt:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=328946
2009-11-30, 16:33
Medlem
bubbelpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yihaa
Hejsan. Vet inte om jag postar rätt, men det åsterstår att se. Jag fick ett piller utav en kompis, helt vitt, runt med enbart 2CB tryckt på ena sidan. Han påstår att det är ecstacy, men jag är inte lika säker och det är därför jag frågar. Vad är det för något jag har fått och vad är det för effekter på det? Samt hur stark tripp/rus får jag utav detta? Utav en tablett då alltså. Tack på förhand.

2cb är en hallucinogen drog. Finns en Rc som heter N-ethyl-2cb. Och den ska tydligen vara precis som 2cb
2009-11-30, 16:33
Medlem
yihaas avatar
Tack så mycket, ska fråga där. Och ja, jag tänkte äta det efter. Lite därför jag frågar
2009-11-30, 16:35
Medlem
yihaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbelpower
2cb är en hallucinogen drog. Finns en Rc som heter N-ethyl-2cb. Och den ska tydligen vara precis som 2cb

Ok. Kraftigt hallucinogen? Vad kan jag förvänta mig utav detta piller?
2009-11-30, 16:38
Medlem
bubbelpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yihaa
Ok. Kraftigt hallucinogen? Vad kan jag förvänta mig utav detta piller?

Är ungefär som LSD fast mer euforiskt,mindre mindfuck och mycket mera OEVS. Det är vad jag tycker. Du kan söka lite....
Vid oralt intag brukar doserna ligga mellan 10 och 25 milligram.
Går även att ta nasalt
2009-11-30, 16:40
Medlem
Chims avatar
2c-b kommer med största sannolikhet inte i färdigtryckta tabletter, utan i kapslar alternativ ren pulverform. Så det är nog inte 2c-b du fått.
2009-11-30, 16:57
Medlem
yihaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbelpower
Är ungefär som LSD fast mer euforiskt,mindre mindfuck och mycket mera OEVS. Det är vad jag tycker. Du kan söka lite....
Vid oralt intag brukar doserna ligga mellan 10 och 25 milligram.
Går även att ta nasalt

Ok. Men mitt jag har fått är som sagt i pillerform och det är väl ca 0.5cm brett. Hur mycket kan denna tänkas innehålla?
2009-11-30, 17:00
Medlem
yihaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chim
2c-b kommer med största sannolikhet inte i färdigtryckta tabletter, utan i kapslar alternativ ren pulverform. Så det är nog inte 2c-b du fått.

Där ser man. Vad tror du det är för något jag har fått då? Det står iaf 2CB på ena sidan utav det. Inte för att det skulle vara någon garanti..

Skulle kunna tänka mig att det är den nästa översta: http://www.erowid.org/psychoactives/...imensions1.jpg. Fast isf är det fotat från baksidan där det inte står något.

Är tacksam för all hjälp jag kan få. Är sugen på att ta den, men vill gärna veta vad det är jag stoppar i mig innan och vad jag ungefär kan vänta mig.
2009-11-30, 17:18
Medlem
yihaas avatar
Kan lägga till att jag gärna vill veta hur länge det sitter i om jag tar en sån tablett också.
2009-11-30, 17:51
Medlem
krimms avatar
Ta inte hela vad du än gör, du har ju ingen aning om vad som är i eller hur starkt det är.
2009-11-30, 17:53
Medlem
yihaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krimm
Ta inte hela vad du än gör, du har ju ingen aning om vad som är i eller hur starkt det är.

Nej, jag vet. Men jag har hittat lite info nu och jag funderar på det. Pratade även med honom som jag fått dem av och en vän till honom hade tagit en och en halv. Men det är ju därför jag frågar, vill ha lite info eftersom jag inte vet riktigt vad det är.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in