• 1
  • 2
2009-11-30, 13:53
Medlem
I aftonbladet idag står de att West spenderade natten på Cafe Opera i Stockholm. Någon som vet vad han har gjort mer i landet?
Citera
2009-12-01, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DefconOne
I aftonbladet idag står de att West spenderade natten på Cafe Opera i Stockholm. Någon som vet vad han har gjort mer i landet?
Han är/har varit här för att göra lite personlig research inom svensk mode, design och formgivning. Han har ju nyligen jobbat med Louis Vuitton, och nu sammarbetar han tydligen med Fendi. Han sägs också ha träffade bla Acne under tiden här.
Citera
2009-12-01, 23:11
Medlem
MacLeods avatar
Tyckte väl att det såg ut som han. Såg han samt en polare i söndags på nybrogatan när han kollade på möbler i sällskap med Pontus Djanaieff.

Sjukt nog stod dem senare bakom mig i kön till Blueberry på NK idag på eftermiddagen.
Inga livakter, bara han och hans polare. Ingen tog notis heller för den delen.
Citera
2009-12-01, 23:32
Medlem
Strike-s avatar
Jag hörde att han åkte vidare i söndags, är du säker på att han var här idag?
Senast redigerad av Strike- 2009-12-01 kl. 23:34.
Citera
2009-12-02, 00:11
Medlem
RobEngströms avatar
Jag såg honom idag när han åt lunch på Zink på Birger Jarlsgatan. Förstår inte hur han kan vara så "orörd" som han är i Sverige, stod i sällskap med 1 annan kille och 2 tjejer, det var inte en människa som la någon som helst notis till honom...
Citera
2009-12-02, 01:13
Medlem
kunskapsmalmos avatar
han var tydligen på Village också.
Citera
2009-12-02, 02:09
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobEngström
Jag såg honom idag när han åt lunch på Zink på Birger Jarlsgatan. Förstår inte hur han kan vara så "orörd" som han är i Sverige, stod i sällskap med 1 annan kille och 2 tjejer, det var inte en människa som la någon som helst notis till honom...

Eller så gjorde alla som du och låtsades som om det regnade. Ligger inte direkt hos svenskar att rusa fram till kändisar.
Kanye är ju dock inte direkt megakänd, mest hos yngre.
Citera
2009-12-02, 02:16
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Eller så gjorde alla som du och låtsades som om det regnade. Ligger inte direkt hos svenskar att rusa fram till kändisar.
Kanye är ju dock inte direkt megakänd, mest hos yngre.

Hela stan e fullt av negrer, en mer eller mindre gör väl ingen uppståndelse?
Citera
2009-12-02, 03:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Hela stan e fullt av negrer, en mer eller mindre gör väl ingen uppståndelse?

----
Det är ju därför många världsberömda personer kommer till Sverige "privat".
Just för att vi skiter i de flesta av dem. Några kanske tar någon bild med mobilen, någon frågar om en autograf..värre är det inte.

Och OM man har entourage med sig och festar på Cafét eller dylikt - ja då vill man ha uppmärksamhet.

Snubbar som kommer hit - gör det för att få en egokick samt knulla snygga bimbos..eftersom det verkas finnas duktit många spritluder i STO som ser bra ut.

Inget fel i det dock..
Citera
2009-12-02, 04:27
Medlem
AjaxWarriors avatar
Han åt kyckling och vattenmelon.
Citera
2009-12-02, 10:08
Medlem
blackspiders avatar
nej han åt en mosbricka på Sibylla
Citera
2009-12-02, 10:22
Medlem
Jag vet vem han är.Vet hur han ser ut. Lyssnar på hans musik ibland.

Men vet ändå inte om jag skulle hajja till lr känna igen honom på stan, om ingen sa att det var han. Så, så märkligt är det inte att inte så många lagt märke till honom.

Fast han borde ju han en massa besatta 14åringar i Sverige.
Alla artister brukar ju ha 100-tals galna fjortonåringar skrikandes utanför sitt hotell. Men han kanske inte är så stor i Sverige.?

Han kanske var här för att spela in skiva/video med något bolag?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in