• 7
  • 8
2022-04-30, 22:00
Medlem
(FB) Mustasch
Citera
2022-04-30, 22:23
Medlem
olasvenssons avatar
När jag lyssnade på den låten för första gången så trodde jag det var en 80-tals låt. Bra låt.
Citera
2022-04-30, 22:44
Medlem
megacoolmans avatar
Har du inte upptäckt detta band förrän nu? De har ju hållt på i snart 25 år. Första skivan kom 2002. Låten Double Nature släpptes 2007.

Lyssna gärna in deras övriga alster. Mycket bra band tycker jag. Har sett dem live flera ggr.
Citera
2022-05-02, 15:59
Medlem
Adelaides avatar
Skitband. Double Nature är inte särskilt bra låt heller.
Citera
2023-02-04, 21:38
Medlem
Domkallarmighakans avatar
Läste precis på Mustasch Facebooksida att alla medlemmar lämnar Ralf i sticket. Måste skurit sig?
Citera
2023-02-05, 16:18
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domkallarmighakan
Läste precis på Mustasch Facebooksida att alla medlemmar lämnar Ralf i sticket. Måste skurit sig?

Ja, jag såg det också! Det har ju vart lite olika medlemmar genom åren, men Stam har alltid vart kvar. Så nu när även han lämnar känns det ju som något hänt? Eller?
Citera
2023-02-05, 19:44
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Ja, jag såg det också! Det har ju vart lite olika medlemmar genom åren, men Stam har alltid vart kvar. Så nu när även han lämnar känns det ju som något hänt? Eller?

Detta är bara spekulationer, men de ville antagligen inte bli förknippade med Ralf, som för nåt år sen blev dömd för sexuella trakasserier och händelsen fick stor uppmärksamhet. De tog antagligen det säkra före det osäkra och lämnade bandet.

Hur eller hur är och förblir Mustasch ett skitband.
Citera
2023-02-07, 01:21
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Detta är bara spekulationer, men de ville antagligen inte bli förknippade med Ralf, som för nåt år sen blev dömd för sexuella trakasserier och händelsen fick stor uppmärksamhet. .

Var det inte när Mustasch skulle vara med i Melodifestivalen 2021
Det var väl när Ralf Gyllenhammar, sångaren i bandet, i juni 2018 dömdes för sexuellt ofredande, då han placerat en ölflaska mellan en kvinnas bröst. Året därpå så fanns det även en t-shirt till försäljning där man såg just en ölflaska mellan en kvinnas bröst.

Kommer ihåg det där. Var mycket om det på aftonbladet & SVT, men de var ändå med i Melodifestivalen
Citera
2023-02-09, 15:50
Medlem
Public-Detectives avatar
Svinbra band. "Double Nature" är en särskilt bra låt.
Citera
2025-07-08, 13:27
Medlem
NorthSNKRs avatar
Nån som vet vilken originalfilm som videon till Double nature är baserad på?
Totalt omöjligt googla fram info
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in