2014-10-01, 22:12
Medlem
Carolus_Rexs avatar
Kommer ihag nar Down in Black borjade spelas pa radio, javla nice drag den hade. Har inte lyssnat pa Mustasch sen dess men laddade ner deras album nyligen och de har definitivt haft en del bra latar sen dess.

12 ar sen kom skivan Above All med laten Down in Black, fan man borjar kanna sig gammal
Citera
2014-10-04, 12:32
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Att Ralf har peruk måste vara bland det löjligaste jag sett. Har han kass hårväxt där?
Nej, det är en protest. Skivbolaget dissade hans frisyr och skägg för att "alla" ser ut så idag.
Citera
2014-10-04, 20:55
Medlem
Helt okej band som övergått till att spela Bandit Rock-sörja. Tråkigt och pinsamt.
Citera
2014-11-20, 15:06
Medlem
dagsmejas avatar
Haha, så jävla bra:

http://www.svt.se/dom-kallar-oss-art...-e-brudarna-ra
Citera
2015-01-28, 07:47
Medlem
Citat:
Hårdrocksbandet Mustasch från Göteborg ger ut ett nytt album i höst. Skivan har fått titeln "Testosterone" och släpps i september, meddelar bandet i ett pressmeddelande.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20226751.ab
Citera
2015-01-28, 11:45
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Helt okej band som övergått till att spela Bandit Rock-sörja. Tråkigt och pinsamt.

Det mesta som spelas på Bandit är sörja. Mustasch lyssnar jag inte så mycket på så jag kan inte verifiera sanningshalten i det påståendet. Jag har aldrig tyckt om Mustasch och jag känner mig mest uttråkad när jag lyssnar på dem.
Citera
2015-09-17, 20:56
Medlem
Nya plattan Testosterone ute nu.
Citera
2015-09-18, 10:42
Medlem
Fobias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Nya plattan Testosterone ute nu.

Är den bra eller? Tycker det har varit lite upp och ner efter Latest version of the truth.
Citera
2017-04-17, 00:19
Medlem
Adelaides avatar
Njäe, jag gillar inte Mustasch. Lite väl tråkig och intetsägande svensson-rock. De har väldigt cheesy texter och skivomslag också, vilket brukar vara en tip-off. Har även sett några av deras videos på Youtube där de spelar live, och det var inte heller något som fick upp mina ögon direkt. Rock'n'roll ska delvis improviseras, och jag tycker inte de gör det. I mina ögon är de inget speciellt iaf.
Citera
2017-04-17, 19:05
Medlem
Adelaides avatar
Glömde även nämna att deras sångare har uselt engelskt uttal. I flera av deras låtar tycker jag hans svengelska är fruktansvärd.

"I äjnt a bårin barfly, so pleas don't get me wraung, cam oun, yeah cam oun. I've been säjing dis for far too long, I häjt to dissappoint you, I'm not dat gaj you need, so feel free, you can leev."

Citera
2021-12-12, 20:03
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Någon som vet varför Stam inte har vart med på helgens och förra helgens spelningar? Är han sjuk måntro, eller har han hoppat av?
Citera
2022-04-30, 21:58
Bannlyst
Mustasch

Har sett detta band lite överallt, lite klassiskt white trash rock som går att lyssna på utan att man går sönder inombords.

Anledningen att jag startade tråden är för att jag lyssnade på Double Nature på spotify(hade den på discover weekly) och jag undrar vem som skrev låten och om den är medveten om att den antagligen har borderline?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in