2018-04-08, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Du är bara för mycket. Ha så kul med ditt tråkiga och meningslösa liv.

Right back at ya.

Bara så det vet, att många fans i de klubbar han kommit till och lämnat betraktar honom som en legosoldat. En som gör vad som helst för pengar. Vad är det man kallar sådana nu igen?
Citera
2018-04-08, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Right back at ya.

Bara så det vet, att många fans i de klubbar han kommit till och lämnat betraktar honom som en legosoldat. En som gör vad som helst för pengar. Vad är det man kallar sådana nu igen?

Ja för man är all about the money när man tackar nej till 100 miljoner dollar i Kina för 3 miljoner dollar i USA.

Vad man kallar såna som dig? Jo en avundsjuk och rasistisk kackerlacka.
Citera
2018-04-08, 18:41
Avslutad
Så blir det något mål i natt för zlatan tror ni? Hur många kommer han få till denna säsong? 20+ 30+ 40+?
Citera
2018-04-08, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Ja för man är all about the money när man tackar nej till 100 miljoner dollar i Kina för 3 miljoner dollar i USA.

Vad man kallar såna som dig? Jo en avundsjuk och rasistisk kackerlacka.

Tvärtom. Om du läser mina inlägg så menar jag att Zlatan borde vara stolt över att vara halvkroat och halvbosnier. Tror du han skäms över sitt ursprung? Är det därför PK-Sverige vill att han ska vara svensk eftersom de tror att de är så mycket finare att vara svensk än halvkroat och halvbosnier? Vem är det egentligen som är rasist?!

Du kallar mig rasist eftersom jag inte anser zlatten vara svensk. Jag tycker alla ska vara stolta över sitt ursprung och jag rangordnar inga folk. Hur kan det göra mig till rasist?

Jag lovar att jag inte är en kackerlacka. Apropå ingenting så noterar jag att man ändrat betydelsen på blatte på wikipedia. Tidigare var detta etymologin på "blatte":
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kackerlackor
Citat:
Kackerlackor (Blattaria eller Blattodea) är en ordning i klassen insekter, som omfattar omkring 4 000 arter.
Citera
2018-04-08, 20:24
Medlem
freeriderXIIs avatar
Förresten skall även många av er Zlatankritiker se matchen i natt? Eller hans fortsatta matcher på bättre tider.

Hur bra han är som lagspelare för laget kan man tvista om men inte huruvida han är en stor artist
Citera
2018-04-08, 20:28
Medlem
Marquesos avatar
Får se om orken finns där i natt. Känns lite sådär att offra massor av sömn för att se 20-30 minuter av Zlatan, för det lär väl knappast bli mer?
Citera
2018-04-09, 08:04
Medlem
Här var det låg aktivitet, undra varför...
Citera
2018-04-09, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Här var det låg aktivitet, undra varför...

För att klockan är åtta på morgonen en måndag, och om man såg Galaxys match gick man och la sig för cirka tre timmar sen?

Och förmodligen (jag såg inte matchen) gjorde Zlatan inget rejält avtryck på sina 30 minuter på plan.
Citera
2018-04-09, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
För att klockan är åtta på morgonen en måndag, och om man såg Galaxys match gick man och la sig för cirka tre timmar sen?

Och förmodligen (jag såg inte matchen) gjorde Zlatan inget rejält avtryck på sina 30 minuter på plan.

Precis, nu får man förhoppningsvis slippa höra hans vara eller icke vara i kommande landslagsmatcher. Inatt var det väl hans riktiga jag.
Citera
2018-04-09, 08:27
Medlem
Citat:

När jag läser hans insats att han bara passade till andra så får det mig att tänka på hur man agerar för att göra FIFA-spelen intressantare när man kör på enklaste nivån, man passar till en datorstyrd spelare och ser om han kan förvalta läget, annars gör man för många mål själv. Zlatan har alltså fått order uppifrån att han är för bra att han måste tänka på publiken och passa mer.
Citera
2018-04-09, 08:31
Medlem
Marquesos avatar
Citat:

Nä, det var inget att hänga i granen. Zlatan såg sugen ut på att göra fler drömmål, testade två tunga långskott och var inblandad i ett anfall som resulterade i ribbträff. Väldigt otacksamt läge att hoppa in i ett tvåmålsunderläge (igen) med höga förväntningar på sig. Låg nivå på matchen och verkligen på egna laget, ruskigt slarvigt och lamt spel från för många.
Citera
2018-04-09, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Precis, nu får man förhoppningsvis slippa höra hans vara eller icke vara i kommande landslagsmatcher. Inatt var det väl hans riktiga jag.

Förlåt, varför skulle detta vara ”hans riktiga jag”? Varför skulle matchen mot Kansas helt plötsligt innebära att matchen mot LAFC räknas bort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in