Citat:
Det sker ju titt som tätt i landslagstråden, denna tråden och alla trådar som rör Zlatan egentligen.
Ditt inlägg är bara fyllt av generaliserande skitsnack. Du svarar inte mig, utan du sitter och drömmer fram ett inlägg hur en Zlatanist argumenterar.
Jag säger såhär angående Zlatan i landslaget:
1. Zlatan är inte nära ett landslag idag. Varför? Han spelar inte. Om han börjar spela? Då ska han börja prestera först.
2. Om han börjar prestera gäller det att han presterar bättre än de andra fyra anfallarna.
3. Om han ska med ska han underställa sig Janne, som faktiskt är en stark ledare med en idé. Det är inte Hamrén som var en svag ledare utan en idé.
4. Zlatan KAN underställa sig en idé som fungerar och en stark ledare. Det har han gjort flera gånger i karriären.
Ditt inlägg är bara fyllt av generaliserande skitsnack. Du svarar inte mig, utan du sitter och drömmer fram ett inlägg hur en Zlatanist argumenterar.
Jag säger såhär angående Zlatan i landslaget:
1. Zlatan är inte nära ett landslag idag. Varför? Han spelar inte. Om han börjar spela? Då ska han börja prestera först.
2. Om han börjar prestera gäller det att han presterar bättre än de andra fyra anfallarna.
3. Om han ska med ska han underställa sig Janne, som faktiskt är en stark ledare med en idé. Det är inte Hamrén som var en svag ledare utan en idé.
4. Zlatan KAN underställa sig en idé som fungerar och en stark ledare. Det har han gjort flera gånger i karriären.
1: Det spelar ingen roll. Zlatan VILL och försöker nu driva in sig i landslaget via media och svenska folket.
2: På pappret ja. Men vårt landslag är bättre nu än innan utan honom. Hans egenskaper är uppenbarligen inte av godo för landslaget
3: Han kommer inte underställa sig en "svag" ledare som han tycker Janne Andersson är. No chance in hell.
4: Har han? När då? När han var ung och inte top dog som han är nu. Sista 6-7 åren har han knappast underkastat sig någonting.
Märks att vissa tycker det är viktigare att Zlatan är med i landslaget än att det går bra för det svenska landslaget. VAD är det som folk känner är så viktigt att paja med ett funktionellt och välfungerande landslag nu? Alla lagdelar är väl sammansatta och välkomponerade och sitter ihop. Men låt oss förstöra det, för Zlatan måste ju vara med!