2016-06-01, 15:38
Medlem
Zlatan har för stort ego och jag tror toppklubbarna undviker det för det har spårat ut fullständigt hos Zlatan som tror han är större än både Sverige och Volvo. Vem vill ha med en så komplicerad och jobbig person att göra med egentligen ? skapar bara bråk och situationer överallt.
Citera
2016-06-01, 16:38
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Zlatan har för stort ego och jag tror toppklubbarna undviker det för det har spårat ut fullständigt hos Zlatan som tror han är större än både Sverige och Volvo. Vem vill ha med en så komplicerad och jobbig person att göra med egentligen ? skapar bara bråk och situationer överallt.

Håller inte med. Zlatan verkar ha väldigt bra bland sina arbetsgivare/tränare. Men vi får se nu om Mou går i god för Zlatan och får zlatan i Man United.
Citera
2016-06-01, 17:26
Avslutad
Citat:

För det är väl också det som gjort han till en titelvinnare? Med den logiken så skulle Man U aldrig valt José heller.

Ibland kan det vara bra men en person som tar alla strålkastare på sig, då slipper andra delar medietrycket som krossar många andra.

Han har varit säregen sen Malmö men ändå klarat av Ajax, Juve, Inter, Milan och var bra i Barca också.

Titlar i samtliga också så uppenbarligen funkar hans stil i grupp. Det är stor skillnad på hur du är ut mot media och hur du är i andra situationer om man är medietränad.

Man är ganska naiv om man tror att Zlatan i Media = Zlatan i alla situationer.

Killen är ju smart, han vet vilka värdegrunder hans namn som varumärke står för och då kör han ju den profilen i media.
Citera
2016-06-01, 18:06
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
För det är väl också det som gjort han till en titelvinnare? Med den logiken så skulle Man U aldrig valt José heller.

Ibland kan det vara bra men en person som tar alla strålkastare på sig, då slipper andra delar medietrycket som krossar många andra.

Han har varit säregen sen Malmö men ändå klarat av Ajax, Juve, Inter, Milan och var bra i Barca också.

Titlar i samtliga också så uppenbarligen funkar hans stil i grupp. Det är stor skillnad på hur du är ut mot media och hur du är i andra situationer om man är medietränad.

Killen är ju smart, han vet vilka värdegrunder hans namn som varumärke står för och då kör han ju den profilen i media.

Hur är det "ju smart", att inte - som landslagsspelare och nationsrepresentant - att dissa nationen som man representerar, som land?
Citera
2016-06-01, 18:38
Medlem
Tror verkligen Zlatte på allvar att Volvo cars uppsving är hans förtjänst? Killen måste ha skämtat eller?
Citera
2016-06-01, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd
Tror verkligen Zlatte på allvar att Volvo cars uppsving är hans förtjänst? Killen måste ha skämtat eller?

Det är ju inte det enda syfter med en reklamkampanj, det handlar ju även om brandbuilding, vilket förstås i förlängningen förhoppningsvis ger ökad försäljning av produkten. Bra buzz runt senaste reklamrullen, 2 miljoner visningar på 2 dagar.

Skulle man köra en sådan kampanj i t ex tv, så går det väl på kanske 500k per vecka, i en tv kanal.

Jag blir nästan alltid impad av F&B, favoriten är såklart The Epic Split med Van Damme!
Citera
2016-06-01, 19:25
Medlem
Citat:
Håller med. Förmodligen har Manchester United insett att det blir för mycket strul med Zlatan i truppen.

Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd
Det tragiska är att Zlatan förmodligen menar allvar. Han tror faktiskt att hans reklamfilm bidrog till att Volvo sålde mer än de normalt gör på sex månader. Han tror att han har gjort Volvo känt över hela världen.
Citera
2016-06-01, 23:11
Medlem
Jag hoppas han lirar OS, hade varit fett att ha honom som fanbärare på invigningen, ingen är mer värdig jobbet.
Citera
2016-06-02, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Det är ju inte det enda syfter med en reklamkampanj, det handlar ju även om brandbuilding, vilket förstås i förlängningen förhoppningsvis ger ökad försäljning av produkten. Bra buzz runt senaste reklamrullen, 2 miljoner visningar på 2 dagar.

Skulle man köra en sådan kampanj i t ex tv, så går det väl på kanske 500k per vecka, i en tv kanal.

Jag blir nästan alltid impad av F&B, favoriten är såklart The Epic Split med Van Damme!
Fast jag har alltid tänkt att Zlatan-reklamerna varit riktade åt svenskar framförallt. De är ju t.ex. helt oväsentliga för USA eller Asienmarknaderna, vilka är de viktigaste för Volvo cars
Citera
2016-06-02, 06:21
Avslutad
Håller med Lasse Kroner helt och hållet här, nu börjar det bli för mycket självgodhet i den gode Zlatan.

Jävla korkat uttalande.

http://www.expressen.se/sport/fotboll/kroners-ilska--mot-zlatan-dampa-dig/
Citera
2016-06-02, 09:02
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Jag hoppas han lirar OS, hade varit fett att ha honom som fanbärare på invigningen, ingen är mer värdig jobbet.

Jag tycker personligen inte om henne, då hon har kommit med en jävla massa skumma uttalanden: men jo, Sarah Sjöström; leker med motståndet ännu mer. Therese Alshammar eller Max Salminen, eftersom de har tagit OS-guld för Sverige. Jag är, personligen, mer intresserad av fotboll än av alla andra idrotter tillsammans, men för den sakens skull så måste man kunna se bortanför ens egna intressen.
Citera
2016-06-02, 11:47
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio

Nja jag tror det är den han är, annars skulle han inte ha stämt Uffe, en sådan hemsk grej gör man inte bara för image. Varför skulle man sedan vilja bevara bilden av sig själv som översittare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in