2016-05-16, 23:07
Medlem
santacls avatar
Hade gärna sett Zlatan i Atletico Madrid, även om han inte skulle orka hemjobbet. Eller Arsenal, Juventus, United... Allt utom MLS
Citera
2016-05-16, 23:18
Medlem
dovAkins avatar
Håller inte på något lag i PL men älskar spelstilen så skulle gärna se han i United.
Citera
2016-05-17, 01:06
Avslutad
Jag har noll koll på fotboll. Men tror har skulle bli en ännu större superstjärna om han drog till USA. Spela fotboll där i 2-3 år sen bli filmstjärna:P. Nej men tror att sporten skulle göra ett stort uppsving i USA om han joinade någon klubb.
Citera
2016-05-17, 01:09
Bannlyst
Hoppas ryktena om United är bullshit. Vill inte se kukhuvet i min klubb, i såna fall ser jag inte en match tills dagen han försvinner. Får hoppas på benbrott annars
Citera
2016-05-17, 01:37
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoddGerhardt
Hoppas ryktena om United är bullshit. Vill inte se kukhuvet i min klubb, i såna fall ser jag inte en match tills dagen han försvinner. Får hoppas på benbrott annars
Du är patetisk. Vet du det?

Att håna honom och hans sympatisörer varenda gång du chansen, att bara önska honom misär av nån oklar anledning och för att du inte önskar att se honom i ditt lag som du följer som en plastsupporter vill du se honom råka ut för ett benbrott? Fy fan. Du tillhör fotbollsvärldens avskum.
Citera
2016-05-17, 01:40
Medlem
hagsatras avatar
Hörde senast i Kalmar det förs samtal om han ska spela i Bajen nästa i höst, vet inte, låter lite otroligt men kan finnas lite sanning i det.
Citera
2016-05-17, 10:11
Medlem
Jag hoppas verkligen på Zlatan till united. Vi saknar verkligen stake i laget, en ledarfigur som inte tollerarar när folk inte get 100%. Tror han kan fungera som en utmärkt target player och spelfördelare för martial och förhoppningsvis en ny kvick spelare på högerkanten, några mål blir det säkert också! Sen saknar vi också stjärnstatus, vilket Zlatan definitivt kommer ge hela premier league om han kommer. Sen bör en signing av Zlatan även innebära en ny tränare, Mourinho hade jag inte tackat nej till. Håller tummarna!
Citera
2016-05-17, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Du är patetisk. Vet du det?

Att håna honom och hans sympatisörer varenda gång du chansen, att bara önska honom misär av nån oklar anledning och för att du inte önskar att se honom i ditt lag som du följer som en plastsupporter vill du se honom råka ut för ett benbrott? Fy fan. Du tillhör fotbollsvärldens avskum.

Är långt ifrån en plastsupporter. Jag vill inte se översittaren och psykopaten Zlatan i klubben jag håller på, capish?
Citera
2016-05-17, 13:19
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoddGerhardt
Är långt ifrån en plastsupporter.
Tror jag så mycket jag vill på. Gillar att du inte bemöter att jag kallar dig patetisk så du har i alla fall lite självinsikt.
Citat:
Jag vill inte se översittaren och psykopaten Zlatan i klubben jag håller på, capish?
Är det nån här som är psykopat så är det inte Zlatan.
Citera
2016-05-17, 13:27
Bannlyst
Citat:
Tror jag så mycket jag vill på. Gillar att du inte bemöter att jag kallar dig patetisk så du har i alla fall lite självinsikt.

delete
Senast redigerad av DoddGerhardt 2016-05-17 kl. 13:30.
Citera
2016-05-17, 13:29
Bannlyst
Citat:

Vad ska jag bry mig om personangrepp, blir bara en massa pajkastning då.
Zlatans uppträdande tyder starkt på att han är en psykopat.
Citera
2016-05-17, 13:32
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Jag har noll koll på fotboll. Men tror har skulle bli en ännu större superstjärna om han drog till USA. Spela fotboll där i 2-3 år sen bli filmstjärna:P. Nej men tror att sporten skulle göra ett stort uppsving i USA om han joinade någon klubb.
Haha zlatan har inte direkt hollywood utseendet 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in