2015-05-21, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asslikethat
Han har missat många matcher pga diverse avstängningar och skador. 19 mpl på 24 matcher får väl anses vara godkänt?

Han är trots allt 34 år, 2 meter lång och 100 kg koloss, inte konstigt att kroppen börjar ta ut sin rätt.

tänkte bara snygga till siffrorna lite.

33,5 år. 1,93 cm och ca 85-90 kg.

hur många mål gjorde edison glödlampan cavani?

jag vet inte. om man tar spelare för spelare så borde psg kunna vara bättre.

de är spelare för spelare inte så stor skillnad på juve o psg.
Citera
2015-05-22, 20:51
Medlem
Marquesos avatar
Fortfarande skadad och missar matchen imorgon. Förhoppningsvis är han med om en vecka i finalen av franska cupen iallafall.
Citera
2015-05-23, 21:32
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Har ju varit något rykte om att han skulle vara påväg dit, känns dock föga troligt, då kan han ju komma hem till Malmö om han inte ska vara kvar i någon av de största ligorna.
Får se om psg säkrar guldet i kväll utan Z!
turkarna, usa och några asiatiska länder betalar ju helt andra löner än mff.
Citera
2015-05-24, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryff

eller lägger han av.

jag tro han tar nordiska målrekordet sen slutar.

det är det enda han bryr sig om nu när han inte kan vinna cl eller nåt stort.

ps 1. tror ni han läser flashback?

tror ni han läser just denna tråden?

ps 2. det tror jag
Citera
2015-05-24, 04:10
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
I det skede Zlatans karriären är i så bör pengarna vara det sista han tänker på om han ska byta klubb. Jag tror inte MFF är aktuellt för honom men det skulle vara roligt om han kom hem.
Citera
2015-05-24, 10:25
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedBlueGreen
eller lägger han av.

jag tro han tar nordiska målrekordet sen slutar.

det är det enda han bryr sig om nu när han inte kan vinna cl eller nåt stort.

ps 1. tror ni han läser flashback?

tror ni han läser just denna tråden?

ps 2. det tror jag
Han har säkert varit inne på flashback nån gång men väljer nog trådar. I en annan tråd diskuterar vi hans bakgrund och hurvida han är zigenare...han hade nog haft svårt att stanna utanför den diskussionen.
Flashback är nog tyvärr lite som cannabis. Vi är visserligen en halv million som hänger här men det verkar vara vattentäta skott mellan oss och de som inte hänger här.
Zlatan (eller hans golddigger) verkar också planera för ett liv i Stockholm när karriären är över.
Senast redigerad av tryff 2015-05-24 kl. 10:33.
Citera
2015-05-24, 13:25
Medlem
Citat:
Han har säkert varit inne på flashback nån gång men väljer nog trådar. I en annan tråd diskuterar vi hans bakgrund och hurvida han är zigenare...han hade nog haft svårt att stanna utanför den diskussionen.
Flashback är nog tyvärr lite som cannabis. Vi är visserligen en halv million som hänger här men det verkar vara vattentäta skott mellan oss och de som inte hänger här.
Zlatan (eller hans golddigger) verkar också planera för ett liv i Stockholm när karriären är över.

intressant!!!

hur mkt tror ni att det är golddiggern som bestämmer utanför fotbollen? jag tror hon bestämmer till 90 %.

det är ju antagligen därför zlatan är med henne. rent utseendemässigt skulle han ju kunna få 10 ggr snyggare. och/eller mer jämngammal iaf. 10 år äldre tjej är ganska mkt ändå.

sthlm säger du! hur blir det då med skatten mån tro?? han borde behöva casha in rejält till skattemasen då...får man hoppas iaf. har jävligt svårt med sk idrottsstjärnor (tex kajsa, anja, pernilla, olsson mfl) som bosätter sig i monaco och gud vet inte vart för att sen på äldre dar komma "hem" och utnyttja vårt välfärdssystem. jävligt sniket!!! lika fult som att invandrare kommer hit för att utnyttja vårt system! det tycker jag iaf.

undrar om zlatan undan för undan kommer att glida ut ur strålkastarnas ljus eller att det blir som beckham att han försöker in i det sista mjölka ut varje uns av uppmärksamhet....
Citera
2015-05-24, 14:34
Medlem
asslikethats avatar
Citat:

undrar om zlatan undan för undan kommer att glida ut ur strålkastarnas ljus eller att det blir som beckham att han försöker in i det sista mjölka ut varje uns av uppmärksamhet....

Tror du på detta själv? Räkna med ännu mer reklamer och kanske till och med filmer i USA.
Citera
2015-05-24, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
I det skede Zlatans karriären är i så bör pengarna vara det sista han tänker på om han ska byta klubb. Jag tror inte MFF är aktuellt för honom men det skulle vara roligt om han kom hem.

Jag tycker han bör satsa på att gå till en storklubb genom att gå väldigt billigt. Göra ett sista hugg på Champions genom att gå till Real Madrid eller Bayern Munchen (om Pep flyttar) för i princip ingen lön och acceptera att han ej är förstaval framåt.

Dock tror jag att Zlatan trots att han är miljardär tänker mycket på pengarna så jag tror han vill mjölka så länge det går.
Citera
2015-05-24, 19:25
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Jag tycker han bör satsa på att gå till en storklubb genom att gå väldigt billigt. Göra ett sista hugg på Champions genom att gå till Real Madrid eller Bayern Munchen (om Pep flyttar) för i princip ingen lön och acceptera att han ej är förstaval framåt.

Dock tror jag att Zlatan trots att han är miljardär tänker mycket på pengarna så jag tror han vill mjölka så länge det går.
Ja, den tanken har jag också tänkt, att hans (snart) enda chans att någon gång få vinna Champions League är att gå till en av de riktigt stora även om det innebär att gå ner i lön och inte vara förstavalet.
Citera
2015-05-24, 22:01
Medlem
det ultimata, fullborda sagan, hade ju varit om han gått till mff. kanske en halvsäsong. typ hösten 2016.

han var väldigt anti (alltså att spela där) mff pga ledningen där men nu har ju ledningen byts ut och det är bjärred jr som styr. bjärred jr o zlatan tror jag är kompisar. så det hade varit fint o nostalgi på hög nivå att knyta ihop sagan på detta sätt. "blådårar 4, kungen har kommit hem - stadens son är tillbaka, han kom han sågs och ja, han segrade" obs! ska uttalas på äkta skånska

nåväl tillbax till verkligheten. jag tror att efter barca så är zlatan lite försiktig med att gp till en viss klubb för att hjärta säger så.

själv tycker jag att skulle stannat i juve och blivit en legend där likt del piero eller buffon....tänk tänk. cl final i juni. undrar om han tänker lite på det.

tänker ni på att många av zlatans coacher fått väldigt stora framgångar efter att de haft zlatan:

morinho, pep (bayerna vann väl cl ett år med pep??), ancelotti i real, och nu allegri i juve....just saying u know...
Citera
2015-05-24, 22:25
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
det ultimata, fullborda sagan, hade ju varit om han gått till mff. kanske en halvsäsong. typ hösten 2016.

han var väldigt anti (alltså att spela där) mff pga ledningen där men nu har ju ledningen byts ut och det är bjärred jr som styr. bjärred jr o zlatan tror jag är kompisar. så det hade varit fint o nostalgi på hög nivå att knyta ihop sagan på detta sätt. "blådårar 4, kungen har kommit hem - stadens son är tillbaka, han kom han sågs och ja, han segrade" obs! ska uttalas på äkta skånska

nåväl tillbax till verkligheten. jag tror att efter barca så är zlatan lite försiktig med att gp till en viss klubb för att hjärta säger så.

själv tycker jag att skulle stannat i juve och blivit en legend där likt del piero eller buffon....tänk tänk. cl final i juni. undrar om han tänker lite på det.

tänker ni på att många av zlatans coacher fått väldigt stora framgångar efter att de haft zlatan:

morinho, pep (bayerna vann väl cl ett år med pep??), ancelotti i real, och nu allegri i juve....just saying u know...
Bayern har inte vunnit CL med Pep, däremot vann Pep CL med Barcelona både säsongen innan och efter Zlatan svängde i dörrarna. På många sätt är det tragiskt att Zlatan med allra största sannolikhet inte kommer vinna CL.

Samtliga tränare du nämner var väldigt framgångsrika (undantaget Allegri då kanske) även innan dom träna Zlatan och fick ytterligare ett par titlar under tiden dom träna honom men i CL vill det sig helt enkelt inte.

Han är nog medveten om att hans största chans att vinna CL var i Barcelona om han nu kunde hamna på god fot med Guardiola.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in