det ultimata, fullborda sagan, hade ju varit om han gått till mff. kanske en halvsäsong. typ hösten 2016.
han var väldigt anti (alltså att spela där) mff pga ledningen där men nu har ju ledningen byts ut och det är bjärred jr som styr. bjärred jr o zlatan tror jag är kompisar. så det hade varit fint o nostalgi på hög nivå att knyta ihop sagan på detta sätt. "blådårar 4, kungen har kommit hem - stadens son är tillbaka, han kom han sågs och ja, han segrade" obs! ska uttalas på äkta skånska
nåväl tillbax till verkligheten. jag tror att efter barca så är zlatan lite försiktig med att gp till en viss klubb för att hjärta säger så.
själv tycker jag att skulle stannat i juve och blivit en legend där likt del piero eller buffon....tänk tänk. cl final i juni. undrar om han tänker lite på det.
tänker ni på att många av zlatans coacher fått väldigt stora framgångar efter att de haft zlatan:
morinho, pep (bayerna vann väl cl ett år med pep??), ancelotti i real, och nu allegri i juve....just saying u know...