2010-03-24, 22:36
Medlem
fredricoss avatar
Nej men killar, att han gjorde mål nu betyder ju inget här enligt experterna här i forumet. Zlatan måste ju vinna skytteligan eller göra 3-4 mål i CL finalen för att få godkänt

För att vara lite allvarlig, skönt att se Zlatan göra mål. Ännu skönare att det var ett viktigt mål. Får hoppas att lite av pressen han verkar känna lägger sig nu.
Citera
2010-03-24, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fredricos
Nej men killar, att han gjorde mål nu betyder ju inget här enligt experterna här i forumet. Zlatan måste ju vinna skytteligan eller göra 3-4 mål i CL finalen för att få godkänt

För att vara lite allvarlig, skönt att se Zlatan göra mål. Ännu skönare att det var ett viktigt mål. Får hoppas att lite av pressen han verkar känna lägger sig nu.
Får man passningar på silverfat borde man utnyttja det bättre men han sumpar så läge med
Citera
2010-03-24, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fredricos

Ja, det krvädes ju verkligen en spelare för 800 miljoner kronor för att göra mål från det läget.
Citera
2010-03-24, 23:51
Medlem
Arons avatar
för samtliga mål eto gjorde förra året för barca innebar att han dribblade bort två tre spelare och klackade in bollen i krysset via en bycakletas
Citera
2010-03-25, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fujin
Får man passningar på silverfat borde man utnyttja det bättre men han sumpar så läge med

Citat:
Ursprungligen postat av ensamensam
Ja, det krvädes ju verkligen en spelare för 800 miljoner kronor för att göra mål från det läget.
Vet ni något om fotboll?
Citera
2010-03-25, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AdslVerbe
Vet ni något om fotboll?
Nej bara för att du kollar på Barca en gång i veckan så är du expert ?
Citera
2010-03-25, 00:58
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujin
Han har varit (kanske fortfarande är) i en formsvacka och har missat lägen som han borde satt. I början av säsongen gjorde han succé sen kom han in i en svacka, det är de flesta överens om. Men allt tjabb om att han suger och floppar är ju bara patetiskt.

Citat:
Vad pratar du om? Tror du på fullaste allvar att Barca köpte Zlatan för att han skulle göra ett mål mot Osasuna? Zlatan har redan gjort viktiga mål i år, för att ta ett exempel var det han som avgjorde El Clasico och det var extremt viktigt. Idag såg han till att vi fick med oss 3 nya poäng vilket också är viktigt och jag är ganska säker på att han kommer göra fler viktiga mål för Barca. Om han så skulle avgjort CL finalen med en cykelspark i krysset skulle du hittat på något dåligt att säga om det. Nej just det, han måste ju göra 3-4 mål i CL finalen för att inte räknas som flopp.

Säger man att Zlatan är en dålig fotbollsspelare så borde man lära sig vad fotboll är. Jag hatar tex C Ronaldo men jag kan absolut inte säga att han är dålig, han är en av världens bästa. Att säga att han suger bara för att jag inte gillar hade bara varit löjligt och visat att jag inte hade bättre argument att komma med. Zlatan ligger med bland de tio bästa fotbollsspelarna i världen och spelar i världens bästa klubblag och att vissa här inne fortfarande säger att han är en dålig fotbollsspelare visar ju inte bara att man saknar kunskap om fotboll utan också att man är för dum för att inse fakta.
Citera
2010-03-25, 04:54
Medlem
Her0ins avatar
Aaaa han suger.

http://www.youtube.com/watch?v=bsvQXFQFT_Q

Citera
2010-03-25, 09:04
Bannlyst
Zlatan är väl jämförbar JUST NU med allsvenskans bästa spelare, Tobbe Hysén
Citera
2010-03-25, 09:33
Bannlyst
En gång för alla! kan någon zlatanhatare här förklara för mig vad det är som gör att ni
ogillar zlatan så mycket, här har vi en blatte som gör bra ifrån sig och är en bra
förebild för alla andra blattar som finns i vårt land och det är ju svin bra, så jag tror inte det är pga att han är blatte.
Och det kan ju knappast vara att han är en dålig fotbollsspelare svenskfotboll har aldrig haft en bättre fotbolls spelare och kommer kanske aldrig få.
Så vad kan det vara! kanske är det den klassiska svenska avundsjukan?
bara för att han har lyckats och är bland världens bäst betalda fotbollsspelare med ett register av guld och har en fräsch svensk blodbrud med 2 barn och
hela paketet + att han sätter sverige på kartan i fotbolls världen.
Och så kommer ni och ska klagar på han så fort han gör minsta lilla misstag är ni framme och
klagar på han varför? tycker ni han är dålig som gjort 14 mål i la-liga hittills vilken svensk hade gjort
det bättre? ni kanske också redan vet allt detta men bara vill provocera men jag stöter på zlatan
hatet överallt så nått annat måste det vara, kanske är det så att folk med dålig självkänsla
väljer just zlatan att klaga på när redan dom klagat på allt annat och deras klaggoregister är slut
eller vad fan är det? att han är lite divig av sig och ser sig själv som en superstjärna?,
för det är ju han ensam om i fotobolls världen i så fall!zlatan är gör mig stolt som svensk

blev lite luddigt skrivet men ni fattar nog

saxat från wiki
* Nederländsk Ligamästare: 2002 och 2004
* Nederländsk Supercupvinnare 2002 med Ajax
* Nederländsk Cupmästare: 2002
* Italiensk Ligamästare (Scudetto): 2007, 2008 och 2009 med Inter. Vann även Serie A med Juventus 2005 och 2006 men laget fråntogs dessa titlar på grund av Serie A-skandalen 2006.
* Italiensk Supercupvinnare 2006 och 2008 med Inter
* Spansk Supercupvinnare 2009 med FC Barcelona.
* UEFA Supercupvinnare 2009 med FC Barcelona.
* Världsmästare med FC Barcelona i FIFAs Club World cup 2009

Individuella utmärkelser
* Guldbollenvinnare (4 gånger): 2005, 2007, 2008 och 2009
* Årets spelare i Juventus 2005 (Utsedd av klubbens fans)
* Utsedd till Italiens bästa utländska spelare 2005, 2008 och 2009
* Årets bästa spelare i Serie A för säsongen 2007/2008 (Framröstad av tränarna i Serie A)
* Årets forward vid Fotbollsgalan 2007, 2008 och 2009
* Uttagen till UEFA Årets lag 2007 och 2009
* Årets manliga idrottare 2007 och 2010.
* Jerringpriset 2007
* Årets spelare i Serie A 2008 och 2009
* Årets mål i Serie A 2008
* Skyttekung i Serie A säsongen 2008-2009 (25 mål varav 2 på straffspark)
Senast redigerad av Slooth 2010-03-25 kl. 09:40.
Citera
2010-03-25, 09:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slooth
En gång för alla! kan någon zlatanhatare här förklara för mig vad det är som gör att ni
ogillar zlatan så mycket, här har vi en blatte som gör bra ifrån sig och är en bra
förebild för alla andra blattar som finns i vårt land och det är ju svin bra, så jag tror inte det är pga att han är blatte.
Och det kan ju knappast vara att han är en dålig fotbollsspelare svenskfotboll har aldrig haft en bättre fotbolls spelare och kommer kanske aldrig få.
Så vad kan det vara! kanske är det den klassiska svenska avundsjukan?
bara för att han har lyckats och är bland världens bäst betalda fotbollsspelare med ett register av guld och har en fräsch svensk blodbrud med 2 barn och
hela paketet + att han sätter sverige på kartan i fotbolls världen.
Och så kommer ni och ska klaga på han så fort han gör minsta lilla misstag är ni framme och
klagar på han varför? tycker ni han är dålig som gjort 14 mål i la-liga hittills vilken svensk hade gjort
det bättre? ni kanske också redan vet allt detta men bara vill provocera men jag stöter på zlatan
hatet överallt så nått annat måste det vara, kanske är det så att folk med dålig självkänsla
väljer just zlatan att klaga på när redan dom klagat på allt annat och deras klaggoregister är slut
eller vad fan är det? att han är lite divig av sig och ser sig själv som en superstjärna?,
för det är ju han ensam om i fotobolls världen i så fall!zlatan är gör mig stolt som svensk

blev lite luddigt skrivet men ni fattar nog

saxat från wiki
* Nederländsk Ligamästare: 2002 och 2004
* Nederländsk Supercupvinnare 2002 med Ajax
* Nederländsk Cupmästare: 2002
* Italiensk Ligamästare (Scudetto): 2007, 2008 och 2009 med Inter. Vann även Serie A med Juventus 2005 och 2006 men laget fråntogs dessa titlar på grund av Serie A-skandalen 2006.
* Italiensk Supercupvinnare 2006 och 2008 med Inter
* Spansk Supercupvinnare 2009 med FC Barcelona.
* UEFA Supercupvinnare 2009 med FC Barcelona.
* Världsmästare med FC Barcelona i FIFAs Club World cup 2009

Individuella utmärkelser
* Guldbollenvinnare (4 gånger): 2005, 2007, 2008 och 2009
* Årets spelare i Juventus 2005 (Utsedd av klubbens fans)
* Utsedd till Italiens bästa utländska spelare 2005, 2008 och 2009
* Årets bästa spelare i Serie A för säsongen 2007/2008 (Framröstad av tränarna i Serie A)
* Årets forward vid Fotbollsgalan 2007, 2008 och 2009
* Uttagen till UEFA Årets lag 2007 och 2009
* Årets manliga idrottare 2007 och 2010.
* Jerringpriset 2007
* Årets spelare i Serie A 2008 och 2009
* Årets mål i Serie A 2008
* Skyttekung i Serie A säsongen 2008-2009 (25 mål varav 2 på straffspark)

Hans syn på landslaget, det är lågt att avsluta sin landslagskarriär i den åldern.

EDIT: Sen vill jag nog inte kalla hans 40-åriga silikonbrud för fräsch men det kanske bara är jag
Senast redigerad av ensamensam 2010-03-25 kl. 09:47.
Citera
2010-03-25, 09:44
Bannlyst
Citat:
Han syn på landslaget, det är lågt att avsluta sin landslagskarriär i den åldern.

EDIT: Sen vill jag nog inte kalla hans 40-åriga silikonbrud för fräsch men det kanske bara är jag

det kanske är just pga zlatan hatet som han slutar i landslaget
trotts att han lever i en drömvärld så lär han med säkerhet
stött på zlatan hatet,det hade fått mig att tröttna iaf.
och varför vill zlatan hatarna ha han i landslaget, han suger ju jag förstår inte!
Senast redigerad av Slooth 2010-03-25 kl. 09:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in