Citat:
Ursprungligen postat av Fujin
Får man passningar på silverfat borde man utnyttja det bättre men han sumpar så läge med

Han har varit (kanske fortfarande är) i en formsvacka och har missat lägen som han borde satt. I början av säsongen gjorde han succé sen kom han in i en svacka, det är de flesta överens om. Men allt tjabb om att han suger och floppar är ju bara patetiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av ensamensam
Ja, det krvädes ju verkligen en spelare för 800 miljoner kronor för att göra mål från det läget.

Vad pratar du om? Tror du på fullaste allvar att Barca köpte Zlatan för att han skulle göra ett mål mot Osasuna? Zlatan har redan gjort viktiga mål i år, för att ta ett exempel var det han som avgjorde El Clasico och det var extremt viktigt. Idag såg han till att vi fick med oss 3 nya poäng vilket också är viktigt och jag är ganska säker på att han kommer göra fler viktiga mål för Barca. Om han så skulle avgjort CL finalen med en cykelspark i krysset skulle du hittat på något dåligt att säga om det. Nej just det, han måste ju göra 3-4 mål i CL finalen för att inte räknas som flopp

.
Säger man att Zlatan är en dålig fotbollsspelare så borde man lära sig vad fotboll är. Jag hatar tex C Ronaldo men jag kan absolut inte säga att han är dålig, han är en av världens bästa. Att säga att han suger bara för att jag inte gillar hade bara varit löjligt och visat att jag inte hade bättre argument att komma med. Zlatan ligger med bland de tio bästa fotbollsspelarna i världen och spelar i världens bästa klubblag och att vissa här inne fortfarande säger att han är en dålig fotbollsspelare visar ju inte bara att man saknar kunskap om fotboll utan också att man är för dum för att inse fakta.