2013-03-02, 02:52
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faq.U
Jag kan nog räknas till Zlatanhatarna men två matchers avstängning på den där "stämplingen" är ju direkt löjligt! Synd för PSG, de hade behövt honom för att gå vidare tror jag.

Men domaren i den matchen var ju under all kritik..
Behövt och behövt. Beror främst på vilka PSG får möta i kvarten, kanske tar ut lite i förskott men 1-2 borta känns rätt säkert. Blir det nu Real Madrid eller Milan så finns det nog behov av en revaschsugen Ibrahimovic i bra form men om det nu skulle bli Schalke 04 eller Malaga antar jag att PSG skulle ta sej förbi vare sej med Zlatan eller inte.

Måste i alla fall poängtera att jag fortfarande hävtar att PSG inte är tillräckligt starka för att vinna CL. Finns stor potential men det räcker nog inte hela vägen.
Citera
2013-03-03, 12:26
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faq.U
Jag kan nog räknas till Zlatanhatarna men två matchers avstängning på den där "stämplingen" är ju direkt löjligt! Synd för PSG, de hade behövt honom för att gå vidare tror jag.

Men domaren i den matchen var ju under all kritik..
Hade inte en typisk Zlatan-hatare sagt att det bara är bra för PSG att Zlatan inte är med, då han sänker laget mer än vad han tillför? Men kul att till och med vissa Zlatanhatare inser att Zlatan tillför PSG någonting.

Kan förövrigt meddela övriga skribenter om att orättvisan för Zlatan bara fortsätter. Förut var det den jävligt underliga CL-domen. Igår var det ett felaktigt bortdömt mål för Zlatan. Vilket resulterade i att PSG förlorade matchen med 0-1.
Citera
2013-03-04, 16:25
Medlem
PSG har nu överklagat domen. Får dem ett avslag så blir Zlatan borta hela kvartsfinalen. Känns som dom lägger allt på ett kort här.
Citera
2013-03-04, 16:27
Medlem
56ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodenSwe
PSG har nu överklagat domen. Får dem ett avslag så blir Zlatan borta hela kvartsfinalen. Känns som dom lägger allt på ett kort här.

Så klart dom får avslag sen att jag ser spelare stämpla motståndare i varenda match och kanske hälften får GULT kort säger väl allt varför överklagan inte går igenom.
Citera
2013-03-04, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodenSwe

Blir säkert avslag. Uefa är seriöst pinsamma.
Jag såg cirka 3 matcher i helgen och såg 2 stycken "tacklingar" som såg exakt likadana ut men där blev resultatet bara ett gult kort...
Citera
2013-03-06, 16:11
Medlem
56ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Blir säkert avslag. Uefa är seriöst pinsamma.
Jag såg cirka 3 matcher i helgen och såg 2 stycken "tacklingar" som såg exakt likadana ut men där blev resultatet bara ett gult kort...

Jag noterar exakt samma sak i de senaste matcherna jag har sett.
Nani "karatesparkar" motståndare, visserligen rött kort men ALLA anser att det är ett felbeslut.
Zlatan "karatesparkar" motståndare rött kort + två matchers avstängning alla spyr ut sin avsky mot zlatan och hans "fula" spelstil.

Vill dock tillägga att jag anser att nani's är betydligt fulare än zlatan's för att zlatan är i en axel mot axel duell och kollar enbart på boll och inte målvakten som kommer ut medan nani i princip springer fram från sidan och karatesparkar albeloa.
Citera
2013-03-06, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Jag noterar exakt samma sak i de senaste matcherna jag har sett.
Nani "karatesparkar" motståndare, visserligen rött kort men ALLA anser att det är ett felbeslut.
Zlatan "karatesparkar" motståndare rött kort + två matchers avstängning alla spyr ut sin avsky mot zlatan och hans "fula" spelstil.

Vill dock tillägga att jag anser att nani's är betydligt fulare än zlatan's för att zlatan är i en axel mot axel duell och kollar enbart på boll och inte målvakten som kommer ut medan nani i princip springer fram från sidan och karatesparkar albeloa.

Nja över allt på internet har till och med den största Zlatanhataren medgett att det är ett feldömt rött kort. Men du kanske kan hänvisa mig till artiklar eller inlägg som säger att det var rött kort.

Tramsigt av Zlatan att gå in så i 92a minuten men rött kort finns inte på kartan.
Citera
2013-03-06, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Nja över allt på internet har till och med den största Zlatanhataren medgett att det är ett feldömt rött kort. Men du kanske kan hänvisa mig till artiklar eller inlägg som säger att det var rött kort.

Tramsigt av Zlatan att gå in så i 92a minuten men rött kort finns inte på kartan.

Tror nog att han syftar på det här; http://www.youtube.com/watch?v=4_XKbaZobaU

Det där är dock enligt mig ett solklart rött kort.

Hans röda mot Valencia + 2 (kanske 3) matchers avstängning på det är ju bara löjligt.
Citera
2013-03-06, 21:39
Medlem
56ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Tror nog att han syftar på det här; http://www.youtube.com/watch?v=4_XKbaZobaU

Det där är dock enligt mig ett solklart rött kort.

Hans röda mot Valencia + 2 (kanske 3) matchers avstängning på det är ju bara löjligt.

Jag anser också att en karatespark med dobbarna först är rött kort men jag kommenterar efterspelet mellan nanis och zlatans karatespark där zlatan i princip utmålas som djävulen och nani som jesus.
Citera
2013-03-06, 22:20
Medlem
Mr.Karls avatar
HAHA rubriken på AB "Zlatan får se PSG kvittera"... no shit!
Citera
2013-03-06, 22:45
Medlem
K.R.I.T.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Jag anser också att en karatespark med dobbarna först är rött kort men jag kommenterar efterspelet mellan nanis och zlatans karatespark där zlatan i princip utmålas som djävulen och nani som jesus.
Eftersom att det finns väldigt många Unitedsuppotrar.
Citera
2013-03-07, 14:56
Medlem
Duckks avatar
Något nytt ang. avstängningen? Skulle inte ett beslut lämnas i slutet av februari?
Hoppas att han får vara med i kvartsfinalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in