Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Klart Guillou har sålt en jävla massa mer än Ibrahimovic, men tror du inte att det provocerar Guillou lite att en biografi av en fotbollsspelare säljer så jävla bra och blir en sådan snackis.
Jag är inte så säker på att Ibrahimovic vet vem Guillou är och det är så klart illa, men gör det hela väldigt underhållande och det är nog lite knäckande för Guillou. Guillou är en tröttsam besserwisser som tror sig veta mest och bäst och då är det rätt kul att Ibrahimovic inte ens vet vem han är.
Jag är tämligen säker på att det här inte knäcker Guillou på något sätt. Det är många böcker som har sålt bra, Zlatans är en av dem. Tror dock inte att någon har sålt fler böcker än Guillou så han tar nog det rätt lugnt.
Citat:
Ursprungligen postat av Africant
Med din dumma jävel, vem säger att det tillhör allmänbildning att veta vem Guillou är? Om Zlatan skulle nu komma och säga olika saker relaterade till football, som Guillou inte känner till...skulle detta göra honom dummare? Zlatan är rik, bor i Italien och det enda han gör i Sverige är säkert träningar för landslaget. Om han inte bryr sig om nationalsången, han kommer inte bry sig om vad någon fransk författare har att säga om honom.
Jag kände inte Guillou förrän något år sen, inte för att jag är dum men för att det mesta som händer i Sverige inte intresserar mig. Allmänbildning har jag, högskoleutbildning har jag men jag kan knappt namn på någon svensk kändis förutom Zlatan och kanske lite enstaka politiker.
För det första; lugna ner dig.
För det andra; ja, att känna till Guillou är snudd på allmänbildning.
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T.
Jag är rätt så säker på att Zlatans bok slog nån rekord. Ingen bok hade sålts så mycket på så kort tid iaf. Hittar inte försäljningssiffror av böcker dock.
Säkert slog Zlatans bok något slags rekord men jag är helt säker på att Guillou knappast bryr sig om det.
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Så med andra ord så tycker du att det är fjantigt av Zlatan att inte veta vem Guillou är? Det är nog ingen lögn om du tror de för han är inte direkt insatt i svenska författare. Men däremot så kan man tycka att det är fjantigt Guillou att säga som han säger när han inte har den blekaste aning om det är sant eller inte. Zlatan är en vinnarskalle, förstör det den svenska sammanhållningen så mycket?.
Sen att ha Zlatan som lagkapten tycker inte jag var ett dåligt beslut.
Att ha en tjurig kille som skriker och gestikulerar åt sina medspelare är inte ett bra beslut.