2010-11-23, 22:36
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Jag vet att han inte spelade där då.

Jag anser inte heller att han hade sin peak där, det gör nog ingen, men du lägger fram det som om Juventus skulle vara för dåliga för en spelare av Zlatans kaliber ska kunna haft sin peak där när han också spelat i lag som Inter, Barcelona och Milan.

Det jag främst menar är väl att typ ingen tycker att han var alldeles briljant i Juventus, ja, förutom Smerch då.
Citera
2010-11-23, 22:40
Bannlyst
Han hade sin peak de året han vann skytteligan i Inter tröjan, fyfan vad bra han var då. Inte bara gjorde han snygga mål utan även snygga assist/passningar (halvbissa klacken etc) och avgjorde matcher. Sen ville Barca hänga med i kapprustningen mot Real så de gick och köpte Serie As överlägset bästa spelare och ''paja'' han eftersom jag tycker han är sämre nu speciellt på man / man och deltagande i spelet. Han avgör fortfarande matcher men han var mycket bättre rörligare innan.

Felstavningar och andra felaktigheter bjuder jag på av hemlig anledning.
Senast redigerad av Vapendragare 2010-11-23 kl. 22:46.
Citera
2010-11-23, 22:43
Medlem
xdrs avatar
Vadå, Zlatan spelade ju MYYYYYCKET sämre än alla andra i barca sin första säsong, det kan ju vem som helst som inte gillar invandrare se.
Citera
2010-11-23, 22:44
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Riktigt fint mål igen Han är för bra för dom här långsamma italienska lagen, det har vi ju sagt sen han lämnade Inter. Han var så dum som gick till Barca då han hade kunnat dominera i vilket annat lag som helst ute i europa. Och det syns ju att han fortfarande inte är nära sin toppform
Citera
2010-11-23, 22:50
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Riktigt fint mål igen Han är för bra för dom här långsamma italienska lagen, det har vi ju sagt sen han lämnade Inter. Han var så dum som gick till Barca då han hade kunnat dominera i vilket annat lag som helst ute i europa. Och det syns ju att han fortfarande inte är nära sin toppform

Någon som har en länk till målet. Går ju ett rykte om att han sköt så hårt så bollen blev missformad.
Citera
2010-11-23, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Någon som har en länk till målet. Går ju ett rykte om att han sköt så hårt så bollen blev missformad.

Kass kvalité men de får duga än så länge.

http://www.youtube.com/watch?v=PuS9KWv3abg

Man ser inte Zlatans klack till Seedorf på detta klippet den var också snygg.
Citera
2010-11-23, 23:02
Medlem
cudders avatar
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/zlatan-ibrahimovic-auxerre-7643464/
Citera
2010-11-23, 23:19
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cudder
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/zlatan-ibrahimovic-auxerre-7643464/

Haha, Robinho myser som ett barn i slutet av klippet.

Man måste även tillägga att backen drar en skaplig assist.
Citera
2010-11-23, 23:23
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Man måste även tillägga att backen drar en skaplig assist.
"Regalo".
Citera
2010-11-24, 12:24
Medlem
han solos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavajmongot
Varför? För att du, av en genetisk slump, råkade födas i samma land som honom så ska du och jag och alla andra svenskar vara stolta över hans åstakommanden?

Så fungerar det för mig iaf. När någon i min bekantskapskrets presterar bra så blir jag stolt. Detsamma gäller när någon i min familj gör något uppmärksammat i positiv mening. Vidare blir jag stolt när Lidström gör bra ifrån sig i NHL, eller när Söderling vinner en turnering.

Så fungerar jag

Om du inte förstår detta så är vi helt enkelt olika.

Ta nu en huvudvärkstablett och försök le lite, det är bra för dig...
Citera
2010-11-24, 12:33
Medlem
han solos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Oavsett så är det väl inte särskilt relevant när man bedömer hur bra han är som fotbollsspelare.

Självklart är det relevant. Om man presterar väl utan att fuska så är man givetvis bättre än någon som presterar väl med fusk.

Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Det är roligt att du tar upp något som Robert Laul skrivit om idag och lägger fram det som om du inte läst det - oavsett om du haft tankarna innan eller inte.

Jag läser inte Laul.
Men kul att även han lyfter fram det.
Citera
2010-11-24, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Ja han skjuter nå våldsamt hårt! Finns det nån som skjuter hårdare? Alex? Ronaldo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in