2009-11-29, 10:24
Medlem
Wargs avatar
Jag bettade precis nyligen 155 kronor på under 0.5 mål mellan halvtid -54:59 i matchen Brisbane Roar - FC Wellington Phoenix. Enligt Nordicbet livescore blev det 2-1 i den 56:e minuten, på Expekt står det att jag förlorade. Kan ju inte stämma?

sö 09-11-29 09:00 Brisbane Roar FC - Wellington Phoenix FC
Totalt antal mål mellan halvtid - 54:59 Aust. A-League färre än 0.5 mål
Resultat fler än 0.5 mål (2-1)
Citera
2009-11-29, 10:28
Medlem
och vilken hjärnhalvas maxkapacitet utnyttjade du när du bestämde dig för att starta tråden här istället för att kontakta deras support och be dom kolla upp varför de rättade din kupong som de gjorde?
Flashback lär knappast göra din kupong vinnande
Citera
2009-11-29, 10:30
Medlem
Wargs avatar
Fan vad fittiga folk är här. Jag valde att fråga här för att få ett hum om någon upplevt detsamma, jag har kontaktat Expekt men deras support tar vanligtvis timmar att svara mig.
Citera
2009-11-29, 10:34
Medlem
berntzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspuffar
och vilken hjärnhalvas maxkapacitet utnyttjade du när du bestämde dig för att starta tråden här istället för att kontakta deras support och be dom kolla upp varför de rättade din kupong som de gjorde?
Flashback lär knappast göra din kupong vinnande

agree
Citera
2009-11-29, 10:36
Medlem
Ett tips är att maila bolagens engelska support _ALLTID_.

sen får du ge dom iaf 30minuter att svara. Det hade knappt gått 10minuter från det att 2-1målet gjordes till du startade tråden här.
kollar du på diverse livescoresidor så står det 56e minuten. Men de flesta köper informationen från samma ställe.
Lägg därtill risken att spelbolag rättar kuponger fel vilket händer då och då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in