2009-11-29, 01:05
Medlem
beatonthebrats avatar
ja som rubriken. tog 500 mg klockan 1800 , 500 mg klockan18.45 sen en till 9,5 a klockan 2100. börjar landa nu och har druckit en öl och rökat bong . skulle det va farligt o blanda in en hästdos theralean som däckar mig ?
Senast redigerad av beatonthebrat 2009-11-29 kl. 01:14. Anledning: skrev fel
Citera
2009-11-29, 01:28
Medlem
beatonthebrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beatonthebrat
ja som rubriken. tog 500 mg klockan 1800 , 500 mg klockan18.45 sen en till 9,5 a klockan 2100. börjar landa nu och har druckit en öl och rökat bong . skulle det va farligt o blanda in en hästdos theralean som däckar mig ?

jag spydde upp alt mahinehåll cirka 10 min efter alkohol intag . så kan väll räkna bort kröken . så vad sägs om o blanda på theralen

jag rökar en bonkopp till hjälper varken det eller flashback så ska jag söva mig med theralen
Senast redigerad av beatonthebrat 2009-11-29 kl. 01:33.
Citera
2009-11-29, 01:57
Bannlyst
Citat:
jag spydde upp alt mahinehåll cirka 10 min efter alkohol intag . så kan väll räkna bort kröken . så vad sägs om o blanda på theralen

jag rökar en bonkopp till hjälper varken det eller flashback så ska jag söva mig med theralen

Lite theralen gör nog verken till eller från. Försök att somna utan och har du inte lyckats på låt oss såga en timme så kan du esta med ett rör theralen
Citera
2009-11-29, 02:00
Medlem
beatonthebrats avatar
jag e en av dom få som brukar bli redigt sölig av bara några droppar theralen. några droppar har alltid sövt mig i typ 10 timmar. så ska ta nån droppe o röka så förhoppningsvis slår jag huvet i tangenbordet
Citera
2009-11-29, 02:11
Bannlyst
Citat:
jag e en av dom få som brukar bli redigt sölig av bara några droppar theralen. några droppar har alltid sövt mig i typ 10 timmar. så ska ta nån droppe o röka så förhoppningsvis slår jag huvet i tangenbordet

Jag slog själv huvudet i tangentbordet i går natt. Vaknade upp med två fina sår i huvudet. Hade lite svårt att förklara det för min omgivning idag! Se till att däcka i sängen bara!
Citera
2009-11-29, 02:14
Medlem
beatonthebrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Jag slog själv huvudet i tangentbordet i går natt. Vaknade upp med två fina sår i huvudet. Hade lite svårt att förklara det för min omgivning idag! Se till att däcka i sängen bara!

dropparna har inte börat komma än får se vad som händer när man sätter på grillen......
Citera
2009-11-29, 02:21
Bannlyst
Citat:
dropparna har inte börat komma än får se vad som händer när man sätter på grillen......

Vad menar du?
Citera
2009-11-29, 02:41
Medlem
beatonthebrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Vad menar du?

att theralenen kanske skulle slå på i samband med hövdingen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera