Citat:
Ursprungligen postat av WankingVagina
Det blir lite underligt kan man tycka när ett inlägg som skulle resultera i en varning bara försvinner? Jag rapporterade ej detta då jag inte är en golare. Dagen efter var det inlägget borta, trots detta utfärdades ej en varning.
Varning ges inte direkt som en tillsägelse, en moderator kan nämligen inte ge varningar på egen hand.
Normalt förfarande är att inlägget raderas och det tas upp till omröstning.
Varningen kommer då först när omröstningen är klar.
Allt för att korruption inte ska förekomma.
Citat:
Ursprungligen postat av WankingVagina
Tja!
1. Jag undrar lite hur det står till med korruptionen på detta forum... Är det möjligt att muta sig fri från tidigare tillsägelser eller varningar?
2. Kan man ge pengar till valfri moderator för att de ska se mellan fingrarna?
3. Kan man betala Jan Axelsson för att få amnesti?
1. Svårt, moderatorer kan inte ta bort noteringar.
2. Kanske, men det lär komma ut.
3. Ingen aning, det får du fråga honom om.
Frågan är, hur mycket är någon egentligen villig att betala för att en moderator på ett gratisforum ska se mellan fingrarna? Särskilt som att reglerna här inte är särskilt hårda, och det krävs en hel del för att bli bannad....
De som blir bannade brukar mest vara puckon, troll och folk med mentala problem, och ingendera är någon med hög trovärdighet hos moderatorerna, jag skulle bara skratta om en av dessa kontaktade mig med erbjudande om muta och inte ens överväga om personen i fråga var allvarlig med sitt erbjudande.