Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2009-11-29, 04:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WankingVagina
Jag bestämmer vad vi ska prata, diskussionen utgår från huvudinlägget som jag författade, moderatorerna bestämmer vad som är inom ämnets ram.

Vi får hoppas att åtminstone du fick en gnutta tillfredsställelse av ditt värdelösa inlägg i debatten.
Det var ju det jag sa.
Självklart utgår diskussionen från ditt första inlägg, trodde inte jag behövde understryka det, men du bestämmer inte efter det att du skapat tråden.

Var mitt inlägg värdelöst för att du inte höll med eller ifrågasatte dig?

Du säger att det är en debatt, men du har ställt en(uttryckt på flera olika sätt) ja eller nej fråga och ifall någon svarar nej så tillför de inte din "debatt" något.
2009-11-29, 09:34
Medlem
xaragorns avatar
Citat:
Jag upplevde att han endast försökte sänka min trovärdighet med sitt inlägg.

Det skötte du ganska bra själv
2009-11-29, 11:35
Medlem
fizzles avatar
Börja gå insider själv då? Tvinga dig fram till bevisen du söker.
2009-11-29, 11:40
Medlem
knickedickens avatar
Citat:
100kr? Hade du erbjudit dem 1000kr minimum så kunde vi ha haft med dina mutförsök som motbevis till korruptionen. Jag tror inte att någon moderator riskerar sin position för 100kr. Vidare så tror jag ej att alla moderatorer på flashback är korrupta.
Skulle du personligen offra en tusenlapp eller mer på att påverka en moderator bara för att få skriva lite meningslös text på FB? Skulle det vara väl använda pengar?
2009-11-29, 11:50
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Jag rapporterade ej detta då jag inte är en golare.
Då finns det inget mer att diskutera. Rena gissningar och spekulationer kan tas i andra forum.

· KLICK ·

// Mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in