2009-11-28, 21:09
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Till alla tjejer här på FB.

Jag undrar vad ni tänder på?
Alltså inte vanliga fantasier utan udda fantasier, tror dom flesta har något som dom inte direkt berättar på första dejten haha

Så tell me
Behöver självklart inte va att ni vill utföra det i praktiken utan gillar bara att fantisera om det.

Edit: För att få lite mer liv i tråden så kan ju ni killar berätta om tjejer ni känner, flickvänner, ex ect. vad dom har för fantasier. Om ni vet något roligt
Senast redigerad av WorkingClassBoy 2009-11-28 kl. 21:19.
2009-11-28, 21:32
Medlem
Intressant tråd! Synd att jag inte är tjej, annars kunde du kanske fått höra en del udda saker
2009-11-28, 22:01
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Som sagt om nån tjej du känner har berättat om nån rolig fantasi så kan du gärna dela med dig utav den
2009-11-29, 00:07
Medlem
Andra tjejer...
2009-11-29, 01:19
Medlem
Jag kan tända på extrema situationer där man helt är utom all kontroll. (Nu snackar vi fantasier då..) Att ex vara instängd med någon snygg främling i ett trångt utrymme och det inte finns en chans att fly därifrån. Kanske brinner utanför, eller springer runt beväpnade män osv (något filminspirerat..) Vi vet att vi förmodligen inte kommer att klara oss så det är lika bra att vi gör det bästa av situationen- knullar som fan utan hämningar

Jag har nog ganska stereotypa fantasier, gärna med inslag av våld- där mannen är den dominanta och kvinnan den underlägsna (tyvärr). Jag älskar scenen i A Clockwork Orange där de bryter sig in i parets hus och begår sexuella övergrepp på kvinnan, klipper upp hennes kläder med sax osv. Jag modifierar den dock i mina fantasier- istället för smärta tvingar de henne att njuta och få orgasm mot sin vilja (hennes man ligger ju och tittar på). Jag är sällan själv med i mina fantasier.
2009-11-29, 01:31
Medlem
Att tillägga: Mina fantasier har ingen direkt koppling till hur jag vill ha sex i verkligheten. Rollinnehavarna i fantasierna är väldigt steriotypa där kvinnan är extremt feminin och mannen grov och maskulin. I verkligheten kan jag inte alls relatera till vare sig den feminina eller maskulina rollen. I själva verket gillar jag själv att ta kontrollen och jag dras ofta till något mer feminina och mjuka killar lustigt nog. Och nej- jag har faktiskt aldrig fantiserat om lesbiskt sex.
2009-11-29, 02:42
Medlem
purity666s avatar
Jag tänder på masker och uniformer. Gillar tanken på att ha sex med någon jag inte vet vem det är.. tex om han har mask på hela tiden eller jag har ögonbindel.
Jag fantiserar ofta rätt våldsamt, där båda parter är våldsamma. Våldtäktsfantasier ingår i den kategorin.
2009-11-30, 22:07
Medlem
knekt sparvs avatar
Jag har på senaste tiden insett att jag är ganska ... jag kanske inte skulle kalla mig pervers, men en del saker jag inte berättar för andra går jag igång på. Det är för mycket för att räkna upp här, men jag ska försöka ge några exempel i alla fall:
Både män och kvinnor
Djur känns inte helt avlägset
Blod
Gammeldags kläder
Vissa typer av roleplay (se ovanstående punkt)
Långt hår (på huvudet alltså)
Sömnhypnos
Hjältemod
Smutsiga punkare (till viss del)
Vampyrer (så länge de inte har något att göra med twilight )
Androgynitet (till viss del)
Döda/medvetslösa individer (ej ruttna lik)
Vackra ögon
Humor
Mörker
Att bli smekt av iskalla eldflammor (omöjligt, eftersom detta är ett icke-existerande fenomen)
Tentakelrape (när jag är på det humöret)
En graciös, smal (nästan mager) kropp.

Det är allt jag kommer på nu. Blir jag påmind om något mer återkommer jag.
2009-12-02, 16:31
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knekt sparv
Jag har på senaste tiden insett att jag är ganska ... jag kanske inte skulle kalla mig pervers, men en del saker jag inte berättar för andra går jag igång på. Det är för mycket för att räkna upp här, men jag ska försöka ge några exempel i alla fall:
Både män och kvinnor
Blod
Gammeldags kläder
Sömnhypnos
Hjältemod
Vackra ögon
Humor
Mörker
Att bli smekt av iskalla eldflammor (omöjligt, eftersom detta är ett icke-existerande fenomen)

Ja, du är nog lite pervers/sjuk, men det är vi alla i en viss utsträckning.
2009-12-02, 17:45
Medlem
AlbinoRetics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knekt sparv
Både män och kvinnor
Blod
Gammeldags kläder
Sömnhypnos
Hjältemod
Vackra ögon
Humor
Mörker

jag har legat med ett stort antal smutspunkare som är tjejer, och det är mycket bättre än vanliga välvårdade tjejer.
2009-12-02, 20:29
Medlem
Sasukos avatar
Straighta/bikillar som har sex med andra straighta/bikillar. Helst ska det vara första gången de gör något med en annan kille och jättemycket tension och kännas lite fel. Extra plus om det är förälskelse involverat.

Gillar filmer när det är sådant involverat, gärna med mycket story. Typ Frozen Flower. Uniformerna där var förresten också väldigt sexiga =P

Är det jättegaykillar som har sex för hundrafjärde gången så känns det inte lika kul.

Tänder också på personer som är jätteupphetsade, speciellt om de ägnar sig åt någon fetish som jag inte tycker är direkt äcklig.

Rival sex är också kul.
2009-12-09, 03:42
Bannlyst
Trevlig tråd..

Citat:
Ursprungligen postat av WorkingClassBoy
Till alla tjejer här på FB.

Jag undrar vad ni tänder på?
Alltså inte vanliga fantasier utan udda fantasier, tror dom flesta har något som dom inte direkt berättar på första dejten haha

Så tell me
Behöver självklart inte va att ni vill utföra det i praktiken utan gillar bara att fantisera om det.

Edit: För att få lite mer liv i tråden så kan ju ni killar berätta om tjejer ni känner, flickvänner, ex ect. vad dom har för fantasier. Om ni vet något roligt

Vilken trevlig tråd . Ja då ska du få lite att bita i
Vad tänder jag på...

* Bondage, bli bunden
* Smisk på stjärten, dock inte under själva sexakten
* Äldre män
* Analsex, anala lekar
* Oralsex, både ge och få
* Lättare S&M

• 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera