2009-12-09, 12:15
Medlem
NormaJeans avatar
Egentligen är det väl inte så "ovanligt" medtanke på vad internet har att erbjuda men, men...

Vampyrer, har sen jag var en liten flicka på 5-års ålder alltid gillat dem, sugit och blivit biten i halsen... hett, hett!!! Och sjävklart ska de vara bleka också.

Strypsex, finns inget sexigare när man ligger där och han där håller händerna runt om tills det flimmrar till i några sekunder, (varning för att det kan gå snett, hände en gång, han tog i liiiteför hårt och kanske aningen för länge så där låg jag och vaknade efter 15 minuter, men, så skönt!)

Sen kommer allt ifrån djursex och sånt men det var väl mer när man var mindre, t ex. med hundar, jag vet att du också har haft tankat om dem små luddren när du har gått på promenaden och fastnat i en övergiven halvskog...

Händiga (snickare) män, killar ses också som väldigt upphetsade, kan ibland få tankar när det kommer heta killar till min lägenhet om de ska tapetsera, laga eller fixa någonting, och sen när de har gått tänker man, "fan jag skulle ju...".

Men nu var jag ju ganska "normal" tråkig. Ska jag ligga med mina nergrävda ekorrar och pålla igelkottarna jag har under sängen istället, extremt upphetsande!
2009-12-09, 12:32
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormaJean
Egentligen är det väl inte så "ovanligt" medtanke på vad internet har att erbjuda men, men...

Vampyrer, har sen jag var en liten flicka på 5-års ålder alltid gillat dem, sugit och blivit biten i halsen... hett, hett!!! Och sjävklart ska de vara bleka också.

Strypsex, finns inget sexigare när man ligger där och han där håller händerna runt om tills det flimmrar till i några sekunder, (varning för att det kan gå snett, hände en gång, han tog i liiiteför hårt och kanske aningen för länge så där låg jag och vaknade efter 15 minuter, men, så skönt!)

Sen kommer allt ifrån djursex och sånt men det var väl mer när man var mindre, t ex. med hundar, jag vet att du också har haft tankat om dem små luddren när du har gått på promenaden och fastnat i en övergiven halvskog...

Händiga (snickare) män, killar ses också som väldigt upphetsade, kan ibland få tankar när det kommer heta killar till min lägenhet om de ska tapetsera, laga eller fixa någonting, och sen när de har gått tänker man, "fan jag skulle ju...".

Men nu var jag ju ganska "normal" tråkig. Ska jag ligga med mina nergrävda ekorrar och pålla igelkottarna jag har under sängen istället, extremt upphetsande!
Har aldrig tänkt tanken faktiskt.

Men tack för att du berätta vad du tänder på
Är snickare hahaha
2009-12-09, 14:43
Medlem
* Hund, haha, skönt att höra att man inte är ensam om det här. Men brukar sluta ögonen när killen slickar och föreställa sig att man har en schäfer där, känns underbart fel
* Bondage, både lättare och mer extrem. Älskar kontrollförlusten.
* Rollspel
* Vissa typer av kläder (olika sorter, förmodligen tråkigt att räkna upp här för er)
* Smisk

Sedan gillar jag väl tanken lite smått att testa att sätta på pojken min med en dubbelstrapon Men det är inte han så pigg på. Ännu...
2009-12-09, 21:58
Medlem
Zorshas avatar
Blod
Vapen
Asphyxia
Äkta skräck
Alldeles för unga män
Jag tycker det är rätt så ...standard.
=)
2009-12-09, 23:03
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serpant
* Hund, haha, skönt att höra att man inte är ensam om det här. Men brukar sluta ögonen när killen slickar och föreställa sig att man har en schäfer där, känns underbart fel
* Bondage, både lättare och mer extrem. Älskar kontrollförlusten.
* Rollspel
* Vissa typer av kläder (olika sorter, förmodligen tråkigt att räkna upp här för er)
* Smisk

Sedan gillar jag väl tanken lite smått att testa att sätta på pojken min med en dubbelstrapon Men det är inte han så pigg på. Ännu...

Du är..... Äcklig.
2009-12-10, 03:17
Medlem
Izdrottnings avatar
Jag tänder på rätt mycket och rätt extrema fantasier men är väl rätt normal i verkligheten.

Tänder på:
*Att se min kille ha sex med andra tjejer
*Gruppsex
*vara med Äldre män/yngre förmågor
*Djursex(Han hundar)
*Flera killar med mig samtidigt, dubbelmackor.
*Lätt bondage

Finns väl massa mera saker men detta får duga
2009-12-10, 03:33
Bannlyst
Hundar..

Citat:
Ursprungligen postat av Izdrottning
Jag tänder på rätt mycket och rätt extrema fantasier men är väl rätt normal i verkligheten.

Tänder på:
*Att se min kille ha sex med andra tjejer
*Gruppsex
*vara med Äldre män/yngre förmågor
*Djursex(Han hundar)
*Flera killar med mig samtidigt, dubbelmackor.
*Lätt bondage

Finns väl massa mera saker men detta får duga

Hundar har jag faktiskt inte funderat på alls , däremot häst..med tanke på storleken
2009-12-10, 03:34
Moderator
evilhoneys avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=455290
Det behövs inte en speciell tråd för tjejer.
//mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in