Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-16, 01:26
  #949
Medlem
Har inte deltagarantalet sjunkit något oerhört det sista året? Är det några spelare överhuvudtaget
Citera
2018-04-30, 09:08
  #950
Medlem
Dodgeits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Hade en hand med aaa floppat i texas där jag trodde att jag skulle kunna vinna mot en som drar dött på turn men klöver 6 gav mig kåk & FI fick sitt färgstegedrag och vad mina 850kr som förlorades efter rivern kom att användas till för roligt undrar jag ännu idag

Tro inte du är ensam om det...
Gör som jag gjorde...ifrågasätt via chatten på Svs sida hur sånt är möjligt...och inte bara en gång mot samma spelare vid samma bord...fick svaret blixtsnabbt från en på Svs !
” du har bara haft otur och den andre spelaren väldigt mycket tur” och om jag inte var nöjd med det svaret kunde jag vända mig till lotteri inspektionen...
Jovisst...det är ju som att be lillebror kolla om storebror går till skolan...
Och då stängde han helt enkelt ner chatten...
Citera
2018-05-01, 09:45
  #951
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dodgeit
Tro inte du är ensam om det...
Gör som jag gjorde...ifrågasätt via chatten på Svs sida hur sånt är möjligt...och inte bara en gång mot samma spelare vid samma bord...fick svaret blixtsnabbt från en på Svs !
” du har bara haft otur och den andre spelaren väldigt mycket tur” och om jag inte var nöjd med det svaret kunde jag vända mig till lotteri inspektionen...
Jovisst...det är ju som att be lillebror kolla om storebror går till skolan...
Och då stängde han helt enkelt ner chatten...
Förstår inte varför du skulle störa chatten med någon som är självklart?
Citera
2018-05-05, 10:08
  #952
Medlem
Dodgeits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D3an
Förstår inte varför du skulle störa chatten med någon som är självklart?
Ja det var ju oerhört dumt av mig...tänkte inte på det då
Citera
2018-05-09, 10:53
  #953
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodgeit
Ja det var ju oerhört dumt av mig...tänkte inte på det då

Det är nog lugnt för Min del också!

mvh kristoffer NYSTEDT
Citera
2018-05-13, 09:25
  #954
Medlem
Dodgeits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristoffernystedt
Det är nog lugnt för Min del också!

mvh kristoffer NYSTEDT
Ja varför besvära en svensk instution med frågor...
Citera
2018-06-28, 17:52
  #955
Medlem
Dodgeits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dodgeit
Ja varför besvära en svensk instution med frågor...
Jag har ju gjort det...och det visade sig bara att dom låste mitt konto...mina pågående spel...och likaså med dom slantar som fanns.
VAD DU ÄN GÖR...lita på systemet...och ifrågasätt inte...
Blandade även in ”LI” som svenskaspel kallar det (lotterinspektionen)
Tro inte jag blev förvånad när dom gav Svs rätt och även dom bad mig inte att besvära dom med petitesser...
Trots otaliga mail..vi är (var uppe i 87) med skärmbilder och Svs kontrade med att skicka svar på någonting helt annat...fel bord...fel tid...fel dag... men så,här ser vi på saken säger dom...är du inte nöjd kontakta LI...
Skandalöst....Svs ser bara till att deras egna vinner....alla andra sponsrar.
Citera
2018-06-29, 10:07
  #956
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dodgeit
Jag har ju gjort det...och det visade sig bara att dom låste mitt konto...mina pågående spel...och likaså med dom slantar som fanns.
VAD DU ÄN GÖR...lita på systemet...och ifrågasätt inte...
Blandade även in ”LI” som svenskaspel kallar det (lotterinspektionen)
Tro inte jag blev förvånad när dom gav Svs rätt och även dom bad mig inte att besvära dom med petitesser...
Trots otaliga mail..vi är (var uppe i 87) med skärmbilder och Svs kontrade med att skicka svar på någonting helt annat...fel bord...fel tid...fel dag... men så,här ser vi på saken säger dom...är du inte nöjd kontakta LI...
Skandalöst....Svs ser bara till att deras egna vinner....alla andra sponsrar.

Menar du att skärmbilder skulle säga om en sida är riggad? Vilken typ av skärmbilder handlar det om?
Citera
2018-06-29, 14:35
  #957
Medlem
Dodgeits avatar
Skärmdump 1 av bordet efter river och insatser. 2 hur bordet ”fryser” Ingen utgång visas insatserna försvinner och hur inget mer händer...dvs ingen ny giv startar på 5-6 minuter, 3 hur till slut bordet släcks ner.
Citera
2019-10-11, 10:51
  #958
Medlem
Om man inte förstår att pokersiter är riggade så är man ganska naiv. Tänk själv. Hur svårt skulle det vara för ut utvecklaren av klienterna att lägga in sina egna "botar". Det är helt omöjligt att bevisa att sådana finns och naturligtvis så utnyttjar man den möjligheten. Varför nöja sig med småslantar när man kan håva in 100 tals ggr mer utan att riskera att bli ertappad?
Citera
2019-10-11, 18:40
  #959
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jowi77
Om man inte förstår att pokersiter är riggade så är man ganska naiv. Tänk själv. Hur svårt skulle det vara för ut utvecklaren av klienterna att lägga in sina egna "botar". Det är helt omöjligt att bevisa att sådana finns och naturligtvis så utnyttjar man den möjligheten. Varför nöja sig med småslantar när man kan håva in 100 tals ggr mer utan att riskera att bli ertappad?

Naiv vet jag inte då du beskriver något annat.

När man pratar om "rigg" är det inte botar man syftar på.
Och inte heller "Super accounts"

Super accounts har förekommit och det finns bevis på detta.
Ultimate Bet poker och Absolut poker är väl de mest kända skandalsajterna för detta fusk.

Botar finns det mängder av inom nätpokern men Svenska spel som tråden handlar om är nog ganska skonad från det( tror jag i alla fall)

Att sajterna har egna botar har det pratas om, men mig veterligen finns inga bevis.

Att det inte finns någon risk att bli ertappad är skitsnack. Det räcker ju att att " fel person" slutar jobba för sajten och tankar ner bevis som de sen går till pokermedia/övrig media med och sen är det kört för sajten + eventuella rättsliga efterspel.

-----

Rigg handlar om att slumpgeneratorn är programmerad för att skapa mer action och som då genererar mer rake i cashgame.

Nätpoker är väl ett sisådär 20-25 år gammalt fenomen nu.

Än idag har ingen kunnat uppvisa bevis på att nätpokern är riggad.
Tänk så många tusentals som har jobbat för dessa sajter och ingen har "golat" och lagt fram teknisk bevisning. Ingen !
Bevisbördan ligger på de som hävdar att det är riggat.

Jag personligen hävdar att det inte förekommer och väntar fortfarande på att bli överbevisad.
Citera
2019-10-22, 21:54
  #960
Medlem
happilappis avatar
Fungerar handgrabbern som kostar 400kr/månad som gör att man kan köra med HUDs, och strider det isådanafall mot svenska spel regler?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback