2018-03-16, 01:26
Medlem
Har inte deltagarantalet sjunkit ngot oerhrt det sista ret? r det ngra spelare verhuvudtaget
Citera
2018-04-30, 09:08
Medlem
Dodgeits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Hade en hand med aaa floppat i texas dr jag trodde att jag skulle kunna vinna mot en som drar dtt p turn men klver 6 gav mig kk & FI fick sitt frgstegedrag och vad mina 850kr som frlorades efter rivern kom att anvndas till fr roligt undrar jag nnu idag

Tro inte du r ensam om det...
Gr som jag gjorde...ifrgastt via chatten p Svs sida hur snt r mjligt...och inte bara en gng mot samma spelare vid samma bord...fick svaret blixtsnabbt frn en p Svs !
du har bara haft otur och den andre spelaren vldigt mycket tur och om jag inte var njd med det svaret kunde jag vnda mig till lotteri inspektionen...
Jovisst...det r ju som att be lillebror kolla om storebror gr till skolan...
Och d stngde han helt enkelt ner chatten...
Citera
2018-05-01, 09:45
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dodgeit
Tro inte du r ensam om det...
Gr som jag gjorde...ifrgastt via chatten p Svs sida hur snt r mjligt...och inte bara en gng mot samma spelare vid samma bord...fick svaret blixtsnabbt frn en p Svs !
du har bara haft otur och den andre spelaren vldigt mycket tur och om jag inte var njd med det svaret kunde jag vnda mig till lotteri inspektionen...
Jovisst...det r ju som att be lillebror kolla om storebror gr till skolan...
Och d stngde han helt enkelt ner chatten...
Frstr inte varfr du skulle stra chatten med ngon som r sjlvklart?
Citera
2018-05-05, 10:08
Medlem
Dodgeits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D3an
Frstr inte varfr du skulle stra chatten med ngon som r sjlvklart?
Ja det var ju oerhrt dumt av mig...tnkte inte p det d
Citera
2018-05-09, 10:53
Medlem
Citat:
Ja det var ju oerhrt dumt av mig...tnkte inte p det d

Det r nog lugnt fr Min del ocks!

mvh kristoffer NYSTEDT
Citera
2018-05-13, 09:25
Medlem
Dodgeits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristoffernystedt
Det r nog lugnt fr Min del ocks!

mvh kristoffer NYSTEDT
Ja varfr besvra en svensk instution med frgor...
Citera
2018-06-28, 17:52
Medlem
Dodgeits avatar
Citat:
Ja varfr besvra en svensk instution med frgor...
Jag har ju gjort det...och det visade sig bara att dom lste mitt konto...mina pgende spel...och likas med dom slantar som fanns.
VAD DU N GR...lita p systemet...och ifrgastt inte...
Blandade ven in LI som svenskaspel kallar det (lotterinspektionen)
Tro inte jag blev frvnad nr dom gav Svs rtt och ven dom bad mig inte att besvra dom med petitesser...
Trots otaliga mail..vi r (var uppe i 87) med skrmbilder och Svs kontrade med att skicka svar p ngonting helt annat...fel bord...fel tid...fel dag... men s,hr ser vi p saken sger dom...r du inte njd kontakta LI...
Skandalst....Svs ser bara till att deras egna vinner....alla andra sponsrar.
Citera
2018-06-29, 10:07
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Jag har ju gjort det...och det visade sig bara att dom lste mitt konto...mina pgende spel...och likas med dom slantar som fanns.
VAD DU N GR...lita p systemet...och ifrgastt inte...
Blandade ven in LI som svenskaspel kallar det (lotterinspektionen)
Tro inte jag blev frvnad nr dom gav Svs rtt och ven dom bad mig inte att besvra dom med petitesser...
Trots otaliga mail..vi r (var uppe i 87) med skrmbilder och Svs kontrade med att skicka svar p ngonting helt annat...fel bord...fel tid...fel dag... men s,hr ser vi p saken sger dom...r du inte njd kontakta LI...
Skandalst....Svs ser bara till att deras egna vinner....alla andra sponsrar.

Menar du att skrmbilder skulle sga om en sida r riggad? Vilken typ av skrmbilder handlar det om?
Citera
2018-06-29, 14:35
Medlem
Dodgeits avatar
Skrmdump 1 av bordet efter river och insatser. 2 hur bordet fryser Ingen utgng visas insatserna frsvinner och hur inget mer hnder...dvs ingen ny giv startar p 5-6 minuter, 3 hur till slut bordet slcks ner.
Citera
2019-10-11, 10:51
Medlem
Om man inte frstr att pokersiter r riggade s r man ganska naiv. Tnk sjlv. Hur svrt skulle det vara fr ut utvecklaren av klienterna att lgga in sina egna "botar". Det r helt omjligt att bevisa att sdana finns och naturligtvis s utnyttjar man den mjligheten. Varfr nja sig med smslantar nr man kan hva in 100 tals ggr mer utan att riskera att bli ertappad?
Citera
2019-10-11, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jowi77
Om man inte frstr att pokersiter r riggade s r man ganska naiv. Tnk sjlv. Hur svrt skulle det vara fr ut utvecklaren av klienterna att lgga in sina egna "botar". Det r helt omjligt att bevisa att sdana finns och naturligtvis s utnyttjar man den mjligheten. Varfr nja sig med smslantar nr man kan hva in 100 tals ggr mer utan att riskera att bli ertappad?

Naiv vet jag inte d du beskriver ngot annat.

Nr man pratar om "rigg" r det inte botar man syftar p.
Och inte heller "Super accounts"

Super accounts har frekommit och det finns bevis p detta.
Ultimate Bet poker och Absolut poker r vl de mest knda skandalsajterna fr detta fusk.

Botar finns det mngder av inom ntpokern men Svenska spel som trden handlar om r nog ganska skonad frn det( tror jag i alla fall)

Att sajterna har egna botar har det pratas om, men mig veterligen finns inga bevis.

Att det inte finns ngon risk att bli ertappad r skitsnack. Det rcker ju att att " fel person" slutar jobba fr sajten och tankar ner bevis som de sen gr till pokermedia/vrig media med och sen r det krt fr sajten + eventuella rttsliga efterspel.

-----

Rigg handlar om att slumpgeneratorn r programmerad fr att skapa mer action och som d genererar mer rake i cashgame.

Ntpoker r vl ett sisdr 20-25 r gammalt fenomen nu.

n idag har ingen kunnat uppvisa bevis p att ntpokern r riggad.
Tnk s mnga tusentals som har jobbat fr dessa sajter och ingen har "golat" och lagt fram teknisk bevisning. Ingen !
Bevisbrdan ligger p de som hvdar att det r riggat.

Jag personligen hvdar att det inte frekommer och vntar fortfarande p att bli verbevisad.
Citera
2019-10-22, 21:54
Medlem
happilappis avatar
Fungerar handgrabbern som kostar 400kr/mnad som gr att man kan kra med HUDs, och strider det isdanafall mot svenska spel regler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in