2009-11-27, 13:15
Medlem
langaocbs avatar
I bland stöter jag på trådar jag har skrivit i men glömt bort vad. Hur hittar man sina egna inlägg i en tråd? Så länge tråden är 20 sidor eller mindre är det ju inte så jobbigt att bläddra igenom men det blir rätt drygt om tråden är på 300 sidor.
Citera
2009-11-27, 13:17
Medlem
Ode-Ns avatar
Det finns ju i din profil, "hitta alla inlägg av langaocb" eller vad det står...fast det är klart, är det en gammal tråd så får man ju sitta där o leta istället
Citera
2009-11-27, 13:17
Medlem
xenosans avatar
Tryck på ditt namn och "Hitta alla inlägg av langaocb i detta ämne".
Citera
2009-11-27, 13:24
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenosan
Har det alltid varit så enkelt?
Citera
2009-11-27, 13:25
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Jo, men om man postade på ca sida 40 i en hundra sidor lång tråd är detta lika jobbigt.
Citera
2009-11-27, 13:37
Medlem
xenosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Jo, men om man postade på ca sida 40 i en hundra sidor lång tråd är detta lika jobbigt.

Är det ju inte? TS ville se inläggen h*n skrivit i en specifik tråd och om h*n trycker där så kommer bara TS inlägg i den tråden upp, då spelar det alltså ingen roll vilken sida dom är skrivna på.
Citera
2009-11-27, 14:05
Medlem
epost72s avatar
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?username=langaocb&threadid=

Komplettera bifogad länk med trådnumret som du vill hitta dina inlägg i.

Att klicka på sitt nick fungerar ju men det förutsätter att man hittat ett av sina inlägg först.
Edit
"Vem postade?"-funktionen tillfälligt avstängd.
Som sagt det tjatas om PM vid citering och medlemslistor men funktioner som verkligen behövs pratas det sällan om.
Senast redigerad av epost72 2009-11-27 kl. 14:13.
Citera
2009-11-27, 15:35
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Är det ju inte? TS ville se inläggen h*n skrivit i en specifik tråd och om h*n trycker där så kommer bara TS inlägg i den tråden upp, då spelar det alltså ingen roll vilken sida dom är skrivna på.

Men då måste jag ju klicka på ett av mina inlägg, alltså hitta ett av mina inlägg=mitt problem i ts.
Citera
2010-08-10, 01:10
Medlem
Joomlas avatar
Använd sökfunktionen!
Sök på följande, och kryssa i Sök i: Detta Ämne
a:användarnamn
eller
u:uid (user id, aka siffrorna efter flashback.org/u)

Varför använda u:UID? För att om användarnamnet innehåller t.ex. punkter, bindesträck osv får du inga träffar.

Dock så fungerar Vem Postade nu, så gå till indexet där tråden ligger och tryck på inläggsräknaren för ämnet.

En sista utväg är att klicka på användernamnet (första utvägen om man har ett inlägg framför sig, annars är sökfunktionen lättare) och trycka på "Hitta alla inlägg av användarnamn i detta ämne"
Citera
2010-08-10, 01:37
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Använd sökfunktionen!
Sök på följande, och kryssa i Sök i: Detta Ämne
a:användarnamn
eller
u:uid (user id, aka siffrorna efter flashback.org/u)

Varför använda u:UID? För att om användarnamnet innehåller t.ex. punkter, bindesträck osv får du inga träffar.

Dock så fungerar Vem Postade nu, så gå till indexet där tråden ligger och tryck på inläggsräknaren för ämnet.

En sista utväg är att klicka på användernamnet (första utvägen om man har ett inlägg framför sig, annars är sökfunktionen lättare) och trycka på "Hitta alla inlägg av användarnamn i detta ämne"

Sökfunktionen har uppgraderats flera gånger under dom två åren sen TS frågade, så det är förmodligen löst nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in