2009-11-26, 21:47
Medlem
Nukows avatar
Hej! Nu är det så att jag har fått en gratis Windows 7 Professional Edition som jag har brännt ut på en dvd. Jag skulle mycket gärna vilja bara uppdatera mitt vista till win7, för att på så sätt slippa att behöva formatera allt, men tyvärr så klagar den på att språket på windows 7 och vista skiljer sig. Kan jag lösa detta på något sätt? Jag har Vista Home Premium för tillfället.
Citera
2009-11-26, 22:52
Medlem
Hevoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nukow
Hej! Nu är det så att jag har fått en gratis Windows 7 Professional Edition som jag har brännt ut på en dvd. Jag skulle mycket gärna vilja bara uppdatera mitt vista till win7, för att på så sätt slippa att behöva formatera allt, men tyvärr så klagar den på att språket på windows 7 och vista skiljer sig. Kan jag lösa detta på något sätt? Jag har Vista Home Premium för tillfället.

Tvivlar på att det går, uppdaterar du till ultimate så funkar det då du kan byta till vilket språk du vill.
Citera
2009-11-26, 22:59
Medlem
Nukows avatar
Måste ju säga att byta upp sig ett snäpp för att kunna göra det ytterligare en gång känns lite knasigt..
Citera
2009-11-27, 11:19
Medlem
Bövelens avatar
Det där är idioti.

Ta alltid chansen att blåsa om när du ändå skall ominstallera. En upgrade lägger ALLTID, oavsett allt, grunden för framtida problem som till syvende och sist leder till ominstallation.

Datorer skall ominstalleras, gör det ofta så blir det inte så dramatiskt när du måste..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in