2009-11-25, 23:01
Medlem
BesserWissers avatar
Hej!

Skulle göra en adress-jävla-ändring på www.adressandring.se. När jag kommer till sista valet så vill skiten antingen ha nåt jävla CSN kort eller BankID. csnkortet är jag av med och bankid-skiten verkar inte fungera trots "lyckad installation" enligt datorn. Vad FAN ska jag göra?? Blir så jävla trött på dessa krångliga skitsidor som ALDRIG funkar.
Citera
2009-11-25, 23:03
Medlem
truperts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Hej!

Skulle göra en adress-jävla-ändring på www.adressandring.se. När jag kommer till sista valet så vill skiten antingen ha nåt jävla CSN kort eller BankID. csnkortet är jag av med och bankid-skiten verkar inte fungera trots "lyckad installation" enligt datorn. Vad FAN ska jag göra?? Blir så jävla trött på dessa krångliga skitsidor som ALDRIG funkar.

Flytta ett senare datum så får du pappren på posten?

Kund hos Handelsbanken, SEB, Swedbank, Skandiabanken, Länsförsäkringar Bank, Danske Bank, Sparbanken Finn, Sparbanken Gripen och Ikano Bank. - så logga in på din banks sida och fixa din e-legitimation som du ska använda ihop med bankid.
Citera
2009-11-25, 23:04
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trupert
Flytta ett senare datum så får du pappren på posten?

Kund hos Handelsbanken, SEB, Swedbank, Skandiabanken, Länsförsäkringar Bank, Danske Bank, Sparbanken Finn, Sparbanken Gripen och Ikano Bank. - så logga in på din banks sida och fixa din e-legitimation som du ska använda ihop med bankid.

Ok. får kika på skiten då. Tack.
Citera
2009-11-25, 23:53
Medlem
Sliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BesserWisser
Hej!

Jag flyttade precis och hade samma problem som dig när jag använde Safari. Men det fungerade i Firefox. Testat Firefox?
Citera
2009-11-26, 00:06
Medlem
Jag hade samma problem och ringde och skällde. Tydligen ska lösenordet vara ganska långt. Jag tror det måste vara över 13 tecken, eller längre, och massa siffror och bokstäver. Och det stod inte någonstans. Hoppas det hjälper!
Citera
2009-11-26, 00:45
Medlem
ETANs avatar
Hur gick det? Fick du ordning på det?
Citera
2009-11-26, 11:32
Medlem
BesserWissers avatar
Gjorde som trupert sa och använde mig av firefox och då fungerade det. Dålig info och stöd från deras sida helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in