2009-11-25, 01:03
Medlem
Von.Larssons avatar
Om man tex ska få in det den 25e. Är det vid tolv slaget det betalas ut? Alltså för en timme sedan då det idag är den 25e. Undrar detta då mina pengar borde sitta nu om så är fallet. Är det "köer" i systemet som gör att dessa kan komma in flera timmar senare?

Nästan säker på att jag sett en liknande tråd innan men hittar den inte.
Citera
2009-11-25, 01:06
Medlem
gregerross avatar
Det kommer nog. Du behöver inte oroa dig. Jag har fått min men kan ju komma senare ibland. Det har ju bara gått en timma än så länge..
Citera
2009-11-25, 01:07
Medlem
Jag har alltid fått min lön på kontot vid tolvslaget, så säker att man ibland lämnar kortet i baren o super till tolv
Citera
2009-11-25, 01:09
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregerros
Det kommer nog. Du behöver inte oroa dig. Jag har fått min men kan ju komma senare ibland. Det har ju bara gått en timma än så länge..

Tackar, låter bra.

Citat:
Ursprungligen postat av KeepOnRockinn
Jag har alltid fått min lön på kontot vid tolvslaget, så säker att man ibland lämnar kortet i baren o super till tolv

Citera
2009-11-25, 01:51
Medlem
Neodans avatar
Var precis och köpte mig en baguette, då hade pengarna kommit in för mig iaf.
Citera
2009-11-25, 03:47
Medlem
Jag får alltid in lönen en dag innan som "skyddat belopp" dvs kan ej användas, efter kl 00:00 den 25'e så kan jag använda dem.
Citera
2009-11-25, 09:05
Medlem
najass avatar
Övrigt ---> Privatekonomi

/mod
Citera
2009-11-26, 02:20
Medlem
Von.Larssons avatar
Ännu inte kommit in för min del. Ett jävla strul som vanligt!
Citera
2009-11-26, 02:24
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.Larsson
Om man tex ska få in det den 25e. Är det vid tolv slaget det betalas ut? Alltså för en timme sedan då det idag är den 25e. Undrar detta då mina pengar borde sitta nu om så är fallet. Är det "köer" i systemet som gör att dessa kan komma in flera timmar senare?

Nästan säker på att jag sett en liknande tråd innan men hittar den inte.
Har du utbetalning 25:e så sitter pengarna nu, och skulle dom inte göra det så kan det bero på att banken haft systemfel,,,
Citera
2009-11-26, 02:27
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.Larsson
Ännu inte kommit in för min del. Ett jävla strul som vanligt!
Jobbar du på en stor eller liten firma? oftast om man jobbar på mindre firma så sitter den som har hand om lönen sent på kvällen den 24:e och betalar ut då har man det tyvärr på fm den 26:e lite beroende på om man har samma bank som företaget
Citera
2009-11-26, 17:37
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuzzen
Jobbar du på en stor eller liten firma? oftast om man jobbar på mindre firma så sitter den som har hand om lönen sent på kvällen den 24:e och betalar ut då har man det tyvärr på fm den 26:e lite beroende på om man har samma bank som företaget

En större firma, dock hade dom "glömt" att göra överförningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in