• 4
  • 5
2010-01-06, 21:20
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aphyro
ÄHM inte toppen? förklara dig nu lite va
Han dissar din klubb och menar att det är ett tillhåll för värdelösa wannabes.
Du borde troligen utmana honom till en fight på valfri gata.

Men ärligt talat. Börja träna med en mma-klubb såfort du kan.
Citera
2010-01-06, 21:21
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
ÄHM inte toppen? förklara dig nu lite va
Jag har varit på flera turneringar där Sveriges 4 bästa klubbar tävlar. Av dem var det Spårvägen, Sparta, Örgryte och Arboga i alla. Jag säger dock inte att Sundsvall är dåligt på nåt sätt Finns många bra klubbar.
Citera
2010-01-06, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Han dissar din klubb och menar att det är ett tillhåll för värdelösa wannabes.
Du borde troligen utmana honom till en fight på valfri gata.

Men ärligt talat. Börja träna med en mma-klubb såfort du kan.

haha jag får fan ta o göra d jo men jag vet ju att det finns 1 här i Sundsvall men vet inte om dom släpper in nybörjar heller :P dock så har jag ju tränat brottning 1½ år och thaiboxning 1 år typ och jude 2-3 år när jag var liten ^^

Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Jag har varit på flera turneringar där Sveriges 4 bästa klubbar tävlar. Av dem var det Spårvägen, Sparta, Örgryte och Arboga i alla. Jag säger dock inte att Sundsvall är dåligt på nåt sätt Finns många bra klubbar.

bara dom bästa i Sverige får åka på Glentons vettu där hade vi med en från våran klubb Sen har vi haft en del som varit med i landslaget
Citera
2010-01-06, 21:47
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
haha jag får fan ta o göra d jo men jag vet ju att det finns 1 här i Sundsvall men vet inte om dom släpper in nybörjar heller :P dock så har jag ju tränat brottning 1½ år och thaiboxning 1 år typ och jude 2-3 år när jag var liten ^^

bara dom bästa i Sverige får åka på Glentons vettu där hade vi med en från våran klubb Sen har vi haft en del som varit med i landslaget
Pluggisar :O Vi ska alltså jämföra här va Själva har vi ju självaste Ara, Martin OCH Jimmy Lidberg och sen sen Jimmy Samuelsson, jag räknar med att du vet vilka alla är
Citera
2010-01-06, 22:20
Bannlyst
Citat:
Pluggisar :O Vi ska alltså jämföra här va Själva har vi ju självaste Ara, Martin OCH Jimmy Lidberg och sen sen Jimmy Samuelsson, jag räknar med att du vet vilka alla är

haha jo visst men ska vi räkna alla oldtimers så har vi Pelle Svensson Frank andersson Gösta andersson Rudolf Svedberg Johan Nyman m.m

* Rudolf Svedberg - OS-Guld, 1936
* Gösta Andersson - OS-Guld, 1948
* John Nyman - OS-Silver, 1936
* Gösta Andersson - OS-Silver, 1952
* Pelle Svensson - OS-Silver, 1964

Edit: Jimmy Samuelsson tillhör numera Huddinge BK
Senast redigerad av Aphyro 2010-01-06 kl. 22:23.
Citera
2010-01-07, 01:18
Medlem
sampalitos avatar
Citat:
haha jo visst men ska vi räkna alla oldtimers så har vi Pelle Svensson Frank andersson Gösta andersson Rudolf Svedberg Johan Nyman m.m

Bra ni har inte haft en osmedaljör sedan 1964
Citera
2010-01-07, 03:49
Medlem
GucciManes avatar
Är det en bra idé att tränna BJJ och boxning för att senare träna lite muy thai?
På så sätt så blir man bra stående och på marken, därför blir brottningen inte så viktig.
Eller är det ett måste att träna brottning?
Citera
2010-01-07, 04:04
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GucciMane
Är det en bra idé att tränna BJJ och boxning för att senare träna lite muy thai?
På så sätt så blir man bra stående och på marken, därför blir brottningen inte så viktig.
Eller är det ett måste att träna brottning?
Ja men blir du tillräckligt bra för att ha ett övertag någonstans?
Mot en BJJ kille med bättre brottning blir du nedtagen och ägd.
Mot en bättre striker kan du inte ta ner honom och får kämpa i uppförsbacke.
Citera
2010-01-07, 12:31
Medlem
oscuridads avatar
Visst är både Thai och brottning grymt bra att behärska om man vill in i MMA. Men faktumet att du missar mycket BJJ tekniker är kruxet, visst är det så att många brottare och thaiboxare tagit sig in i MMA. Men testa på MMA en sväng och känn efter.
Citera
2010-01-07, 12:50
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:

Som sampalito sa, inget guld eller större bravader sedan 1964 Ja jag är medveten om att den jäveln bytte klubb Men jag såg honom som senast förra terminen på träningen faktiskt så det var alldeles nyligen.
Citera
2010-01-07, 16:56
Bannlyst
Citat:
Som sampalito sa, inget guld eller större bravader sedan 1964 Ja jag är medveten om att den jäveln bytte klubb Men jag såg honom som senast förra terminen på träningen faktiskt så det var alldeles nyligen.

näe men hur många brottare har spårvägen haft som tagit OS guld ? men du tog ju upp folk som la av för flera år sen

men nog talat om detta nu med risk för att vi gått allt för Off Topic
Senast redigerad av Aphyro 2010-01-07 kl. 17:20.
Citera
2010-01-07, 17:23
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
näe men hur många brottare har spårvägen haft som tagit OS guld ? men du tog ju upp folk som la av för flera år sen

men nog talat om detta nu med risk för att vi gått allt för Off Topic
Jag sa faktiskt större bravader, ne ingen av de jag sa har lagt ner. Alla (förutom Samuelsson) brukar träna efter mig vissa dagar. Ja nu lägger vi ner.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in