2010-10-18, 23:57
Medlem
slamess avatar
Han gör iaf nåt vettigt istället för att ha ett skit jobb på samhall. Poppe hans producent har ju producerat Lambretta och Robyn. Dessutom får han endel spelningar så han tjänar nog helt okej ändå. Fick dock en skratt attack av en utav YT kommentarerna

Han har en grav form av aspergerssyndrom, om han föddes 100 år tidigare skulle han låsas in på ett behandlingshem, steriliseras och hållas gömd.

Det var bättre förr
Citera
2010-10-18, 23:59
Medlem
damnLFOs avatar
Ja, han är minsann Norrköpings stolthet!
Citera
2010-10-19, 02:50
Medlem
Arbetarbroders avatar
Tråden "Pontiak i Ullared" sammanfogad med den stora tråden om Tv-programmet "Ullared"

//Mod
Citera
2010-10-19, 10:03
Bannlyst
Hur fan kan Ola-Conny stå ut med Morgan? De kan ju inte ha något som helst utbyte av varandra. Morgan kan inte hålla en vettig konversation. Finns många som är dåliga på att hålla igång en konversation, jag bl.a., men inte fan är vi tysta och blickar in i tomheten när vi umgås med någon.
Citera
2010-10-19, 10:48
Medlem
Frågan är hur Morgan står ut med Ola Connys machokomplex, Ola Conny verkar tro att han är Rambo/Crocodile Dundee/Steven Seagal och Jean Claud Van Damne i ett.
Citera
2010-10-19, 10:50
Medlem
wonderlands avatar
Pontiak känner man ju igen från Hundra Höjdare..feta beats.

Ola-C skulle tagit chansen och hoppat in bland nakenbadarna.
Citera
2010-10-19, 13:26
Medlem
Bookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
haha...jag reagerade oxå på den!
Skönt gung var det absolut!

Väldigt bra klippt förresten när "Traktor-killen" drar sina skämt...alltid total tystnad efteråt
Det är ingen traktor. Det är en lyft-maskin.
Citera
2010-10-19, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Frågan är hur Morgan står ut med Ola Connys machokomplex, Ola Conny verkar tro att han är Rambo/Crocodile Dundee/Steven Seagal och Jean Claud Van Damne i ett.

Det är på nåt sätt charmigt ändå, särskilt när han i nästa sekund kastar en dummie in i en flaggstång och hela imagen på nåt sätt raseras i ett hundradels ögonblick.
Citera
2010-10-19, 13:58
Medlem
Bookes avatar
Är det sant att kjell och rose-marie &co fick flytta för dom blev så jävla trakasserade?
Citera
2010-10-19, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmyran
Hur fan kan Ola-Conny stå ut med Morgan? De kan ju inte ha något som helst utbyte av varandra. Morgan kan inte hålla en vettig konversation. Finns många som är dåliga på att hålla igång en konversation, jag bl.a., men inte fan är vi tysta och blickar in i tomheten när vi umgås med någon.

Är väldigt tveksam till att dom umgicks före kanal 5 börja sända där i från!.
Citera
2010-10-19, 14:50
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booke
Är det sant att kjell och rose-marie &co fick flytta för dom blev så jävla trakasserade?
Nej, dom bor kvar, Men jag vill minnas att dottern fick det rätt jobbigt, tror dock hon går kvar i samma skola. Kjell såg jag senast i somras , då kom han cyklandes med spegelbrillor och skiinväst på bar överkropp..

Citera
2010-10-19, 17:35
Medlem
bees avatar
Definitivt ett av dem bästa avsnitten, man höll ju på att flyga ner ifrån soffan när man såg Pontiak i full fart... Norge vettja !!!

Morgan dansar till Drängarna, Ola Conny blandar till cement Episkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in