2009-11-23, 19:31
Medlem
Guldbäfers avatar
Frågade i en annan tråd också och fick inga svar, men insåg att det förmodligen är bättre att göra en specifik tråd om detta.

Skulle vilja veta hur bokning av sista-minuten sker, det ska vara helt på internet står det men jag har hört att folk prata om att ringa in till dom varje morgon. Har kollat en del och aldrig sett skymten av en sådan lägenhet, så jag undrar om någon vet lite mer exakt hur det fungerar.

Tips och trix på hur man ska lättast få tag i en lägenhet och övriga kommentarer från folk som faktiskt lyckats uppskattas
Citera
2009-11-23, 19:57
Medlem
arowanajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldbäfer
Frågade i en annan tråd också och fick inga svar, men insåg att det förmodligen är bättre att göra en specifik tråd om detta.

Skulle vilja veta hur bokning av sista-minuten sker, det ska vara helt på internet står det men jag har hört att folk prata om att ringa in till dom varje morgon. Har kollat en del och aldrig sett skymten av en sådan lägenhet, så jag undrar om någon vet lite mer exakt hur det fungerar.

Tips och trix på hur man ska lättast få tag i en lägenhet och övriga kommentarer från folk som faktiskt lyckats uppskattas

Det bästa är ju såklart att stå i kö. Speciellt då det är rätt stor efterfrågan på deras lägenheter. Jag har sett ett fåtal sista minuten hos dem under 3-4 år iaf..
Men du kan ju göra som någon sa till dig, ring dom på morgonen för det är då de lägger in dom nya rummen/lägenheterna.
Lycka till!
PS: Annars finns ju blocket =)
Citera
2009-11-24, 18:47
Medlem
Guldbäfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arowanaj
Det bästa är ju såklart att stå i kö. Speciellt då det är rätt stor efterfrågan på deras lägenheter. Jag har sett ett fåtal sista minuten hos dem under 3-4 år iaf..
Men du kan ju göra som någon sa till dig, ring dom på morgonen för det är då de lägger in dom nya rummen/lägenheterna.
Lycka till!
PS: Annars finns ju blocket =)

Så man måste första se en lägenhet på deras hemsida och sen ringa in till dom? Eller ringer man bara in till dom och hoppas att det finns nåt? Blir så osäker, står att det ska vara helt webbaserat.

Någon som vet vilket nr man ska ringa in och vilken tid isf?
Citera
2009-11-24, 21:21
Medlem
arowanajs avatar
Citat:
Så man måste första se en lägenhet på deras hemsida och sen ringa in till dom? Eller ringer man bara in till dom och hoppas att det finns nåt? Blir så osäker, står att det ska vara helt webbaserat.

Någon som vet vilket nr man ska ringa in och vilken tid isf?

Ska kolla upp numret och se om jag har det kvar =) brb
Citera
2009-11-24, 21:25
Medlem
arowanajs avatar
084581010

Vet inte hur det går till riktigt. Men det går ju alltid att ringa och kolla upp med dom. Tror att numret går till de som har koll på detta iaf.
Citera
2009-11-25, 01:12
Medlem
Guldbäfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arowanaj
084581010

Vet inte hur det går till riktigt. Men det går ju alltid att ringa och kolla upp med dom. Tror att numret går till de som har koll på detta iaf.

awesome, tackar! Blir nog att ringa o höra med dom imorn då.
Citera
2009-11-25, 10:55
Medlem
arowanajs avatar
Citat:
awesome, tackar! Blir nog att ringa o höra med dom imorn då.

Halloj! Hur har det gått? =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in