• 1
  • 2
2009-11-23, 19:17
Medlem
JulietteGosselins avatar
Flashback har ingen egen tråd om Marie Robertson (just nu: Playa del Sol på SvT), detta är från wikipedia:

Marie Charlotte Robertson, född 14 april 1977 i Sunne (Sunne kommun, Värmlands län), svensk skådespelare. Robertson studerade vid Teaterhögskolan i Göteborg 2000–2004 samt dessförinnan vid Calle Flygares teaterskola (1996–1997). Hon har haft olika roller i biograf- och TV-filmer; dessutom har hon medverkat flitigt i olika pjäser på bl.a. Stockholms stadsteater, såsom i Din stund på jorden (2004–2005) och i Rickard III (2007).

Robertson har även läst in ett antal ljudböcker.
Filmografi (urval) [redigera]

* 2009 - Playa del Sol (TV-serie)
* 2008 - Rallybrudar
* 2006 - Heartbreak Hotel (biroll)
* 1999 - Ett litet rött paket (TV-serie gästroll)
* 1999 - Tre kronor (TV-serie gästroll)
* 1999 - Trettondagsafton
* 1998 - Rederiet (TV-serie)

Hon är klart en doldis bland de svenska heta 30+ skådisarna. Men vad finns det för skvaller? Vem har hon legat med/dejtat, är hon singel? Har hon visat tuttarna eller muffen på film någon gång?

Någon på fb måste veta mer än jag! Och om inte, är hon ju väl värd att tas reda på!

En lite mer artsy bild på damen:
http://www.hsm.gu.se/digitalAssets/1..._robertson.jpg
Citera
2009-11-24, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JulietteGosselin
Flashback har ingen egen tråd om Marie Robertson (just nu: Playa del Sol på SvT), detta är från wikipedia:

Marie Charlotte Robertson, född 14 april 1977 i Sunne (Sunne kommun, Värmlands län), svensk skådespelare. Robertson studerade vid Teaterhögskolan i Göteborg 2000–2004 samt dessförinnan vid Calle Flygares teaterskola (1996–1997). Hon har haft olika roller i biograf- och TV-filmer; dessutom har hon medverkat flitigt i olika pjäser på bl.a. Stockholms stadsteater, såsom i Din stund på jorden (2004–2005) och i Rickard III (2007).

Robertson har även läst in ett antal ljudböcker.
Filmografi (urval) [redigera]

* 2009 - Playa del Sol (TV-serie)
* 2008 - Rallybrudar
* 2006 - Heartbreak Hotel (biroll)
* 1999 - Ett litet rött paket (TV-serie gästroll)
* 1999 - Tre kronor (TV-serie gästroll)
* 1999 - Trettondagsafton
* 1998 - Rederiet (TV-serie)

Hon är klart en doldis bland de svenska heta 30+ skådisarna. Men vad finns det för skvaller? Vem har hon legat med/dejtat, är hon singel? Har hon visat tuttarna eller muffen på film någon gång?

Någon på fb måste veta mer än jag! Och om inte, är hon ju väl värd att tas reda på!

En lite mer artsy bild på damen:
http://www.hsm.gu.se/digitalAssets/1..._robertson.jpg

https://www.flashback.org/showpost....postcount=1522
Citera
2009-11-24, 17:06
Medlem
JulietteGosselins avatar
oh la la!!

ej dåligt! har ni nån kontakt idag? vet du något om hennes privatliv idag?
Citera
2009-11-24, 21:00
Bannlyst
Citat:
oh la la!!

Nej det har vi inte. Vet inte mer än att hon har pojkvän, såg dem på tunnelbanan en gång... hon såg mig och verkade komma ihåg mig, för hon log och blinkade lite till mig när våra blickar möttes men mer än så blev det inte... vet inte ens vilken del av stan hon bor i men om jag ska gissa bor hon på söder. Det känns som om hon passar bäst där. Har svårt att se en tjej som Marie bo på Östermalm, på Kungsholmen eller i Vasastan.
Citera
2009-12-30, 02:43
Medlem
Exaktes avatar
Citat:
oh la la!!

Drar upp den här tråden igen för att svara på frågan, dock utan vidare bra information
Satt mittemot henne på tåget häromdagen i tre timmar. Hon var där med en pojkvän som såg äldre ut än henne. Tycker inte att han såg speciellt bra ut, har dock ingen aning om vem det är. Han pratade inte så mycket förutom ett högt "Men vafaaaaan" när det var någon som satt på hans plats.
Efter att hon hämtat kaffe åt de båda från bistron gullade de ihop sig lite och kort därefter somnade hon halvliggandes över honom.
Pratade lite med henne utan att nämna att jag visste vem hon var, hon var trevlig och skrattade åt mina dåliga skämt.
Intressant, eller hur?
Citera
2009-12-30, 08:01
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
oh la la!!

känns som det försvann något här ..
Citera
2009-12-30, 19:01
Medlem
LerzaAnnes avatar
Faan att hon har pojkvän, hur är ju heeet. Dock kan jag tycka att hennes karriär aldrig riktigt rasslar igång. Hon skulle ju lätt kunna få mer fame om hon bara försökte tror jag.
Citera
2009-12-30, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LerzaAnne
Hon skulle ju lätt kunna få mer fame om hon bara försökte tror jag.
Hon kanske är nöjd med tillvaron hon har? Alla vill inte hora på löpet.
Citera
2013-10-07, 01:16
Medlem
latexxxsss avatar
Hon är ju riktigt het.
Varför dissar hon facebook? Läste nån artikel om att hon dissar facebook helt. Och varför vill hon vara en så undangömd kändis?
Citera
2015-01-16, 01:06
Medlem
Knotknets avatar
Hon är med i nya Beck och är fortfarande snygg. Ser jävligt tight ut, det verkar som att hon har en riktig tonårskropp.
Citera
2015-01-16, 07:19
Medlem
Kongruensbojds avatar
Hon ser ju ut som en tandlös lämmel.
Citera
2015-01-16, 15:04
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av latexxxss
Hon är ju riktigt het.
Varför dissar hon facebook? Läste nån artikel om att hon dissar facebook helt. Och varför vill hon vara en så undangömd kändis?

Javisst är hon het, riktigt söt! Varför hon dissar Facebook vet jag inte, men kan tänka mig att
hon inte vill exploateras i den äckliga skvaller- och kvällspressen. Hon får jobben tack vare att hon
är duktig och inte genom Hänt i Veckan eller Aftonblaskorna!

Sen är det någon som tycker hon ser ut som en tandlös lämmel, sånt skitsnack är dåligt och lågt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in