Citat:
Ursprungligen postat av kaleid
Såvitt jag har hört så åt inte killen på ett normalt vis, utan han proppade i sig de mest onyttiga produkterna tills han blev kräkmätt. Om man vill skapa antiamerikansk propaganda kan man väl vara lite smartare än så?

Precis, det var ju inga små portioner han valde. Han tryckte ju till exempel i sig ett
supersize-meal på en kvart, och spydde sen. Knappast konstigt. Det är som att jag skulle trycka i mig en hel limpa fullkornsbröd på tio minuter, spy, och sen skylle på de onda bagarna.
Som så många har sagt så handlar det om energi kontra energibehov. Jag som inte motionerar på annat sätt än att jag promenerar en hel del får så klart tänka mer på vad jag äter än vad en person som styrketränar fyra gånger i veckan, spelar fotboll två gånger i veckan och springer en mil om dagen måste göra. Visst, McD har en massa onyttig mat, men det
går att leva på den utan att dö. Man kan till exempel dricka vatten istället för läsk eller milkshake, välja morötter istället för pommes frites, beställa hamburgare utan dressing, välja bort pajen, inte ha socker i kaffet, etc.