• 1
  • 2
2009-11-23, 12:35
Medlem
ogwards avatar
Tjena!
Undrar varfr injiceras AAS in i muskler s som skinka, lr o axel bl.a och inte in inte som heroin rakt in i blodomloppet?
Det enda jag kan tnka mig r fr att man vill ha en snabb kick utav heroinet, finns det ngra andra anledningar?
Vad skulle hnda om man gjorde tvrtom, dvs steroider i blodomloppet och heroin in i musklerna?
Citera
2009-11-23, 12:37
Bannlyst
Skulle du gra det sistnmnda kan vi konstatera att det r en idiot vi talar om. (som dig)
Citera
2009-11-23, 12:38
Medlem
mudpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utochin
Skulle du gra det sistnmnda kan vi konstatera att det r en idiot vi talar om. (som dig)

Vad skulle hnda om man tryckte steroiderna i blodomloppet var frgan, kan du inte svara p den kan du vl hlla kften istllet fr att komma med spydiga kommentarer.
Citera
2009-11-23, 12:43
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ogward
Tjena!
Undrar varfr injiceras AAS in i muskler s som skinka, lr o axel bl.a och inte in inte som heroin rakt in i blodomloppet?
Det enda jag kan tnka mig r fr att man vill ha en snabb kick utav heroinet, finns det ngra andra anledningar?
Vad skulle hnda om man gjorde tvrtom, dvs steroider i blodomloppet och heroin in i musklerna?
O du menar at AAS brukare inte vill ha en snabb effekt av sina steroider grna omedelbar utan o behva sticka varje dag klart dom ox vill de. Men en av anledningarna till att AAS inte gr att injicera i blodomloppet r fr att mycket av steroiden skulle fastna i lungorna och p s stt inte komma kroppen till godo den skulle "frbrukas" i lungorna s att sga.
Citera
2009-11-23, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mudpac
Vad skulle hnda om man tryckte steroiderna i blodomloppet var frgan, kan du inte svara p den kan du vl hlla kften istllet fr att komma med spydiga kommentarer.

Stt dig med en spruta innehllandes lite testo eller ngot annat och testa,bara aspirera s du ser att det kommer blod i den...

Sen vill jag att du tar fram ett stoppur och ber en kompis klocka hur lng tid de tar innan du svimmar av, jag tippar p runt 5sekunder.

(detta exempel genomfrs lttast med 2 eller flera personer)

Citera
2009-11-23, 13:03
Bannlyst
precis som makaveli sger s leder alla vener blodet genom lungorna fr att fylla p med syre och sedan vidare till hjrtat och drifrn ut i kroppen.

Sg att man injicerar AAS i en ven. Det fljer d med blodet till lungorna som, likt en tvttsvampliknande sil filtrerar och snderdelar steroidmolekylerna. Det betyder att i stort sett hela den injicerade dosen frbrukas gonblickligen.

Injicerar du intramuskulrt sprider sig oljan lngsamt ut i kroppen i bde vener, kapillrer och artrer och blir inte snderdelat alls lika fort och du fr drmed ett lngsamt, jmnt utslpp av steroiderna i kroppen.

Sen r det lngden p estern som steroiden r bunden till som avgr halveringstiden p preparatet.
Tex har enanthat e halveringstid p ca 10.5dagar.
Det vanligaste r att man binder testosteron till enanthat-estern men det finns ven preparat med nandrolon bundet till enanthatestern.

Skulle man injicera enbart testosteron, utan att det var bundet till en ester skulle det f ungefr samma effekt som om man injicerade i en ven.

Hoppas det inte blev fr rrigt nu.
Citera
2009-11-23, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr5050
Stt dig med en spruta innehllandes lite testo eller ngot annat och testa,bara aspirera s du ser att det kommer blod i den...

Sen vill jag att du tar fram ett stoppur och ber en kompis klocka hur lng tid de tar innan du svimmar av, jag tippar p runt 5sekunder.

(detta exempel genomfrs lttast med 2 eller flera personer)

Man behver inte alls svimma om man injicerar i en ven.
Illamende och yrsel r dremot inte ovanligt, samt oljesmak i munnen.
Citera
2009-11-23, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zatacka
Man behver inte alls svimma om man injicerar i en ven.
Illamende och yrsel r dremot inte ovanligt, samt oljesmak i munnen.

Det r vll lite skillnad p rka trffa en ven och m lite illa,
n att stta 2ml Rakt in i blodomloppet med flit som en junkie.
Citera
2009-11-23, 13:34
Medlem
dante05s avatar
Tyckte denna passar bra hr, hittade den nu.

r det s att dagens missbrukare anvnder Aas i annat syfte n te gymmet?

Lnk:http://www.dn.se/sthlm/anabola-stero...ymmen-1.548464

Jvligt snygg bild dr iaf

Mvh D

Edit: r ifrn 2007.
Citera
2009-11-23, 13:42
Medlem
Du kan injicera testo susp IV. Anledningen till varfr man inte gr det med AAS, r fr att man vill ha lngre upptagstid.
Citera
2009-11-23, 15:14
Medlem
ogwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utochin
Eftersom jag frgar betyder det att jag r dum nog fr o gra det?
Citera
2009-11-23, 15:17
Medlem
ogwards avatar
S om man injicerade heroin intramuskulrt s skulle man f en kick men inte lika stark o inte lika snabbt?
Jag frgar bara fr jag e nyfiken inte fr jag skulle gra ngot liknande.

Tacksam fr svar/svaren!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in