2009-11-23, 13:55
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbeharry
Matt LeBlanc har väl egen tv-serie? kan väl inte anses som tankad då.
Sen så tror jag inte alla ens villl fortsätta, dom har nog spelat in så det räcker. Fick dom inte 10milj kr per avsnitt sista säsongen?

Matt är nog den mest tankade av dem alla.

Jennifer Aniston har gjort jättebra karriär.

Courteney Cox har även hon gjort bra karriär, både genom Scream och kultfilmer som 3000 miles to Graceland och The Longest Yard (Jo, lite kult är den allt ... ). Dessutom hade hon ju en egenproducerad TV-serie, Dirt, som jag förvisso inte sett, men den var tydligen poppis.

David Scwimmer, Lisa Kudrow och Matthew Perry har väl inte direkt blivit några affischnamn, men även de får stadigt roller, och är inte uträknade.

Däremot har som sagt Matt LeBlanc (tyvärr) försvunnit rätt rejält.
Citera
2009-11-23, 13:57
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squeeky
Lindsey Lohan är på god väg förstås. Sen lyckades ju tyvärr inte Tom Cruise fullt ut.

Lustigt, jag tänkte som hastigast på henne när jag skrev tråden. Hon var ju väldigt lovande 2003-2004, sedan fick hon inga huvudroller, knarkade bort såväl sina goodlooks som talanger. Jag vet inte varför, men det är nog henne jag mest ser fram emot att få sin karriär likviderad helt
Citera
2009-11-23, 14:03
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosv
Joaquin Phoenix.
Dock så tycker jag inte han var en dålig skådespelare. Han blev ju inte avdankad utan valde själv att lägga ner skådespelandet. Förhoppningsvis kommer han tillbaka.

JP's frånfälle är tillfälligt, hela grejen är ett skämt och man gör en mockumentary om hans "övergång" till rappare. Casey Affleck regisserar och P Diddy producerar.

Ett Hoax således.
Citera
2009-11-23, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
JP's frånfälle är tillfälligt, hela grejen är ett skämt och man gör en mockumentary om hans "övergång" till rappare. Casey Affleck regisserar och P Diddy producerar.

Ett Hoax således.

Kan ett frånfälle vara tillfälligt?

Jäkligt imponerande hoax om du har rätt. Krävs ju en del för att hålla i det så pass lång period.
Citera
2009-11-23, 14:16
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wayoutwest
Kan ett frånfälle vara tillfälligt?

Jäkligt imponerande hoax om du har rätt. Krävs ju en del för att hålla i det så pass lång period.

Jodå folk verkar vara överens om att det bara är en hoax, har stått lite överallt på nätet.

Winona Ryder dippade ju rejält efter kleptoman-outningen. Var väl sagt att hon ska göra en comeback-film men inget man märkt av direkt.
Citera
2009-11-23, 14:41
Medlem
z2joiss avatar
Om vi tittar här hemmavid så måste jag rekommendera alla att hyra filmen Blå Måndag. Maken till kalkon har sällan skådats. Och det var väl också spiken i kistan för Göran Gillinger. Ofattbart nog lyckades Eva Röses karriär överleva detta pekoral.

http://www.imdb.com/title/tt0290475/
Citera
2009-11-23, 15:00
Medlem
Paul Rubens stortjärna åt Disney och hade massa leksaker hos ToysRus
dödade efektivt sin karriär när han blev arresterad för att han Runkade i en biosalong. Disney och ToysRus svartlistade han hahaha

Tror han gillade barn också

http://en.wikipedia.org/wiki/Pee-wee_Herman
Citera
2009-11-23, 15:01
Medlem
langaocbs avatar
Matt LeBlanc verkar inte ha gjort något på 3 år , så det är bästa förslaget hittills.

Citat:
Ursprungligen postat av 237
. Klicka på vemsomhelst och de har 7 filmer under produktion. Ingen har väl koll på vad Demi Moore gjort de senaste 10 åren, ändå gör hon filmer (!).
.
Citera
2009-11-23, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Matt LeBlanc verkar inte ha gjort något på 3 år , så det är bästa förslaget hittills.

Efter sin skilsmässa och stämmning av sin maneger är han igång igen

http://www.digitalspy.co.uk/ustv/news/a179903/leblanc-to-star-as-himself-on-episodes.html
Citera
2009-11-23, 15:14
Medlem
Mr.Luckys avatar
Jag förstår inte varför de flesta här tycker att David Schwimmers karriär tagit slut? Efter sista avsnittet av Vänner spelades in har han både hunnit med att regissera och producerat ett antal filmer och TV-episoder. Dessutom gör han rösten till en av huvudrollerna i Madagaskar och madagaskar 2, vilket jag kan tänka mig att han plockade ut ett rejält arvode.

Han har även gästspelat i några stora TV-serier, nu senast i Entourage.

Ja visst, han kanske inte får de creddigaste jobben i hollywood men Schwimmer fortsätter att jobba inom film och teve-branschen. Dessutom är han nog rik som ett troll och behöver nog inte kämpa så hårt för sitt leverbröd
Citera
2009-11-23, 15:17
Medlem
hängballens avatar
Sanna Bråding har varit lite osynlig efter cola torsken.
Citera
2009-11-23, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taipei
Mina bidrag;
Edward Furlong, killen som spelade John Connor i T2, Blev jävligt hypad och var med i en hel del andra produktioner. Han ägnade sin fritid åt att snorta upp alla pengar.
Tänkte också på Edward Furlong. Han var väl med i American History X också om jag inte har fel, därefter gick det utför.

Citat:
Ursprungligen postat av Knackback
Som floppade rätt rejält både i staterna och här ja.
Nä, jag tror inte heller att de behöver jobba. Men en del vill ju det iallafall av någon märklig anledning.

Matthew Perry har väl haft drogproblem till och från, om jag inte missminner mig. Men har nyligen gjort någon film som jag tippar blir en kalkon, tyvärr.
http://www.imdb.com/title/tt0974661/

David Schwimmer håller sig numera till teatern.

Möjligt att det gått lite bättre för tjejerna.
Matthew Perry såg jag sist i "17 Again". Rätt pinsamt att ha den filmen på meritlistan enligt mig. En riktig kalkon med 0 djup.

En annan som jag kommer och tänka på är Mischa Barton, en tjej som var med i The OC. Hon hade någon ny serie som blev en riktig flopp och las ner efter 2 avsnitt. Rejäla drogproblem på sista tiden, tror inte hon kommer tillbaka till skådespelaryrket.
Senast redigerad av konstanten 2009-11-23 kl. 15:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in