• 1
  • 2
2004-01-26, 16:35
Bannlyst
Nån som vet vad Psio är som nu säljs på MN?
Citera
2004-01-26, 17:42
Medlem
porrpumpans avatar
Jag slängde iväg ett mail till dem och frågade. Jag skriver när jag har fått svar.
Citera
2004-01-26, 17:49
Medlem
nxstys avatar
Mn brukar inte svara på sånt där För får man reda på vad det är för substans kan man ofta köpa den billigare nån annan stans. Har själv skickat några mail med frågor om inehåll i olika saker dom säljer men inte fått ett enda svar.
Citera
2004-01-26, 23:42
Medlem
porrpumpans avatar
Jaha nu har jag fått svar från MN:

--FRÅGAN--
Hej. Jag såg att ni har lagt till Psio under kategorin Kemikalier. Så vad innehåller då dessa råsa tabletterna?

--SVAR--
Kan liknas vid syntetisk psilocybin men lagligt kortfattat.

Min gissning är att det är 4-Acetoxy-DiPT eller 4-Acetoxy-DET som tabletterna innehåller. För om jag inte minns fel så det 4-Acetoxy-DMT som är syntetisk psilocybin så jag kan nästan lova att det är 4-Acetoxy-DiPT som tabletterna innehåller.

Hare bra!
Citera
2004-01-28, 12:53
Medlem
om preparaten säljs som hälsokost eller vad det är, är de då inte skyldiga enligt svensk lagstiftning att ha en fullständig innehållsförteckning?
har helt och hållet slutat handla från dessa sidor, skulle aldrig stoppa i mig saker som jag inte visste vad de innehöll.. tycker även det är ganska omoraliskt att inte skriva vad det är för kemikalier osv i pillren de säljer, kan ju få ganska allvarliga konsekvenser..
Citera
2004-01-28, 13:59
Medlem
porrpumpans avatar
Jo visst är det omoraliskt. Men bara för att någon säljer icke narkotika klassade sinnesförändrade substanser så betyder inte det att dem är mer pålitliga eller bättre än dem vanliga knark langarna. Och visst kan det få allvarliga konsekvenser men som sagt det tror jag dem skiter fullständigt i. Tyvärr så är det så att i det stora hela så handlar bara allt om pengar, pengar pengar pengar..
Citera
2004-01-28, 14:38
Medlem
Nemesis1s avatar
ModerNatur är en av orsakerna till att en massa nya kemikalier förbjuds...
Citera
2004-01-28, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
ModerNatur är en av orsakerna till att en massa nya kemikalier förbjuds...
Visst är det. skulle varit bättre om shoparna inte skrev på svenska eller var reggade av en svensk. Då skulle myndigheterna inte bry sig att förbjuda nya substanser. Det är ju journalisterna som raggar upp upplysningar. Polisen lägger inte en sekund på detta.
Citera
2004-01-28, 16:14
Medlem
porrpumpans avatar
hjärtklappning: Dessa nya substanser du pratar om hade blivit förbjudna även om MN sålde till sverige eller om någon utländsk shop sålde till sverige. Det spelar egentligen ingen roll om det är en svensk som säljer till svenskar eller om det är en japan. Och sen är det ju journalisternas jobb att leta upp nya storys. Sen är det ju plus i kanten för dem om det är en svensk som säljer icke narkotika klassade substanser till svenskar. Och det är klart att polisen inte lägger en sekund på detta eftersom det inte är deras jobb och skriva nya lagar och narkotika klassa nya ämnen. Dem är bara till för att upprätthålla lagen.
Citera
2004-02-25, 12:00
Medlem
Kalimans avatar
jag ska ut på club nu i kväll och i hälgen.
Jag har psio o X4.
X4 ska väl vara en party drog men hur är det med psio.
Det ända psykoaktiva jag tagit är salvia och det är ingen höjdare på party fronten men hur är det med psio ?
Hade tänkt mig psio i dag då det troligtvis kommer vara mer psy tarnce aktig musik
och på lördag melody eller ska man ta psio på lugnare till ställningar o dricka bira som vanligt?
ps har dåligt med cash så är psio inte totalt värdelöst så tar jag psio...
Citera
2004-02-25, 15:55
Bannlyst
Frågan är om psion är nå bra att gå ut på i och med att man blir väldigt lugn o pratar långsamt o något flummit när man tagit dom. Skulle nog satsa på X4:an istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Kaliman
jag ska ut på club nu i kväll och i hälgen.
Jag har psio o X4.
X4 ska väl vara en party drog men hur är det med psio.
Det ända psykoaktiva jag tagit är salvia och det är ingen höjdare på party fronten men hur är det med psio ?
Hade tänkt mig psio i dag då det troligtvis kommer vara mer psy tarnce aktig musik
och på lördag melody eller ska man ta psio på lugnare till ställningar o dricka bira som vanligt?
ps har dåligt med cash så är psio inte totalt värdelöst så tar jag psio...
Citera
2004-02-25, 16:26
Medlem
Kalimans avatar
ok Tackar för svaret
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto