• 5
  • 6
2012-01-22, 10:30
Medlem
Relays avatar
vilket jävla gnäll har precis skaffat mig Windows 7 och det fungerar fint. (det var allt klagande på Windows Vista i flashback som gjorde att jag drog mig i det längsta från att förnya från XP) Men nu skiter jag i erat gnäll. TS får skärpa sig.
Citera
2012-01-22, 13:01
Medlem
TorrentLovers avatar
Vartannat program funkar inte i Vista
Citera
2012-01-22, 14:49
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Det var ju i början.
Idag fungerar nog i stort sett alla program som fungerar till XP, även till Windows 7.
Citera
2012-01-22, 15:03
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Det var ju i början.
Idag fungerar nog i stort sett alla program som fungerar till XP, även till Windows 7.
Även XP är oerhört gammalt och om man ska leva i IT-världens 2012 är det Windows 7 som gäller. http://www.idg.se/2.1085/1.415699/da...st-pa-sakerhet
Citera
2012-01-22, 23:10
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Kom igen, artikeln är från 2007. Problemet med Vista vid lanseringen var att de väldigt sent visade upp det för mjukvaruutvecklare, och därför fungerade program kasst på Vista vid launch. Idag rullar program lika bra under Vista som Win7.
Citera
2012-07-14, 16:49
Medlem
anuspontens avatar
Har alltid undrat varför folk sågar vista och hyllar win7. Dom är jävligt lika. Kanske några flashigare funktioner i win7. Men den är fan så mycket instabilare. Det trassel jag haft på 1 år med 7 är 10 faldigt mer än jag hade under 3 år med vista....
Citera
2012-07-14, 16:55
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anusponten
Det trassel jag haft på 1 år med 7 är 10 faldigt mer än jag hade under 3 år med vista....
Skriv vad som verkar vara problem, det är oftast drivrutiner som strular, eller SBS:
Citera
2012-07-14, 17:21
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Skriv vad som verkar vara problem, det är oftast drivrutiner som strular, eller SBS:
USB och hdmi samt strul med nätverksenheter ( server) via utforskaren. Bl.a. Håller just nu på att ominstallera systemet och jävelskapet vägrar att installera sp1. Tydligen ett välkänt problem eftersom det finns ett hjälp-program på microsofts hemsida. Men det verkar inte hjälpa, har hållit på hela dagen. Polaren hade precis samma problem för ett par månader sedan. Han skickade i vista igen vill jag minnas.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in