2015-03-10, 16:23
Medlem
maskroooss avatar
min läkare är tammefan inte snål, fått 350 tabletter utskrivet dock inte allt på en gång så klart! men ändå chill! dock har jag fått kriga mig fram för det..
Citera
2015-03-10, 19:49
Medlem
Lite tolerans (20 mg händer inget), hur mycket vågar jag ta för att få må bra en stund?
Citera
2015-03-10, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maskrooos
min läkare är tammefan inte snål, fått 350 tabletter utskrivet dock inte allt på en gång så klart! men ändå chill! dock har jag fått kriga mig fram för det..
Bra det. 10 mg? En hel årsranson i såfall.

Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
Lite tolerans (20 mg händer inget), hur mycket vågar jag ta för att få må bra en stund?
Testa 30 mg?
Citera
2015-03-10, 20:32
Medlem
limE86s avatar
Någon som vet hur många mg Diazepam 1 mg Flunitrazepam motsvarar?
Citera
2015-03-10, 20:34
Medlem
maskroooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Bra det. 10 mg? En hel årsranson i såfall.

Testa 30 mg?

Nej 5 mg, men förstår väl det pga min ringa ålder, men ändå...... kan bara hämta ut var sjunde dag, fuck ittttt... varför pma:a du men svarar ej hehe
Citera
2015-03-10, 21:07
Medlem
Citat:

Testa 30 mg?

Tack för förslag.
Citera
2015-03-10, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Någon som vet hur många mg Diazepam 1 mg Flunitrazepam motsvarar?
http://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepines

mfl.

Dessa tabeller skiljer sig något, men där har du ett hum.

Citat:
Nej 5 mg, men förstår väl det pga min ringa ålder, men ändå...... kan bara hämta ut var sjunde dag, fuck ittttt... varför pma:a du men svarar ej hehe
Fem milligram funkar säkert bra.
Citera
2015-03-10, 21:46
Medlem
maskroooss avatar
Citat:
http://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepines

mfl.

Dessa tabeller skiljer sig något, men där har du ett hum.

Fem milligram funkar säkert bra.
10 mg fungerar bäst. Dock vet jag att Jag typ om två veckor kmr klaga undring vad man får då? Hur går ordningen? Rophynol eller vad det heter? Har ingen koll alls på benzo. Helt nytt
Citera
2015-03-10, 22:05
Bannlyst
Citat:
10 mg fungerar bäst. Dock vet jag att Jag typ om två veckor kmr klaga undring vad man får då? Hur går ordningen? Rophynol eller vad det heter? Har ingen koll alls på benzo. Helt nytt
Ta 10 mg, varför klaga om Stesolid funkar? Den räddade mitt liv så jag ska vara tacksam.

Nästa steg lär vara högre dos och/eller mer frekvent doserande Stesolid, sedan Iktorivil. Stesolid kommer funka för dig, så utnyttja inte systemet bara för att du kan, flicksnärta.
Citera
2015-03-10, 22:28
Medlem
maskroooss avatar
Citat:
Ta 10 mg, varför klaga om Stesolid funkar? Den räddade mitt liv så jag ska vara tacksam.

Nästa steg lär vara högre dos och/eller mer frekvent doserande Stesolid, sedan Iktorivil. Stesolid kommer funka för dig, så utnyttja inte systemet bara för att du kan, flicksnärta.
När fan får man xanax utskrivet?????????
Nej alltså stesolid hjälper litegrann, men om jag känner mig själv så kommer den sluta fungera efter ett tag. visserligen kommer de säkerligen först öka dosen, men just nu har jag fått ordinerat 4ggr per dygn. men har varit mycket turbulens på sista tiden så måste avvakta litegrann, ungefär en vecka minst innan jag klagar..

O nej är ingen missbrukare, vill bara må bra och bli av med ångesten. Vill känna lycka, sedan om det är artificiell lycka eller reell är inte väsentligt.
Citera
2015-03-11, 12:55
Medlem
Om jag slängt i mig 2 st 10 mg roche valium, finns det någon chans att jag inte hunnit bli ren på 10 dagar då?
Citera
2015-03-11, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aNkem
Om jag slängt i mig 2 st 10 mg roche valium, finns det någon chans att jag inte hunnit bli ren på 10 dagar då?

störst sannolikhet att du inte är ren om 10 dar. kan sitta ca 21 dagar metaboliter från diazepam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in