2010-04-27, 21:54
Bannlyst
Är valium bättre än xanor vid sociala situationer?
(mera "kunglighet"?)
Citera
2010-04-28, 06:58
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d0ck
(mera "kunglighet"?)

Ska du träffa kungligheter eller bli som en kunglighet eller vill du veta vilken av xanor och valium som är kungen?
Citera
2010-04-28, 10:05
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d0ck
(mera "kunglighet"?)

Xanor, eller rättare sagt alprazolam, funkar bäst för mig i sociala situationer. I doser om 0.5-1mg. Men tänk på att vissa bara behöver 0.25 för att få bra effekt av alprazolam. (i detta syfte)
Citera
2010-04-28, 10:32
Medlem
FinnKrakens avatar
Vad får ni pröjsa för era valar (Inga internetshoppar) av era kranar?

Styckpris.
100pack.
Mg.
fabrikat.
var i landet ni bor.

Ni behöver inte nämna vilka som är bäst osv, för valar eller benso har en tendens att fungera olika från person till person.
Citera
2010-04-28, 10:39
Medlem
FinnKrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varianto
Förresten är canabis och stesolid en bra kombination? Tror ni canabis, stesolid,voxra,mirtazipin och zoplikon är en skön "ofarlig" blandning?
Har ingen kunskap om hur dödlig den här mixen är, men...

Röka+Stess= bra
Röka+Xanor=bra
Röka+Sub= Överbra

Finns garanterat fler mixar som e grymma, men detta var vad jag kom på över en kopp kaffe..
Citera
2010-04-28, 11:36
Medlem
zoN-s avatar
Har aldrig testat stess men fick igår en burk av en polare som han inte använder längre(han hade det på recept)

Tog 15 mg igår och var väldigt skön men effekten varande inte så jättelänge tyckte jag, tog precis 15g igen och börjar känna av lite , dock är det inget jag tänker fortsätta med för skiten verkar ju riktigt äcklig om man fastnar i det .
Citera
2010-04-28, 12:10
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoN-
Har aldrig testat stess men fick igår en burk av en polare som han inte använder längre(han hade det på recept)

Tog 15 mg igår och var väldigt skön men effekten varande inte så jättelänge tyckte jag, tog precis 15g igen och börjar känna av lite , dock är det inget jag tänker fortsätta med för skiten verkar ju riktigt äcklig om man fastnar i det .

Ha som rutin från början att aldrig köra ofta och hamn i "binges".

Du kan nog slänga i dig några till under dagen/kvällen för att bli riktigt mysig

Inte för många då du verkar vara lite nybörjare, men 10-20mg till borde vara hellugnt.

Lycka till!
Citera
2010-05-02, 12:57
Medlem
Jag får bättre effekt av 50mg sobril i 10mg styrka en 100mg stess i 5mg styrka.. Detta känns konstigt då jag fått intrycket av att vallarna ska vara mycket starkare o bättre.. men det kanske är en smaksak, eller så blåste personen i fråga mig på stesarna o sålde dem i 2mg st...
Citera
2010-05-02, 14:14
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varianto
Jag får bättre effekt av 50mg sobril i 10mg styrka en 100mg stess i 5mg styrka.. Detta känns konstigt då jag fått intrycket av att vallarna ska vara mycket starkare o bättre.. men det kanske är en smaksak, eller så blåste personen i fråga mig på stesarna o sålde dem i 2mg st...

De är en smaksak får person till person vilken benso man gillar.
Citera
2010-05-02, 21:40
Medlem
Någon som vet fall dom säljer Roche produkter på apoteken i Thailand?

Mvh
MrSeinfeld
Citera
2010-05-02, 23:46
Medlem
Impetuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinnKraken
Vad får ni pröjsa för era valar (Inga internetshoppar) av era kranar?

Styckpris.
100pack.
Mg.
fabrikat.
var i landet ni bor.

Ni behöver inte nämna vilka som är bäst osv, för valar eller benso har en tendens att fungera olika från person till person.

20-25stk
1500
10(+/-)
mano
hedmark, norge
Citera
2010-05-03, 11:23
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSeinfeld
Någon som vet fall dom säljer Roche produkter på apoteken i Thailand?

Mvh
MrSeinfeld
Roche's valium förekommer, men dom är såklart dyrare än kopiorna. Det vanligaste är dock fejkade blå som jag glömt namnet på, samt små gula, 2 eller 5mg är dom väl på. Bägge är rätt ojämna i kvalité/styrka, men dom gula är svinbilliga och säljs på lösvikt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in