tjena någon som har en bild på hur en 500st burk ser ut? hadde varit roligt att se. stod på fass att dom fanns i 500 burkar hehe. har bara sett 100st burkar
Som ovan sa, 10 mg pulver är 10 mg diazepam, är inte potentare än något annat varför ska du banka skiten? förstår inte folk som bankar något inte ens tjack.
Av den anledning att få ut en jämn portion/*specifikt mått* om man inte har kapslar eller annat än just *ett specifikt mått* att tillgå, förstår du nu?
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Mja... 1g rent pulver är ju så jävla potent bara, vad ska man banka ut det med då tycker du? Funderar på om man ska banka ut det till en större mängd, väga, och dela in i 100 gelatinkapslar a 10mg.
Intog ca 400mg totalt Diazepam för 2 dagar sedan, hur länge sitter egentligen effekten i? Några faror? Det enda jag har märkt är att balansen är lite knepig och när jag väl somnar sover jag runt 9 timmar
Intog ca 400mg totalt Diazepam för 2 dagar sedan, hur länge sitter egentligen effekten i? Några faror? Det enda jag har märkt är att balansen är lite knepig och när jag väl somnar sover jag runt 9 timmar
Ville bli tröttare och tröttare för att försöka sova, så duttade i min påse hela tiden (pulverform) med cirkus 50mg varje halvtimme. Efter 400mg lyckades jag äntligen att somna.
Kan tilläggas att jag var uppe 1 ½ dag innan intagen.
Min främsta fråga är hur länge effekten kommer att hålla i sig då jag fortfarande känner en viss obalans och kommer det bli någon slags "AT" när effekten går ur?