Citat:

Ursprungligen postat av undervattenfisk

Ja, jag har haft stesolid utskrivet av läkare till och med. var visserligen 5mg:are och 2mg:are. men HK, MANO och MSJ är dom tre stycken jag varit minst lika nöjd med som svenska stesolid.
Vart vill du komma med ditt påstående egentligen? att utländska piller Alltid håller lägre klass? ska vi prata om alprazolam tex så är det ju välkänt bland alla som testat Äkta ksalol (Serbiska) att dom till och med är grymmare än svenska upjohn xanor.

Ksalolen är bra, men de är korta och har en annan kurva och jag tror inte alls på den populära myten att de innehåller mer aktiv substans. Detta märks väldigt tydligt när man skjuter med sub, de tar slut fort, men highen är högre - men kortare i tid jämfört med t.ex. perkin. Riktig xanor håller feelingen uppe längre. Det är alltså kemin i övrigt i tabletten som skiljer sig, och blir lite därmed en smaksak.
Jag tycker man ska passa sig för att köpa lösa tabletter - som inte är förslutna professionellt. Jag vet iaf en person som bluffar jättemånga personer med sina tabletter; eftersom jag känner honom. Tyvärr så kan jag inte säga vilka det är av förklarliga skäl. 
Ja, jag vill säga att det är mycket bluff, och sen är det risky rent hälsomässigt. Det är inte bara drogen som är farlig, utan skiten som kan följa med: farliga kemikalier, bakterier och virus. Det är dit jag vill komma.
Men det ska sägas att jag inte har provat kanske mer än 7-8 olika bensos övht. Så mina erfarenheter och slutsatser begränsar sig till detta. Men jag tycker ändå det är tillräckligt med info för att "varna".