2012-06-11, 16:21
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
Mycket möjligt. Känner mig mycket lugnare än vanligtvis samt ångesten är bortblåst. Är det okej att ta 10mg varje dag eller bör jag endast ta vid nödfall utifall jag utvecklar tolerans?

Mvh
Klart du ska ta så sällan som möjligt , varför ta benso om du inte har ångest? förut åt jag stötvis i perioder om 2-4 veckor vid behov (självmedicinering med ändå inte rusdos) men nu har det eskalerat och nu blir jag jävligt sjuk, orolig ja nästan rädd och får grava ångestattacker när jag försöker sluta.
Citera
2012-06-11, 16:43
Bannlyst
Är det apoteksstesolid?
För stesoliden på svarta marknaden är alltid mycket svagare.

10 mg är ingenting. Men bra för dig. Många tar ju 100mg på en kväll.
Citera
2012-06-11, 16:45
Medlem
NirvanAs avatar
Vet att det är helt onödigt att ta benso om man inte har nån form av ångest etc, men om man i rent experimentsyfte vill testa substansen (diazepam), säg 2 gånger - vid olika tillfällen, en gång "standalone" och en gång tillsammans med Tramadol, hur skulle ni doserat då?

Målet är väl att testa ett bensorus (vilket jag iofs förstått är svårt att känna om man inte har ångest)

Har bara testat alprazolam en gång, kände absolut ingenting, tog då 1mg, enligt tabeller ska detta motsvara 20mg diazepam ungefär.

Tramadol toleransen är väl medel eller nåt, älskar runt 500mg ensamt.

Vad tror ni om, 50mg diazepam ensamt (tillsammans med koffein, kaffe osv för att inte däcka) eller är det för högt?

20-30mg diazepam tillsammans med 250-300mg tramadol (försiktigt på bägge här pga andringsdepp risken och tja rent allmän benso+opi = bad)

ps: Det är "apoteks stesolid"
Mvh
Citera
2012-06-11, 16:56
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skeppsbron
Är det apoteksstesolid?
För stesoliden på svarta marknaden är alltid mycket svagare.

10 mg är ingenting. Men bra för dig. Många tar ju 100mg på en kväll.
Stämmer inte alls, bara du som köper skräp isf.. visst finns det mycket fake.. men MSJ, HK och MANO valium tex är precis lika bra som apotekets.
Citera
2012-06-11, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Klart du ska ta så sällan som möjligt , varför ta benso om du inte har ångest? förut åt jag stötvis i perioder om 2-4 veckor vid behov (självmedicinering med ändå inte rusdos) men nu har det eskalerat och nu blir jag jävligt sjuk, orolig ja nästan rädd och får grava ångestattacker när jag försöker sluta.

Ursäkta om jag var otydlig. När jag tar stesolid försvinner ångesten (har gad) och jag fungerar som människa. Det är därför jag vill ta det varje dag.

Mvh
Citera
2012-06-11, 17:28
Bannlyst
Citat:
Stämmer inte alls, bara du som köper skräp isf.. visst finns det mycket fake.. men MSJ, HK och MANO valium tex är precis lika bra som apotekets.

Har du testat riktig stesolid? Alltså det står stesolid på burken?
Citera
2012-06-11, 17:49
Medlem
Ångest innan, tog nu 60mg och 2 öl börjar bli bra. Har 40 mg kvar men sparar nog dom till imorgon.

Är xanor tolerans detsamma som på stess eller det påverkas inte av det? Är ju inte samma ämne.
Citera
2012-06-11, 18:20
Medlem
Där rök dom sista, är avslappnad nu haha..
Citera
2012-06-11, 19:07
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skeppsbron
Har du testat riktig stesolid? Alltså det står stesolid på burken?
Ja, jag har haft stesolid utskrivet av läkare till och med. var visserligen 5mg:are och 2mg:are. men HK, MANO och MSJ är dom tre stycken jag varit minst lika nöjd med som svenska stesolid.

Vart vill du komma med ditt påstående egentligen? att utländska piller Alltid håller lägre klass? ska vi prata om alprazolam tex så är det ju välkänt bland alla som testat Äkta ksalol (Serbiska) att dom till och med är grymmare än svenska upjohn xanor.
Citera
2012-06-11, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ja, jag har haft stesolid utskrivet av läkare till och med. var visserligen 5mg:are och 2mg:are. men HK, MANO och MSJ är dom tre stycken jag varit minst lika nöjd med som svenska stesolid.

Vart vill du komma med ditt påstående egentligen? att utländska piller Alltid håller lägre klass? ska vi prata om alprazolam tex så är det ju välkänt bland alla som testat Äkta ksalol (Serbiska) att dom till och med är grymmare än svenska upjohn xanor.

Ksalolen är bra, men de är korta och har en annan kurva och jag tror inte alls på den populära myten att de innehåller mer aktiv substans. Detta märks väldigt tydligt när man skjuter med sub, de tar slut fort, men highen är högre - men kortare i tid jämfört med t.ex. perkin. Riktig xanor håller feelingen uppe längre. Det är alltså kemin i övrigt i tabletten som skiljer sig, och blir lite därmed en smaksak.

Jag tycker man ska passa sig för att köpa lösa tabletter - som inte är förslutna professionellt. Jag vet iaf en person som bluffar jättemånga personer med sina tabletter; eftersom jag känner honom. Tyvärr så kan jag inte säga vilka det är av förklarliga skäl.

Ja, jag vill säga att det är mycket bluff, och sen är det risky rent hälsomässigt. Det är inte bara drogen som är farlig, utan skiten som kan följa med: farliga kemikalier, bakterier och virus. Det är dit jag vill komma.

Men det ska sägas att jag inte har provat kanske mer än 7-8 olika bensos övht. Så mina erfarenheter och slutsatser begränsar sig till detta. Men jag tycker ändå det är tillräckligt med info för att "varna".
Citera
2012-06-11, 20:43
Medlem
suqas avatar
Käkade 10mg i dag på eftermiddagen, har noll tolerans. Sjukt var lugn och metodisk jag blev i mitt arbete.
Citera
2012-06-11, 21:47
Medlem
NirvanAs avatar
Bump, är det ingen som vet? det är väl många med stesolid erfarenhet här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in