2011-04-08, 21:31
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Str8flush
någon som vet vad för stessar och hur många mg dom är på? Vita med brytskåra, 3st 0or ser det ut som på samma sida som skåran är på, 2st på ena sidan och 1 på andra.. mvh
Fin beskrivning, men det låter som 10mg.
Citera
2011-04-08, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Str8flush
någon som vet vad för stessar och hur många mg dom är på? Vita med brytskåra, 3st 0or ser det ut som på samma sida som skåran är på, 2st på ena sidan och 1 på andra.. mvh

2mg är min gissning. Kan det vara så att dina 0or kan vara CC på ena sidan och C på den andra?
Citera
2011-04-08, 21:41
Medlem
Str8flushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dempish
2mg är min gissning. Kan det vara så att dina 0or kan vara CC på ena sidan och C på den andra?

ja det kan stämma =) jag som såg fel. 2mg alltså? fna det va därför dom va så billiga
Citera
2011-04-08, 23:16
Medlem
Enkelspårigs avatar
Men.... Mår ni verkligen så bra av stesolid? Jag har det utskrivet, har ångest nästan mest hela tiden, åtminstone 30-40% av min vakna tid (och nattetid har jag ångestdrömmar). Tar mellan 10-40 mg utan att få något direkt rus/ångestlindring när det behövs. Vad är felet?

Sen säger folk att de är ångestfria ett dygn av 10-20 mg, har jag tur så är jag ångestfri i 3-4 timmar. På sin höjd lite slö (men inte ångestfri) dagen efter om jag tagit typ 40 mg, och det utan att jag tar det särskilt ofta.
Senast redigerad av Enkelspårig 2011-04-08 kl. 23:21.
Citera
2011-04-09, 06:02
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelspårig
Men.... Mår ni verkligen så bra av stesolid? Jag har det utskrivet, har ångest nästan mest hela tiden, åtminstone 30-40% av min vakna tid (och nattetid har jag ångestdrömmar). Tar mellan 10-40 mg utan att få något direkt rus/ångestlindring när det behövs. Vad är felet?

Sen säger folk att de är ångestfria ett dygn av 10-20 mg, har jag tur så är jag ångestfri i 3-4 timmar. På sin höjd lite slö (men inte ångestfri) dagen efter om jag tagit typ 40 mg, och det utan att jag tar det särskilt ofta.
Du får helt enkelt ta det oftare, dock borde du vara ångestlindrad längre med tanke på den långa halveringstiden. Att du inte får ångestlindring på 40 mg beror väl på tolerans, samtidigt finns det betydligt starkare ångestdämpande preparat.
Citera
2011-04-09, 06:05
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
tänk om Dom kunde uppfinna en blandning av xanor och diazepam. Det vore ju den ultimata ångestmedicinen.
Lorazepam? Klonazepam? Två likvärdiga den blandningen!
Citera
2011-04-09, 17:11
Medlem
Enkelspårigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Du får helt enkelt ta det oftare, dock borde du vara ångestlindrad längre med tanke på den långa halveringstiden. Att du inte får ångestlindring på 40 mg beror väl på tolerans, samtidigt finns det betydligt starkare ångestdämpande preparat.

Jag vill inte pusha min läkare, har haft nog svårt att få Stesolid utskrivet. Oftare vill jag inte ta det, vill inte bli beroende eller få toleransökning.

En av mina största önskningar är att vara ångestfri.
Och nej tack, inga jävla PM om försäljning av benzo, rapporteras direkt.
Undrar mest varför det inte biter så bra på mig som det verkar göra på alla andra.
Citera
2011-04-09, 18:44
Medlem
Eutychoss avatar
Är det farligt att blanda Valium med betablockerare (metoprolol)? Snabbt svar uppskattas.
Citera
2011-04-09, 18:48
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eutychos
Är det farligt att blanda Valium med betablockerare (metoprolol)? Snabbt svar uppskattas.

Nej ingen fara, en bra kombo, metoprolol boostar faktiskt benso lite smått.
Citera
2011-04-09, 18:57
Bannlyst
Ja dom bensedinen jag fick ist för svenska stess som jag fick funkade sådär. 7mg blev det och jag har noll tolerans.
Många säger att en starköl eller ett par folköl boostar. Samma sak en 1 grogg?
Ska prova dom högra på bilden nu så får vi se vad för skit det är :P
http://img59.imageshack.us/img59/3203/p4080007.jpg
Citera
2011-04-09, 19:05
Medlem
Eutychoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nej ingen fara, en bra kombo, metoprolol boostar faktiskt benso lite smått.
Tackar, min AD(H)D-vän, right? .
Citera
2011-04-11, 02:08
Medlem
adagios avatar
Hur beroendeframkallande är Stesolid i förhållande till Iktorivil och Xanor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in