2011-04-08, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Det är nog INTE Stesolid du har fått kan jag lova!
ta en bild, du fick dom alltså löst bara eller?

Det är inte sånna här http://www.pharmer.org/files/images//bensedin10.jpg ?
isf är det utlänska Diazepam 10or, Bensedin heter dom, dock är det 10mgare.

Ta en bild så går det lättare att säga vad det är för märke, om det nu är någon Diazepamtablett

Tog upp två ur påsen. Ja ni ser själv resultatet. Märkligt...
http://img59.imageshack.us/img59/3203/p4080007.jpg
Citera
2011-04-08, 15:31
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dempish

Är det bara jag som tycker att det ser ut att vara 2 olika tabletter dessutom? :S.
den Ena till vänster, såg ut som en bensedin faktiskt.

Dempish, vet inte ifall du vet om det, men Stess 10or ser iaf ut såhär.
(vita, runda, 10 mm, kupade, präglade CD och D på ömse sidor om delskåra)

Stess 5or ser ut såhär
(vita, flata, med delskåra, 8 mm, märkta CL och D på ömse sidor om skåran)
Senast redigerad av narki 2011-04-08 kl. 15:33.
Citera
2011-04-08, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Är det bara jag som tycker att det ser ut att vara 2 olika tabletter dessutom? :S.
den Ena till vänster, såg ut som en bensedin faktiskt
Precis. Det var ju det som var det märkliga!
Men vafan va drygt! Jag som skulle softa järnet ikväll. Är inte direkt sugen att stoppa i mig tabletter som jag inte vad fan det är för något

Edit. Ja jag läste det på Fass. Det var därför jag blev lite orolig och postade här.
Citera
2011-04-08, 16:47
Bannlyst
Citat:

Du är grundlurad, ingen av dom ser ut att vara Stesolid eller Valium.. Dessutom är pillrena helt olika vilket tyder ännu mer på att du blivit lurad..

edit: den till vänster ser ut som en godis, den till höger ser ut som en Flourtablett.
Senast redigerad av monkey99 2011-04-08 kl. 16:50.
Citera
2011-04-08, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av monkey99
Du är grundlurad, ingen av dom ser ut att vara Stesolid eller Valium.. Dessutom är pillrena helt olika vilket tyder ännu mer på att du blivit lurad..

edit: den till vänster ser ut som en godis, den till höger ser ut som en Flourtablett.

Det snackas att dom är Serbiska Bensedin. Dom smakar likadant iaf.. Men jag vet inte.
Citera
2011-04-08, 17:14
Medlem
narkis avatar
Citat:

Nej ingen av dom var varken Stesolid eller Valium, men Diazepam var det nog i någon av dom efter lite PM diskussion med honom.

så grundlurad vet jag inte, dock blev han ju lurad när han inte fick Stess utan utländska Diazepamtabletter.
Citera
2011-04-08, 17:22
Bannlyst
Har bara provat Stesolid en gång innan så jag vet inte riktigt hur dom ska smaka.
Det enda jag fick ut av provsmakningen nu var att båda smakade likadant och att det var en besk smak.
Hur ska dom smaka? Så jag har nått att gå efter när jag provsmakar dom igen.
Citera
2011-04-08, 17:47
Bannlyst
Citat:
Har bara provat Stesolid en gång innan så jag vet inte riktigt hur dom ska smaka.
Det enda jag fick ut av provsmakningen nu var att båda smakade likadant och att det var en besk smak.
Hur ska dom smaka? Så jag har nått att gå efter när jag provsmakar dom igen.

Riktigt svårt att beskriva, men det ska smaka sött/beskt .. smakar ungefär som en såntdär äckligt Sötningsmedel fast beskare, väldigt svårt att beskriva smaken. Men det är så jag brukar identifiera mina Benso, jag känner på smaken om det är Ikto, xanor eller valium.
Citera
2011-04-08, 17:51
Bannlyst
Citat:
Riktigt svårt att beskriva, men det ska smaka sött/beskt .. smakar ungefär som en såntdär äckligt Sötningsmedel fast beskare, väldigt svårt att beskriva smaken. Men det är så jag brukar identifiera mina Benso, jag känner på smaken om det är Ikto, xanor eller valium.

Provade att smaka lite igen.
Först var det lite sött men gick snabbt över till beskt!
Jag vet inte riktigt... får väl prova 3st och se vad som händer.
Citera
2011-04-08, 18:17
Bannlyst
Citat:
Provade att smaka lite igen.
Först var det lite sött men gick snabbt över till beskt!
Jag vet inte riktigt... får väl prova 3st och se vad som händer.

okej då är det ju möjligt endå att det är Diazepam i dom, men endå, riktigt skumt att du fick olika piller liksom ? Kanske hälften är nå skit typ? Han tror nog att du kommer va så flöddrad efter några så du inte märker om hälften är nå annat? Men efter 4 st om det är 10mg vallar så borde du känna av tycker ja..
Citera
2011-04-08, 20:19
Bannlyst
4 valium roche sväljs nu och sen lite alkohol på det under kvällen (---lite) ok? kommer jag fippa?
Citera
2011-04-08, 21:18
Medlem
Str8flushs avatar
någon som vet vad för stessar och hur många mg dom är på? Vita med brytskåra, 3st 0or ser det ut som på samma sida som skåran är på, 2st på ena sidan och 1 på andra.. mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in