Stängt
  • 1
  • 2
2009-11-19, 14:21
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Hej! först och främst ska jag förklara att detta var inget jag gjorde enbart för att uppnå en tripp? hallucinationer)

Jag har ätit edronax en längre tid, och haft problem med biverkningar, därför skulle jag testa Mirtrin. och inte förens igår kväll som helvetet bröt ut!

Låg i sängen när flickvännen berättade att jag satte mig upp och skrek, jag skrek så in åt helvete ( idag har jag ont i halsen som fan) Jag berättade också att jag höll på att ruttna, jag beskrev det som om det var jordens undergång. det blev varmare och varme, tills man började mer eller mindre ruttna. Tittade på mina händer och ben, dom blev mindre och mindre, blodet rann och det började lossna delar från mig. Jag minns även att mina nära och kära var med mig och jag kände inom mig att det gjorde ont. Har sovit 15h och nu är jag som en Zombie. Detta är något jag defenetivt inte vill uppleva igen, och kan inte förstå varför vissa gör sånt här enbart för nöje?

/ Dea
Senast redigerad av DeaDeaDea 2009-11-19 kl. 14:24.
2009-11-19, 14:29
Medlem
ekwohos avatar
usel beskrivning av vad som sket osv. skulle vara intressant o veta dos och hur det utspelar sig. svårt att tro att det bara sa Pang. skriv mer utförligt så kanske man får en bild.
det du beskriver nu liknar ingeting tyvär =/

Sen har jag svårt att tro att folk knarkar på mirtazapin som du verkar ha gjort. Folk gör inte det av nöje. du som har gjort ett stort jävla misstag....
2009-11-19, 14:44
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
usel beskrivning av vad som sket osv. skulle vara intressant o veta dos och hur det utspelar sig. svårt att tro att det bara sa Pang. skriv mer utförligt så kanske man får en bild.
det du beskriver nu liknar ingeting tyvär =/

Sen har jag svårt att tro att folk knarkar på mirtazapin som du verkar ha gjort. Folk gör inte det av nöje. du som har gjort ett stort jävla misstag....

Detta är inte ett forum som jag hör hemma på, ville bara beskriva vad jag upplevde! inte xpert på den fronten, sen "knarkar" inte jag som du beskriver.

Det jag menar är att jag vet att folk blandar Mirtrin och alkohol tex, för att uppnå detta
Senast redigerad av DeaDeaDea 2009-11-19 kl. 14:48.
2009-11-19, 14:50
Medlem
Arch_Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeaDeaDea
Det jag menar är att jag vet att folk blandar Mirtrin och alkohol tex, för att uppnå detta

vet inte vad för folk du känner men mitrazepin är ju ångestdämpnade (ej narkotika) å få ett rus (heter inte tripp) av sånt är väl ändå korkat.

Man sover ganska gott av ett par st vill jag minnas
2009-11-19, 15:00
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arch_Angel
vet inte vad för folk du känner men mitrazepin är ju ångestdämpnade (ej narkotika) å få ett rus (heter inte tripp) av sånt är väl ändå korkat.

Man sover ganska gott av ett par st vill jag minnas

Kanske var fel av mig då! sry. hoppas skiten låses så man slipper höra alla jävla klaga!
2009-11-19, 15:00
Bannlyst
Det är ju en anti-depp medecin du tagit! Är dock väldigt nyfiken på hur mycket du tog för att få den fina psykosen du beskriver?
2009-11-19, 15:02
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Det är ju en anti-depp medecin du tagit! Är dock väldigt nyfiken på hur mycket du tog för att få den fina psykosen du beskriver?

Jag vet vad jag tagit, kanske posta i fel forum bara. jag tog 2x30mg
2009-11-19, 15:04
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Kanske Mod kan flytta till passande ställe. Tack!
2009-11-19, 15:15
Bannlyst
Citat:
Jag vet vad jag tagit, kanske posta i fel forum bara. jag tog 2x30mg

Ursäkta om jag skrattar lite men just 60mg är min normala kvällsdos. Var det första gången du tog just mirtazapin?

Om det var första gången och du tog 60mg så kan det nog resultera i att man mår lite dåligt, de föredrar ju att man börjar lite lägre och trappar upp dosen i början. För 7 år sedan så var max dosen med mirtazapin 30mg per dygn enligt fass och den har på senare tid höjts till en max dos på 60mg per dag.

Har du möjligtvis några andra medeciner som kan spöka till det för dig?
2009-11-19, 15:21
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kstrom
Ursäkta om jag skrattar lite men just 60mg är min normala kvällsdos. Var det första gången du tog just mirtazapin?

Om det var första gången och du tog 60mg så kan det nog resultera i att man mår lite dåligt, de föredrar ju att man börjar lite lägre och trappar upp dosen i början. För 7 år sedan så var max dosen med mirtazapin 30mg per dygn enligt fass och den har på senare tid höjts till en max dos på 60mg per dag.

Har du möjligtvis några andra medeciner som kan spöka till det för dig?

Skratta på du!
Det var första gången ja. Jo jag äter et X antal andra meedeciner också, så som Edronax, tramadol, sertralin, arcoxia, zoloft, oxascand panodil m,m
2009-11-19, 15:36
Bannlyst
Citat:
Skratta på du!
Det var första gången ja. Jo jag äter et X antal andra meedeciner också, så som Edronax, tramadol, sertralin, arcoxia, zoloft, oxascand panodil m,m

Det var inget elakt skratt, det var mer ett skratt till mig själv att jag har en max dos på en medecin som kan göra så att jag flippar ut precis som du säger. Det är ju hur man än ser på det en kraftfull medecin, själv flippade jag totalt ut på en låg dos effoxor när jag fick testa den för att par år sedan sen dess insåg jag allt allt var möjligt med anti-depp medecin!

Du är väl medveten att tramadol tillsammans med ssri(osv) kan ge krampanfall så överdosera ej din tramadol tillsammans med anti-depp och om du skulle göra det så tryck i dig sobril åtminstående.

Sertalin fick jag med testa, lämnade inte toaletten på en vecka, magen fixade inte den.

I och med att du har ett gäng medeciner så är det bäst att du pratar med din läkare för att se om de eventuellt kan bråka med varandra!
2009-11-19, 15:43
Medlem
Ubanmeiunbans avatar
Jag käkar mirtazapin, och jag brukar alltid få sjuka drömmar på kvällen:P
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in