• 1
  • 2
2010-01-01, 07:54
Medlem
spirdalas avatar
Nu har jag skickat mail till hp till kundservice men inte fått svar......är det någon annan som känner igen sig?

Känns som hp gömmer sig för problem
Citera
2010-01-01, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spirdala
Nu har jag skickat mail till hp till kundservice men inte fått svar......är det någon annan som känner igen sig?

Känns som hp gömmer sig för problem

har haft ungefär samma problem fast med en fujitsu-dator, snabbknappar etc fungerade inte. hade tur och hittade drivrutiner med driver genius pro. ladda hem programmet o testa, är ju värt ett försök. (finns på diverse torrentsiter)
Citera
2010-01-01, 16:23
Medlem
glorups avatar
Min far har precis gjort om till Windows till Windows sju. Just nu är alla fil namn på engelska och jag undrar hur jag kan få det till svenska igen? Vi hade windows Vista innan och då stod alla fil och program namn på svenska.

Tacksam för hjälp.
Citera
2010-02-13, 18:48
Medlem
spirdalas avatar
Efter ett evigt kämpande med win7 så gick jag in på hps hemsida o skulle göra uppdateringar.......såg en bios uppdatering.......sure fine tänkte jag. Efter ett tag dör datorn bara under uppdateringen.......försöker starta den. Går inte. Efter en stund inser jag att jag är fucked Blir helt galen, vad fan göra? Lämnar in den till en datorbutik som säger att det inte går o laga den. Tänker då......va fan,människan har landat på månen,ska det inte gå o fixa en jävla dator? Ringer runt till andra databutiker och får till svar att det visst går o starta upp en dator. Frågar då varför win7 inte funkar för mig..........ja du grabben,på din dator funkar inte win7,punkt slut.

Bög jävel tänker jag men lugnar mig när jag tänker att det inte är hans fel. Så 1400 :- senare med en fungerande dator med vista så har jag insett att om man vill följa utvecklingen så välj bort hp.

Blev lite OT men ville inte starta en ny tråd
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in