2009-11-18, 22:05
Medlem
Jag hade tänkt köra 14 veckor med testo C 250 e5d. Tänkt att fronta de 2 första stick med 500mg. har ca 60 ml testo c (250/ml) kan man fronta med 500 ex de första 4 sticken. Eller ska man ta de två första bara och köra någon vecka längre?
Citera
2009-11-18, 22:19
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlash83
Jag hade tänkt köra 14 veckor med testo C 250 e5d. Tänkt att fronta de 2 första stick med 500mg. har ca 60 ml testo c (250/ml) kan man fronta med 500 ex de första 4 sticken. Eller ska man ta de två första bara och köra någon vecka längre?

Du ska bara fronta de första 2 sticken om du dubblar mängden.
Kör 10 dagar längre bara.
Citera
2009-11-18, 22:23
Medlem
dante05s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrozzi
Du ska bara fronta de första 2 sticken om du dubblar mängden.
Kör 10 dagar längre bara.

+1

Mvh D
Citera
2009-11-18, 22:33
Medlem
Bilnördens avatar
Jag skulle inte frontat, jag hade kört en å samma mängd kuren igenom, att chocka kroppen med mängder tror jag inte på.
Jo jag tror på mer bieffekter, om det tar 1 eller 2 veckor längre för att sakerna ska "kicka in" så tycker jag att det får ta den tiden då bieffekterna överväger effekterna eller hur man nu ska uttrycka sig.

Gör hellre två stick extra och förläng kuren så kommer du tjäna på det.
Citera
2009-11-18, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilnörden
Jag skulle inte frontat, jag hade kört en å samma mängd kuren igenom, att chocka kroppen med mängder tror jag inte på.
Jo jag tror på mer bieffekter, om det tar 1 eller 2 veckor längre för att sakerna ska "kicka in" så tycker jag att det får ta den tiden då bieffekterna överväger effekterna eller hur man nu ska uttrycka sig.

Gör hellre två stick extra och förläng kuren så kommer du tjäna på det.
Anledningen till att man frontar är för att det ska bli en jämnare nivå av testo i kroppen mycket snabbare och jämnare nivå=mindre bieffekter.
Citera
2009-11-18, 22:38
Medlem
Gabrozzis avatar
Utan frontning kommer de positiva effekterna så sent att halva kuren går förlorad.
Men jag håller med om att en testofeber kan bli värre med front än utan front.
Nivåerna kommer däremot vara jämnare med en frontning och inte "chocka" kroppen...
Handlar om att uppnå steadystate fortast möjligt bara.
Citera
2009-11-18, 22:44
Medlem
dante05s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrozzi
Utan frontning kommer de positiva effekterna så sent att halva kuren går förlorad.
Men jag håller med om att en testofeber kan bli värre med front än utan front.
Nivåerna kommer däremot vara jämnare med en frontning och inte "chocka" kroppen...
Handlar om att uppnå steadystate fortast möjligt bara.

Bra jämförelse är när man får tex antibiotika av läkaren, så frontar man första dagarna på tabs för och nå sitt steadyS på den antibiotika kuren

Tänkte tillägg det i din text. lugnt va

Mvh D
Citera
2009-11-18, 22:59
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dante05
Bra jämförelse är när man får tex antibiotika av läkaren, så frontar man första dagarna på tabs för och nå sitt steadyS på den antibiotika kuren

Tänkte tillägg det i din text. lugnt va

Mvh D

Det gäller för övrigt många mediciner.
Att läsa BengtZz (som vi har gjort) är att rekommendera.
Men att läsa och förstå är två vitt skilda saker.
Citera
2009-11-18, 23:59
Medlem
Bilnörden,detta är tredje inlägget jag ser från dig,och jag har bara kommit fram till att du verkar vara en person som försöker och åter försöker framstå som någon som kan mycket om just detta ämnet,men det du skriver övergår till ren idioti och du skämmer rent ut sagt ut dig med dina inlägg. snälla droppa skiten nu ,var tyst,läs på och lär dig..utan att ge råd till folk när du uppenbarligen inte har en jävla aning om vad du snackar om.

"tror inte på att chocka kroppen med nivåer" bara här förstår dom flesta anledningen till mitt inlägg... Du chockar ju inte kroppen med högre nivåer för du dubblar första sticken än om du låter tiden gå,nivåerna hamnar på samma stadie tillslut ändå (steadystate) men du frontar dubbelt för att uppnå steadystate så fort som möjligt så du har JÄMNARE NIVÅER igenom hela kuren,vilket du bör föredra...
Citera
2009-11-19, 00:02
Medlem
bloodbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr5050
Bilnörden,detta är tredje inlägget jag ser från dig,och jag har bara kommit fram till att du verkar vara en person som försöker och åter försöker framstå som någon som kan mycket om just detta ämnet,men det du skriver övergår till ren idioti och du skämmer rent ut sagt ut dig med dina inlägg. snälla droppa skiten nu ,var tyst,läs på och lär dig..utan att ge råd till folk när du uppenbarligen inte har en jävla aning om vad du snackar om.

"tror inte på att chocka kroppen med nivåer" bara här förstår dom flesta anledningen till mitt inlägg... Du chockar ju inte kroppen med högre nivåer för du dubblar första sticken än om du låter tiden gå,nivåerna hamnar på samma stadie tillslut ändå (steadystate) men du frontar dubbelt för att uppnå steadystate så fort som möjligt så du har JÄMNARE NIVÅER igenom hela kuren,vilket du bör föredra...

+1 !
Citera
2009-11-19, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr5050

+1
Citera
2009-11-19, 10:10
Medlem
tackar

Och ja jag har läst bengtz inlägg angående frontning, vilket var nyttigt men de gav inte riktigt svar på om man kunde fronta 3-4 gånger extra. Men nu fick jag svar på de och då kanske de blir att förlänga kuren istället 10-12 dagar. tackar för svar

Går bra att radera tråden mod!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in