2009-11-17, 18:54
Medlem
Makinas avatar
Undrar om en öppnad flaska kan stå framme eller om man måste ha den i kylskåpet? Inte så ofta jag tar av den (får bättra mig) och jag har ett väldigt litet kylskåp.

Tack för svar.
Citera
2009-11-17, 18:55
Medlem
peekayys avatar
Kolla om det står kylvara på den...
Citera
2009-11-17, 18:55
Bannlyst
Ketchup är godast kall, men på korv kiosker har dom ju inte ketchupen i kylen så du kan nog ha det.
Citera
2009-11-17, 19:04
Medlem
Kid-Viciouss avatar
Ska inte va några problem alls att ha den ute, har den inte i kyl varken på jobbet eller hemma och har aldrig vart med om att den blivit dålig... Dock använder väl kanske jag min lite mer än TS. Litet tips bara, var noga med att torka bort överflödig hp från flaskan.. bananflugor älskar HP sås!! upptäckte jag efter att varit borta på semester ett tag
Citera
2009-11-17, 19:24
Medlem
Makinas avatar
peekayy: Nej det gör det inte, ville veta säkert dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Vicious
Ska inte va några problem alls att ha den ute, har den inte i kyl varken på jobbet eller hemma och har aldrig vart med om att den blivit dålig... Dock använder väl kanske jag min lite mer än TS. Litet tips bara, var noga med att torka bort överflödig hp från flaskan.. bananflugor älskar HP sås!! upptäckte jag efter att varit borta på semester ett tag

Tack för tipset. Hatar verkligen bananflugor, måste haft ihjäl hundratals med min dammsugare. Tack var dom som det är så rent i mitt kök.

Uppföljningsfråga. Favoriträtt att ha HP på?
Citera
2009-11-17, 19:39
Medlem
ratboness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makina

Uppföljningsfråga. Favoriträtt att ha HP på?

beans on toast. dvs vita bönor i tom.sås på en rostad macka
pytt i panna
baconmacka
pommes
korvmacka
Citera
2009-11-17, 20:49
Medlem
BrainDisorders avatar
Pytt i Panna och HP!
Men jag kan tycka det är jävligt fint till schnitzel och mos, blir någon konstig kulinarisk krock där.. Lite majonäs också så är lyckan gjord.
Citera
2009-11-19, 09:41
Medlem
paradoxalts avatar
Är den öppnad ska den stå i kyl.

Dock håller den utan kyl ett tag, men räkna med att den blir dålig mycket snabbare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in