2009-11-17, 02:26
Medlem
Skulle vilja dela med mig en mycket spännande dokumentär som handlar om dagens samhälle, en teori hur de styrs. Det starkaste vapnet är mind control enligt dokumentären, de lägger fram väldigt tydliga bevis. Blir bara mer övertygad ju mer delar jag ser:

http://wakeupproject.com/VList.asp?Series=1

EDIT:

Även teorin att det är frimurare som ligger bakom morden på Michael Jackson, Elvis, Bob Marley, JFK, Tupac.

Att de förvrängde bilden på Michael Jackson att folk skulle börja hata honom(pedofil) pga att han vägrade bli medlem i illuminati sekten, sakta men säkert när alla minst anade det så dog MJ.
Senast redigerad av ww3 2009-11-17 kl. 03:04. Anledning: Glömde till lägga saker!
Citera
2009-11-17, 03:39
Medlem
Michael Jackson
Abraham Lincoln
JFK
RFK
MLK Jr.
Kurt Cobain
Malcolm X
Benazir Bhutto (proved Osama has been dead since 2001)
Left Eye
Aaliyah (sacrificed by Dame Dash so he could get fame & fortune)
Bob Marley
John Lennon
WILLIAM COOPER (predicted 9/11 months before it happened)
John Todd (former Satanist who spilled all the beans)
Paul Wellstone (spoke put against Iraq war)
Citera
2010-09-24, 12:11
Medlem
UNIT456s avatar
Har du tänkt på att alla dom där kändisarna inte har blivit mördade? Det är bara några som har det.
Citera
2010-09-24, 16:25
Medlem
proconsuls avatar
Utan att ha sett filmen frågar jag mej varför frimurare skulle vilja ha ihjäl musiker som Bob Marley, Michael jackson och Kurt Cobain. Politiska mord, visst, men att ha ihjäl musiker? Är frimurarna plötsligt musikkritiker? Lennon, Left eye, Tupac? Mark Chapman var frimurare?
Jag har inget emot konspirationsteorier men nån jävla måtta får det väl ändå vara. Get real.
Citera
2010-09-24, 16:44
Medlem
Xploits avatar
Det här får nog andra, mer intresserade ta hand om.
Religion -> Konspirationer och alternativa teorier
/Mod
Citera
2010-09-24, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Utan att ha sett filmen frågar jag mej varför frimurare skulle vilja ha ihjäl musiker som Bob Marley, Michael jackson och Kurt Cobain. Politiska mord, visst, men att ha ihjäl musiker? Är frimurarna plötsligt musikkritiker? Lennon, Left eye, Tupac? Mark Chapman var frimurare?
Jag har inget emot konspirationsteorier men nån jävla måtta får det väl ändå vara. Get real.
Bob Marley var ju aldrig populär hos etablissemanget och makteliten, inte ens i Jamaica.
Citera
2010-09-24, 21:22
Medlem
Dsfhs avatar
THE MUSIC INDUSTRY EXPOSED (10delar) är sevärd för den intresserade. Tar bland annat upp Michael Jackson.
http://www.youtube.com/watch?v=DikoLMfnEgE
Citera
2011-11-02, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
För att Michael Jackson och andra stora kändisar är stora förebilder. Så om kändisarna gör saker som illuminati inte gillar så dödar illuminati dem..
Citera
2012-08-29, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ww3
Aaliyah (sacrificed by Dame Dash so he could get fame & fortune)

Va!? Det här är första gången jag hör om detta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dame_Dash

Och varför är wikipedia sidan skyddad?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in